Pričajući sve više i više o njemu, suze bi sve više i više išle. Silazile su niz moje obraze bez prestanka. Iako su me oči pekle, nisam mogla, a da ne zaplačem. Jer jednostavno boli. Boli kada vidiš da si voljen radi nečega. Zašto je on meni tada govorio da me voli, kada ni ne zna šta je ljubav. Nikad nije osetio ljubav i nikad neće. Majka je bila upravu. Iskoristio me je. Ali ja sam kriva, jer sam dopustila da vlada mojim srcem i umom. Ovo više neće nikad da se desi i neću nekom bezosećajnom biću dozvoliti da me povredi na ovakav način... Nakon silnog pričanja sam zaspala obučena i slomljena. Jako naduvena od plakanja. Razmislila sam dobro o jednoj odluci. Odluka je da budem hladnokrvna prema svima i time im pokažem da ne mogu da me povrede. Kamen ne možeš da povrediš, samo on tebe. Zar ne? Isto tako sam odustala od ljubavi dok idem u školu, jer ću na neki način da se vratim starom načinu života. Taj način života se svodi na to razmišljam na svoju budućnost. Ako uradim isto što i sa Noah-om, samo ću biti još više povredjena i povučena.
#jutro
Budi me lagani dodir Irene, koji me je pomerao levo-desno. Otvorim oči i primetim je sanjivu u pidzami. Protrljam oči i okrenem se na drugu stranu. Nakon par minuta, Irena opet krene da me cima, gde ustanem. Glava me je previše bolela. Popivši tabletu opet legnem i zaspim. Ovaj put me je ostavila da spavam, jer valjda zna kako se osećam. Ostavila me je samu u njenom stanu. Bilo mi je malo neugodno, ali vremenom sam se navikla.Prošlo je nekoliko sati od kako je Irena otišla u školu i ostavila me samu u njenom stanu. Kada sam se probudila, iz ležećeg položaja sam se namestila u sedeći, gde mi je opet na pamet pao Noah. Ne mogu da skrenem misli sa njega. Nisam osećala nikakvu glad i žedj zbog trenutnog dešavanja. Mogla sam da umrem, ne bi osetila. Razmišljajući, iz misli me trgne telefon, koji je vibrirao na stolu. Uzmem ga i javim se.
Ja:"Eej" rekla sam tiho i slimljeno.
I(Irena):"Hej, dobro je pa si budna. Moraš odmah da dodješ u školu"
BINABASA MO ANG
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...