אפילוג

534 26 6
                                    

נ.מ אמה:

הזמן עובר כל כך מהר, כבר עברו שנתיים מאז שהתחתנו, אפילו הספקנו להביא בת וקראנו לה אנג'ל על שם אמא שלי אנג'לה. היא כמעט בת שנה.
היא כל כך יפה, העיניים שלה כמו של דניאל.
זה בלתי יאומן.

אני נשארת בבית עם אנג'ל, אפילו דניאל משתדל לעבוד יותר מהבית כדי להספיק להיות איתה יותר.
לראות אותם ביחד זה הדבר הכי חמוד שקיים, הוא אבא מדהים.

היילי וקים באות אלינו כמעט כל יום אחרי בית ספר בשביל להיות עם אחיינית שלהן. אלכס וניקי גם. לא יכולתי לבקש משפחה יותר טובה בשביל התינוקת שלי.

אחרי החתונה שלנו התחלתי ללכת לפסיכולוגית, היא עזרה לי להתמודד עם הדברים שהקשו עליי לאורך השנים, למדתי להתגבר עליהם ולסלוח, דיברתי עם טד ואפילו הוא פגש את אנג'ל.

"בוקר טוב" דניאל העיר אותי בנשיקה על הלחי.
"בוקר טוב" השבתי וקמתי מהמיטה, נכנסתי למקלחת ושטפתי את פניי.

"אתה הולך לעבודה היום?" שאלתי בתקווה שהתשובה תהיה לא וכמו שקיוויתי הוא הניד בראשו
ומבלי לשים לב חיוך נמרח על פניי.
"ג'וש הזמין אותנו לארוחת ערב היום" הודעתי והוא הנהן בראשו "באיזה שעה?" הוא שאל
"שמונה, גם לקסי וטום באים" אמרתי
"סבבה" הוא השיב

הלכתי לבדוק אם אנג'ל ערה, נכנסתי לחדר שלה ופתחתי את האור, היא עמדה בלול שלה וצעקה מהתרגשות כשהיא ראתה אותי. "בוקר טוב נסיכה קטנה" אמרתי והוצאתי אותה מהלול.

נישקתי את הלחי שלה, חזרתי לחדר שלנו והבאתי אותה לדניאל ששיחק איתה בזמן שהלכתי להכין את האוכל שלה. אחרי לא הרבה זמן הם ירדו לקומה התחתונה.

הוא האכיל אותה בזמן שהכנתי לנו לשתות.
הנחתי את הכוסות על השולחן, הוא הביא אותה אליי והמשכתי להאכיל אותה במקומו.
"היא כל כך יפה" אמרתי, הוא הנהנן בראשו
"כי היא דומה לך" הוא השיב
"לא, היא הרבה יותר יפה" אמרתי והסתכלתי עליה.
אני אוהבת אותה בדרכים שלא חשבתי שאני מסוגלת לאהוב.

עברו כמה שעות והיילי וקים נכנסו
"היי, איך היה בבית ספר?" חיבקתי אותן ושאלתי
"היה סבבה" היילי ענתה
"חוץ מזה שהמורה להיסטוריה הפציצה אותנו בשיעורים" קים הוסיפה, הן הורידו את התיקים שלהן, אמרו שלום לדניאל והלכו לאנג'ל.

קים ממש השתנתה והתבגרה, היא נהייתה אחראית ואכפתית והיא נראית גם ממש שמחה בזמן האחרון.
אני גאה בה על השינוי שהיא עשתה.

שאלתי את קים והיילי והן הסכימו לשמור על אנג'ל הערב, האמת שאפילו לא הייתי צריכה לשאול, הן היו אומרות כן בכל מקרה. כל אחת מהן הלכה לביתה להביא דברים כי הן יישנו פה הלילה.

עליתי לחדר להתחיל להתארגן ואנג'ל נשארה למטה עם דניאל. הוצאתי מחדר הארונות שמלה שחורה צמודה שמגיעה מעל הברכיים ונעלי סניקרס לבנות.

כשסיימתי להתקלח ולהתלבש יצאתי מהמקלחת אל החדר תוך כדי שסירקתי את שיערי. שמעתי את אנג'ל צוחקת וראיתי אותה על המיטה בזמן שדניאל מדגדג ומצחיק אותה. הלב שלי נמס.

ישבתי על המיטה והמשכתי להסתרק
"אני צריך לדבר איתך על משהו" הוא הפסיק לדגדג את אנג'ל לרגע והסתכל עליי במבט רציני.
"קרה משהו?" שאלתי בחשדנות ומעט בלחץ
"לא קרה כלום" הוא השיב
"אז על מה רצית לדבר?" שאלתי
"אממ.. היית רוצה עוד ילד? או ילדה?" הוא שאל
"אתה רוצה?" שאלתי בהפתעה, לא ציפיתי לזה.
הוא הנהן בראשו וחייכתי מאושר.

האמת היא שחשבתי על זה בזמן האחרון, עברה כמעט שנה מאז שאנג'ל נולדה ואני ממש רוצה עוד ילד ושיהיה לה אח או אחות. תיכננתי לדבר על זה עם דניאל אבל אני שמחה שהוא פתח את זה קודם.

הוא חיבק אותי חזק ונישק אותי.
ואז הוא חזר לשחק עם אנג'ל, הרגשתי כלכך מאושרת.
אחרי כמה דקות הוא הלך להתקלח ולהתארגן ואני נשארתי עם אנג'ל.

היילי וקים חזרו ודניאל כבר סיים להתארגן.
אמרנו להן ולאנג'ל ביי ויצאנו.
"צריך לעבור רגע אצל ההורים שלי כי אמא שלי שכחה את הטלפון שלה אצלנו אתמול" דניאל אמר ושלף את הטלפון של ניקי מכיסו.
"סבבה" השבתי והוא התחיל בנסיעה.

הוא הניח את ידו על הירך שלי ובידו השנייה הוא נהג.
הוא הפעיל את הרדיו וברקע התנגן שיר שהוא אוהב.
הוא הגביר את המוזיקה ושר בקול וצחקתי.

הגענו לבית של ההורים שלו והוא שאל אותי אם אני רוצה לחכות באוטו, עניתי לו שאני אבוא איתו והוא חייך. הוא פתח את הדלת ונכנסנו פנימה, אלכס ישב על הספה וראה טלוויזיה, כשהוא ראה אותנו הוא קם להגיד לנו שלום ולחבק אותנו. ניקי באה אלינו מהקומה למעלה וחיבקה אותנו. דניאל הוציא את הטלפון והביא לה, היא הודתה לו וחזרנו לאוטו.

הגענו לבית של ג'וש, לקסי וטום הגיעו לפנינו.
אמרנו שלום לכולם וישבנו לאכול.
הערב היה כיף וקליל, דיברנו, צחקנו, אכלנו ונהנתי כי הרבה זמן לא יצא לכולנו להיות ביחד.

חזרנו הביתה ומצאנו את אנג'ל ישנה על מזרן המשחקים שלה והיילי לידה, קים נרדמה על הספה הקרובה אליהן. הסתכלנו אחד אל השני וחייכנו.
"אני אקח את אנג'ל לחדר" הוא לחש והתקדם אליה בשקט והרים אותה בזהירות כדי לא להעיר אותה ועלה למעלה.

בינתיים הערתי את קים והיילי שנרדמו גם הן, והן הלכו לחדרים. "לילה טוב" אמרתי להן בשקט והן השיבו לי בחזרה בישנוניות.

עליתי לחדר השינה שלנו ודניאל כבר החליף בגדים וישב על המיטה, נכנסתי לחדר הארונות והוצאתי גופיה לבנה פשוטה ומכנסי פיג'מה קצרות. הלכתי לצחצח שיניים ודניאל הצטרף אליי וכמובן שהוא גרם לי לצחוק דווקא שהפה שלי היה מלא במים.

עליתי למיטה והתכסתי בשמיכה, דניאל כיבה את האור ובא לידי הוא חיבק אותי והצמיד אותי אליו, הנחתי את ראשי על חזהו והוא ליטף את שיערי.

"אני אוהבת אותך" אמרתי והרמתי את ראשי כדי להסתכל על פניו היפות
"אני אוהב אותך יותר" הוא אמר, הנדתי את ראשי והוא נישק אותי. הנחתי את ראשי בחזרה עליו והוא הצמיד אותי אליו יותר אם זה בכלל אפשרי.

"תודה" אמרתי בישנוניות
"את לא צריכה להודות לי אבל על מה?"
"אף פעם לא יימאס לך להגיד את זה" ציחקקתי
"אף פעם. אבל על מה?" הוא השיב ושאל
"שנשארת איתי" אמרתי ועצמתי את עיניי כשהרגשתי את שפתיו נושקות למצחי.

𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Where stories live. Discover now