נ.מ אמה:
אני מקפלת את הבגדים שלנו ודוחסת אותם לתוך שני תיקים גדולים, את שאר החפצים בתיק אחר קצת יותר קטן.
אני קוראת לקים, אחותי הקטנה ואומרת לה שסיימתי לארוז לנו ושנקנה ארוחת בוקר בדרך. היא מהנהנת בראשה ונשמעת צפירה של מכונית. "זו כנראה המונית שלנו" אמרתי לקים, "בואי נצא" היא השיבה לי ויצאנו לדרך.הגענו לשדה התעופה, אכלנו ארוחת בוקר ואחרי 3 שעות עלינו על המטוס.
זאת הייתה הפעם הראשונה שלנו על מטוס, אני יודעת שזה מוזר שהפעם הראשונה שאני טסה זה בגיל 22 אבל ככה יצא.קים התיישבה ליד החלון כדי לראות את הנוף ואני לידה. אחרי כחצי שעה היא נרדמה ואני שקעתי במחשבות, אני לא מאמינה שסוף סוף נתחיל פרק חדש בחיים שלנו, אנחנו עוברות לארץ אחרת, פותחות דף חדש. כל התקופה הזאת עבדתי קשה וחסכתי כסף כדי לרשום את קים לבית ספר טוב ורשמתי, נשארו כמה סידורים אחרונים. קנינו בית קטן סמוך לשכונה יוקרתית במחיר סביר, אפילו מצאתי עבודה, אני לא יכולה כבר לחכות.
"אמה, בעוד כמה זמן נוחתים?" קים שאלה אןתי בקול ישנוני "חצי שעה, את יכולה לישון עוד קצת" השבתי לה. בעוד 30 דקות החיים שלנו הולכים להשתנות מקצה לקצה, כל השנים של העבודה הקשה עכשיו השתלמו, אבל צריך להמשיך לעבוד כדי לשמור על מה שהשגנו.
"הנחיתה תתבצע בעוד 10 דקות נא לחגור חגורות, לכבות מכשירים סלולריים ולהיצמד לכללי הבטיחות" קרא הכרוז, הערתי את קים ואמרתי שעומדים לנחות והיא קמה.אחרי שירדנו מהמטוס לקחנו מונית לבית החדש שלנו. הגענו "וואו" אמרה קים, הוא נראה הרבה יותר טוב מבתמונות חשבתי לעצמי, זו הייתה הפתעה לקים ונראה שזה עבד. נכנסנו לבית היו בו 2 חדרי שינה, מטבח, סלון, שירותים ומקלחת. הבית כבר היה מרוהט, זה היה חלק מהחוזה.
(הבית)
השעה הייתה כבר 14:00 ובגלל שהיה די מוקדם החלטנו לצאת לסיבוב ליד הבית ולהכיר את השכונה, כל הבתים היו ענקיים ומפוארים לא כמו הבית שלנו אבל כמו שכבר אמרתי הבית שלנו היה סמוך לשכונה יוקרתית.
בשעה 17:00 אנחנו אמורות לפגוש את מנהלת בית הספר של קים.
אחרי שעה של סיבוב בשכונה חזרנו הביתה והתחלנו להתארגן, חשוב להראות טוב כדי שנעשה למנהלת רושם טוב.
לבשתי אוברול שחור פשוט ונעלי עקב, קים לבשה שמלה אפורה צמודה עם נעלי סניקרס לבנות, בארבע וחצי יצאנו, הגענו תוך 20 דקות, הבית ספר לא היה כל כך רחוק מהבית. בזמן שחיכנו מחוץ למשרד שלה הסברתי לקים שבכמה ימים הראשונים אני אלווה אותה לבית ספר עד שהיא תזכור את הדרך "מה אני בת שנתיים?" היא ענתה לי וגילגלה עיניים "אני עושה את זה לטובתך" אמרתי ושילבתי ידיים, היא לא ענתה לי.גברת בנסון (המנהלת) יצאה מהמשרד, התקדמה לכיוון שלנו "את קים פרקר" שאלה את קים "כן" ענתה לה קים "בואו איתי" היא אמרה והתקדמה חזרה למשרד.
נכנסנו אחריה "תשבו בבקשה" היא אמרה לנו וחייכה, היא נראית נחמדה חשבתי לעצמי. במשך 45 דקות היא הסבירה לקים על התקנון וכשהיא סיימה היא הביאה לה מדים לבית הספר וביקשה ממני לחתום על כל מיני דברים כמו אישורי יציאה מבית הספר ואישור שאני מאשרת לה לצאת לטיול השנתי שיהיה בקרובכשיצאנו קים חייכה אליי ואמרה שהיא ממש מתרגשת, חייכתי בחזרה, אני כל כך מאושרת שהיא שמחה. אכלנו בחוץ כי עוד לא עשינו קניות,
הגענו הביתה בשעה 18:30, התקלחתי ולבשתי בגדים נוחים וקים נכנסה להתקלח אחריי. לפתע שמעתי דפיקה בדלת, מעניין מי זה יכול להיות שאלתי את עצמי.פתחתי את הדלת ועמדו שם זוג מבוגרים, לאישה שיער בלונדיני, עיניים ירוקות כהות וחיוך גדול על הפנים, לאיש שיער אפור, עיניים כחולות בהירות וגם הוא חייך. היא החזיקה מגש ביד עם עוגה. היא התחילה לדבר ואמרה "שלום אני ניקי וזה בעלי אלכס, אנחנו השכנים שלכם." חייכתי ואמרתי "נעים מאוד אני אמה, תרצו להיכנס?"
"כמובן" ענה אלכס וניקי הושיטה את העוגה אליי.נכנסו לבית וישבנו בסלון, "תרצו לשתות משהו?" שאלתי "אנחנו נשמח לתה עם כפית סוכר" אמרה ניקי. הלכתי למטבח ובגלל שלא עשיתי עדיין קניות בדקתי אם הצנצנת של התה מלאה, היו שם בערך 6 תיונים. מהר הכנתי 2 כוסות והגשתי להם, "תודה רבה מתוקה" אמרה ניקי "בכיף" עניתי וחייכתי, הבאתי סכין לחתוך את העוגה וקים יצאה מהמקלחת.
"קים תכירי, אלו השכנים החדשים שלנו אלכס וניקי"
אמרתי, "אני קים, נעים להכיר" היא ענתה בביישנות וחייכה חצי חיוך, היא התיישבה לידי ואלכס שאל "אז מתי עברתן לפה?"
"היום בבוקר" עניתי לו, ניקי אמרה "בנות כמה אתן אתן נראות נורא צעירות?"
"אמה בת 22 ואני בת 13" ענתה לה קים.
"הבת הקטנה שלנו גם בת 13, אתן צריכות להכיר אחת את השנייה, הבן הגדול שלנו דווקא יותר קרוב לגיל שלך אמה, הוא בן 25"דיברנו ודיברנו עד שהשעה הייתה כבר 21:00 וניקי ואלכס אמרו שכבר מאוחר אז כדאי שילכו, ליווינו אותם לדלת וניקי הזמינה אותנו לבוא לאכול ארוחת ערב אצלהם ביום שישי, אמרנו שנבוא והם הלכו.
"הם היו ממש נחמדים" אמרה קים
"כן, טוב שאנחנו מכירות פה מישהו" אמרתי עם חיוך קטן
"הייתי בטוחה שכולם פה יהיו עשירים וסנובים כאלה" השיבה קים
"גם אני חשבתי אבל טוב שלא." עניתי לה
"טוב תלכי לישון מחר יש לך לימודים"
אמרתי לה, היא הלכה לצחצח שיניים ועלתה למיטה בחדר שלה.בינתיים אני פרקתי את הבגדים וסידרתי אותם בארון שלי. אחרי שסיימתי הלכתי לצחצח שיניים ולשטוף פנים והלכתי לישון ולא הצלחתי להירדם מרוב התרגשות, מחר היום הראשון שלי בעבודה חדשה ושל קים בבית ספר.
אני אעבוד בבית קפה במרכז העיר אבל זה רק עבודה התחלתית עד שאני אמצא עבודה יותר טובה._________________________________________
אני יודעת שהפרק קצת משעמם אבל זה רק הפרק הראשון, אני מבטיחה שהסיפור יהיה יותר מעניין בפרקים הבאים♡
בבקשה תכתבו לי הערות שיכולות לשפר את הסיפור ואם יש משהו שהפריע לכם.
תודה רבה, אוהבת♡
YOU ARE READING
𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞
Romanceאמה (22) וקים (13) אחיות, אחרי שגרו במיאמי כל חייהן, החליטו להתחיל חיים חדשים בניו יורק. שם הן מגלות דברים שלא חשבו שאי פעם יהיו להן כמו חברות ואהבה.