25. deo

1K 25 0
                                    

Ja:"Dobro onda, idem ja..."

Izađem kroz vrata, koja su vodila u zadnje dvorište. Pružavši korak napolje tek tada primetim da je mrak pao. Sa velikom knedlom u grlu krenem niz dvorište, jer se previše bojim mraka. Previše uplašena hodam po dvorištu, sve dok nisam čula neko pomeranje u žbunju do ograde. Brzo potrčim nazad i krenem brzo da kucam na vrata. Previše sam se uplašila i iz nepoznatog razloga čim otvori vrata skočim na njega i snažno ga zagrlim. Ruke su mi se previše tresle.

N:"Šta je bilo?"

Ja:"T... Tamo... Je... Je nešto"

N:"Zar se bojiš mraka"

Klimnem glavom u potvrdnom smisnu, te ga pustim. Moje lice je postalo crveno, a moje ruke blede od straha.

N:"Hajde, ispratiću te"

Ja:"Hvala" kažem tiho.

Odjednom me uhvati za ruku, te izađemo ispred. Snažno me je držao za ruku. I to držanje za ruku mi je prijalo. Njegova topla ruka je grejala moju hladnu. Izašavši iz dvorišta stanemo na trotoar, gde stanem ispred njega. Svoj pogled podignem i nađem se u njegovim tamnim očima. Tamnim kao pakao.

Ja:"Ja... Ja moram da... Idem"

N:"Važi"

Samo par sekundi kasnije ga zagrlim gde poželim da ga više nikad ne pustim. Nešto u meni je govorilo da krenem kući, a nešto da ga više nikad ne pustim. Nakon par minuta ipak odlučim da ga pustim. Polako krenem prema gde primetim Lisu na prozoru. Bila je poprilično besna. Uđem u kuću i ostavim ranac na ulazu.

M(Majka):"Gde si ti do sad?"

Ja:"Am... Ja.. Autobus se pokvario, pa eto.."

L:"Laže! Videla sam je sa bogatim komšijom"

M:"Chloe? Ti to mene lažeš?"

Ja:"Ne, ne! Nikad"

L:"Daj ne laži je"

Ja:"Dobro jesam. Otišla sam tamo jer sam mislila da si ti tamo, jer su bila upaljena svetla i.."

L:"Aha! Mama ovo nije u redu!"

M:"Chloe u kazni si! Hajde na spavanje"

Ja:"Molim? Zašto?"

M:"Ne možeš da imaš bilo kakav kontak sa njim"

Ja:"Zašto?!"

M:"Još pitaš?!"

L:"Đubre neodgojeno"

Ja:"Ja nađem prijatelja i ne smem da ga zagrlim, a Lisa sme da dovodi svakakve u kuću i plus da se jebe sa njima!"

M:"Ju! Kako to pričaš!"

Ja:"Lepo! Prošle nedelje je dovela nekog ovde!"

L:"Laže! Nisam!"

M:"Pitaću sutra gospođu Antonietu da mi da snimke od sigurnosnih kamera"

L:"Ne! Ustvari dobro..."

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now