*Chloe P.O.V.*
Sedim za stolom i gledam u ručak koja je glavna domaćica na ostrvu postavila. Predivno miriše i apetit mi se još više podigao. Predivna je kuvarica i mogu slobodno reći da sam ljubomorna za njenim kuvanjem. Nakon par minuta i Noah se pojavi i sedne do mene. Sa sobom je poneo neku biljku, ličivši više na travu. Nagovorivši me da problam, učinilo se veoma dobra biljka. Ima nekakv čudan ukus, ali je zaista prelep. Tara je sedela preko puta mene i gledala me, dok ju je njena majka hranila. Preslatka je. Pošaljem joj poljubac, na šta krene snažno da se smeje. Kada se svi smeste, krenemo sa ručkom i blago reći jeste da sam uživala sa njima. Nekako sam se osećala posebno sa njima, jer ih ipak ne znam, a dragi su mi. Iako sam bila veoma srećna u tom trenutku, ne mora da znači da ne razmišljam o nečemu drugom. Od kako sam ovde, svo vreme razmišljam o majci i da li je ustvari dobro, jer ipak mi je majka i brinem se. Znam da me sada mrzi i da ne želi da me vidi, ali svakako mi mnogo ona nedostaje i njen jebeni zagrljaj. Plače mi se samo kada pomislim da je možda nikad više ne vidim i ne pomirišem taj miris. Miris koji ima samo ona. Majčinski miris, od kojeh bi se totalno opustila i bila sigurna u njenom zagrljaju. Lisa me je jednostavno razočarala, što sam i očekivala u jednom trenutku života. Ne bi me čudilo i kada bi pokušala da me ubije. Razmišljajući o tome, moje razmišljanje je prekinuo vrisak jednog dečaka iz šume. Brzo ustanem, kao i ostali, jer nismo znali o čemu se radi.
Xx:"Oni su ovde..." rekao je dečak jako tužan.
U daljini sam mogla primetiti njihov brod kako se približava ostrvu. Ne mogu da verujem.
Ja:"Noah...."
N:"Beži!"
Uhvatim ga za ruku i svom brzinom krenemo da trčimo na drugu stranu ostrva. Trčajući, primetili smo da to nije jedini brod.... Bilo ih je previše.... Znala sam da je svemu došao kraj...
DU LIEST GERADE
Komplikovana ljubav (Završena)
RomantikDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...