96. deo

365 5 0
                                    

Na vrata su ušli nabildovani likovi, koji binam uzeli pištolje i na silu izvukli iz škole. Jedino pravilo je to da šta god da nam rade da ih nećemo odati. Radimo to za njihovu sreću i budućnost. Sve će ovo proći i sve će biti u redu. Možda Chloe bude ljuta, jer smo sve to skrivali od nje, ali razumem je u potpunosti.
*4 sata kasnije*
Budi me jako svetlo iznad moje glave. Pokušam da podignem glavu, ali ne mogu. Otvorim oči i kroz nekakav dim primetim da se nalazim u nekakvoj sobi. Gledajuću malo duže, shvatim da to ustvari nije dim, već nešto poput droge.
Xx:"Dobro je pa si se probudila"
Ja:"Šta želiš od nas Zoe?!"
Z:"Svašta, ali krenućemo od prve želje"
Ja:"Gde su Noah i Chloe?"
Z:"Tačno tako"
Ironično se nasmejem i pogledam je oštrim pogledom sa podignutom obrvom.
Z:"Rećićeš, samo je pitanje vremena"
Ja:"Zoe, odustani.... Nećeš ništa saznati"
Z:"Pojačajte dozu"
Ja:"Drogiraj me, radi šta hoćeš od mene nećeš reč izvući"
Z:"Toliko je voliš?"
Ja:"Jebi se kučko"
Z:"Eh, kad bi mogla..."
*Lila P.O.V.*
Sedim sama u prostoriji, zajedno sa jednom ženom. Prvi put je vidim... Moje pamćenje je pomešano... Ničeg se ne sećam. Šta su mi ovo uradili. Šta su mi dali ustvari.
Xx:"Ovako, da počnem"
Ja:"Šta hoćeš od mene?" kažem nekako isrcpljeno.
Xx:"Gde su Noah i Chloe?"
Ja:"To tebe ne zanima"
Xx:"Ponoviću, jaku dozu smo ti dali pa možda ne čuješ. Gde su Noah i Chloe?"
Ja:"Čujem ja vrlo dobro, ali ja ne znam gde su oni"
Xx:"Moraćemo ovo na teži način"
Ja:"I da vam kažem, šta ćete uraditi? Ubiti ih? Ubiti jer vas je sjebo njen otac, a Noah se slepo zaljubio"
Xx:"Chloe treba da se kaje što je uopšte došla na ovaj svet!"
Ja:"Nije ona kriva što vredi više od svih vas zajedno"
Xx:"Šta hoćeš time da kažeš?"
Ja:"Želim da kažem da majke treba da vam plaču, jer su rodile ubice!"
Samo par sekundi kasnije, osetim jak bol na obrazu. Nasmejem se i pokažem joj srednji prst.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now