פרק 48

258 18 2
                                    

נ.מ דניאל:

כבר עבר שבוע מאז שדיברתי עם אמה בפעם האחרונה, לא לענות לה ולהתקשר אליה גורם לי להרגיש אפילו יותר אשם, אני אתקשר אליה מחר.
קים סיפרה לי שהיא נפגשה עם אבא שלה, היא אמרה שהפגישה הלכה ממש טוב ושהיא פגשה את ג'וליה, אשתו של טד ושהיא הייתה נורא נחמדה אבל בסוף היא לא נשארה לישון שם.

התקדמנו די הרבה בעבודה, עשינו בשבועיים מה שלוקח חודש, לדעתי אנחנו נסיים הכל בעוד שבועיים או שלושה, אני מקווה שכמה שיותר מהר.
אני כבר רוצה לחזור.

טום ולקסי התארסו, היא אמרה לו כן, אני שמח בשבילהם, הוא צילם לי תמונה של שניהם עם הטבעת על ידה, הם נראים מאושרים.
זה גרם לי לחשוב על אמה, על כמה שאני מתגעגע אליה.

אני לא יכול לחכות למחר, זה אמצע הלילה גם פה וגם שם אבל לעזאזל עם זה!
התקשרתי אליה בשיחת וידיאו לאחר כמה צלצולים היא ענתה.
"הלו" היא ענתה בקולי ישנוני, החדר היה חשוך ובקושי יכולתי לראות משהו. כל כך שמחתי לשמוע את קולה
"התגעגעתי אלייך" אמרתי בחיוך
"דניאל?!" היא אמרה ונשמעה ערנית יותר
"למה לא ענית לי? אני ממש דאגתי לך" היא אמרה
"חשבתי שאתה כועס עליי" היא אמרה בשקט
"אני הייתי עמוס בעבודה.." עניתי, היא האשימה את עצמה בזה שאני לא מתקשר או עונה לה, זה מרגיש חרא.
"אני אוהב אותך" אמרתי
"יכלת לפחות לשלוח לי הודעה" היא אמרה ונשמעה מעט כועסת ופגועה
"אני יודע.. אני מצטער" התנצלתי
"זה בסדר" היא נאנחה
"פשוט דאגתי.. והתגעגעתי" היא אמרה
הוקל לי לשמוע שהיא סלחה לי.

"את יודעת שלקסי וטום התארסו?" שאלתי
"כן היא התקשרה וסיפרה לי, אני ממש שמחה בשביל שניהם" היא ענתה
"גם אני" אמרתי
"אני מתגעגע אלייך" נאנחתי
"גם אני" היא השיבה
"אני לא מאמין שעברו רק שבועיים" אמרתי
"אני יודעת.. אני אוהבת אותך" היא אמרה
המשכנו לדבר ודיברנו במשך כמה שעות עד שהיא נרדמה, גם אני הייתי עייף.

בבוקר קמתי מוקדם למרות שהלכתי לישון ממש מאוחר, התחלתי לעבוד ומאוחר יותר הצוות הצטרף אליי, הפעם לא לקחתי אפילו הפסקה עד סוף היום, אני מת כבר לסיים את זה ולחזור הביתה.

קים ואבא שלה קבעו להיפגש פעם בשבוע, בימי רביעי ליתר דיוק, הוא נשאר בבית מלון בינתיים אבל לפי מה שהבנתי הוא ואשתו מחפשים דירה כדי להיות קרובים יותר לבנות שלו, בעיקר לקים.
אני ניסיתי לשכנע את קים לספר לאמה את האמת אבל היא המשיכה לסרב, אני לא יכול להכריח אותה.
אני לא מבין איך נתקעתי באמצע כל זה.

בכל מקרה, אני כבר מת לחזור אליה.

𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Where stories live. Discover now