33. deo

935 19 0
                                    

Nervozno i razočarano izađem iz kuće i krenem prema susednoj kući. Noah je sigurno kući. Hladno prođem pored obezbeđenja i krenem u zadnje dvorište. Osećala sam se čudno, jer ću po prvi put morati da uradim nešto opasno zbog svoje retardirane sestre. Ulazim na zadnja vrata, koja su vodila pravo u njegovu sobu. Uhvatim kvaku i otvorim vrata. Otvorivši vrata zateknem grozan prizor. Zatvorim vrata i sednem na travu. Pripala mi je muka. Nakon par minuta i Noah izađe oblačivši farmerke i majicu. Pogledam ga gadnim pogledom i krenem laganim koracima prema terasi.

N:"Šta je toliko hitno pa mi ovako naglo ulaziš u sobu?"

Ja:"Nisam imala nameru da te uznemiravam u tvojim seksualnim aktivnostima, ali mi treba pomoć"

N:"Kakva to pomoć?"

*sutradan*

Oblačim kožnu jaknu i izlazim rano ujutru iz kuće. Pokušam da ne probudim nikoga, ali majka mi je ustala, te ponovo legla. U daljini primetim Noah-u kako me čeka sa širokim osmehom na licu. Lagano uđem u auto i vežem se.

N:"Da li si sigurna?"

Ja:"Potpuno"

N:"Važi"

Klimne glavom u potvrdnom smislu i uključi auto. Nisam ni sanjala da ću ovo morati da radim zbog nje. Zbog moje bolesne sestre. Doneće mi velike posledice, ali samo porodica da mi ostane živa. Noah nas je zaputio prema jednom selu. Barem ga mogu nazvati selom. Bilo je vrlo pusto, jer po Noah-vim rečima, tu se uglavnom skupljaju narkomani i kriminalci. Nije me ni čudilo na prvi pogled iskreno. Put je bio grozan, što bi previše štetilo Noah-vom skupocenom autu.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now