נ.מ אמה:
אתמול היינו בארוחת ערב אצל ניקי ואלכס, היה ממש נחמד, הכרנו את החברה של דניאל, אמנדה.
היא לא הייתה הכי נחמדה אבל כנראה זה הטעם שלו, היא הייתה מהממת השיער שלה בלונדיני וארוך, החזה שלה שופע, ישבנה גדול, פנים שנראות כאילו שרטטו אותן, עיניים כחולות. היא הלכה מוקדם ודניאל הלך כמה דקות אחריה.
נשארתי עם ניקי ואלכס כי היילי וקים עלו לחדר שלה, הם הציעו לנו לבוא גם שבוע הבא ולא ידעתי מה לענות כי מצד אחד אני מרגישה שאנחנו מכבידות עליהם קצת ומצד שני כיף לנו איתם אז הצעתי שאולי יבואו אלינו במקום ביום שישי והם הסכימו."קים, קומי" הערתי אותה "עוד 5 דקות" היא מלמלה מתוך שינה "טוב" ויתרתי והלכתי להכין לנו אוכל, אנחנו הולכות לפיקניק, כשסיימתי להכין הכל חזרתי להעיר אותה והפעם היא קמה והתארגנה, גם אני הלכתי להתארגן, לבשתי טייץ שחור עם חולצה אפורה ונעלי סניקרס לבנות, קים לבשה שמלה שחורה קצרה וצמודה שהחמיאה לה. "בואי נצא" אמרתי ויצאנו.
אני מרגישה כאילו לא דיברנו הרבה זמן, אני בקושי רואה אותה בגלל שאני רוב היום בעבודה וגם כשאני רואה אותה היא מכינה שיעורים או רואה סדרה או מדברת בטלפון או שלפעמים היא בכלל אצל היילי.
הגענו לפארק והכנתי את הדברים, בנתיים קים הייתה בטלפון. " איך היה השבוע שלך בבית ספר?" שאלתי "סבבה" היא ענתה בקצרה ולא הורידה את עיניה מהטלפון. ישבנו בשקט כמה דקות "את רעבה?" שאלתי "לא ממש" היא ענתה בקצרה וזה היה מוזר כזה, אחרי זה היא דיברה בטלפון והתקדמה לצד השני של הפארק כנראה כדי שאני לא אשמע על מה היא מדברת.
נשארתי יושבת על השמיכה שהבאתי לנו, לבד, די מאוכזבת כי חיכיתי להיום, ימי שבת הם הימים היחידים שבהם באמת יש לי זמן להיות איתה והתגעגעתי אליה אבל נראה שזה לא הדדי..
אחרי חצי שעה היא חזרה למקום שבו ישבנו "נו?!"
היא אמרה בעצבים "מה?" שאלתי בתמימות, "מתי כבר הולכים? אין לי כוח לימי גיבוש האלה שלך" היא אמרה בחוצפה "זה לא ימי גיבוש, רק רציתי שיהיה לנו כיף ביחד כי אנחנו בקושי רואות אחת את השנייה במהלך השבוע" הגנתי על עצמי "מה שתגידי" היא השיבה, גילגלה עיניים והלכה. התחלתי לארוז את האוכל שהכנתי מהבוקר, קיפלתי את השמיכה והתקשרתי לקים הודעתי לה שתחזור כי הולכים. אין טעם להתווכח איתה עכשיו.
את שאר היום העברתי בשינה וקים כרגיל הסתגרה בחדרה.קמתי בבוקר, הכנתי ארוחת בוקר והערתי את קים, אחרי שהיא הלכה לבית ספר התארגנתי לעבודה ויצאתי, סיימתי לעבוד בבית קפה בשעה 17:00 וחזרתי הביתה "קים" קראתי והיא לא ענתה, הלכתי לבדוק בחדר שלה היא לא הייתה שם, התקשרתי לניקי ושאלתי אם קים נמצאת אצלה, היא ענתה לי שלא "את יכולה לשאול את היילי אם היא יודעת איפה היא בבקשה?" ביקשתי "כמובן" היא ענתה וניתקה, אחרי כמה דקות היא התקשרה אליי בחזרה "היא אומרת שהיא הלכה לקניון עם חברות" ניקי אמרה "תודה רבה" אמרתי בהקלה "בכיף מתוקה, אם את צריכה משהו תרימי טלפון" היא ענתה הודיתי לה שוב, התקשרתי לקים והיא לא ענתה.
לא הייתה ברירה אז לקחתי את המדים של הבר בתיק והלכתי לקניון למצוא אותה. הסתובבתי במשך שעה עד שראיתי אותה יושבת במתחם של האוכל עם ילדה בגיל שנראית בגיל שלה, התקרבתי לשולחן שלהן "קים אני יכולה לדבר איתך רגע?" שאלתי ברוגע, היא הסתכלה עליי מופתעת והנהנה בראשה, הלכנו לצד "לא חשבת להודיע לי שאת הולכת לקניון?! השתגעתי מדאגה, אפילו לא ענית לשיחות שלי" אמרתי לה "כבר אמרתי לך שאת לא אמא שלי ואני לא חייבת להודיע לך כלום אז תשחררי, את מעצבנת אותי יותר מדי בזמן האחרון" היא התחצפה, הייתי בהלם מהתשובה שלה, מה עובר עליה?! אפילו לא טרחתי לענות לה, הסתובבתי והלכתי, הרגשתי כישלון.
"רגע אמה" היא קראה, התעלמתי והמשכתי ללכת "לא התכוונתי" היא אמרה התעלמתי שוב כשהסתובבתי לראות היא כבר ישבה חזרה עם חברה שלה, נדבר על זה כבר בבית.הלכתי לבר, החלפתי למדים בשירותי הבנות והתחלתי לעבוד בחוסר מצב רוח, העייפות הורגת אותי אני קורעת את התחת שלי כל יום בשבילה והיא ממשיכה להתייחס אליי ככה.
חזדתי הביתה בשעה 1:00 כמו בכל יום, בדקתי אם קים בבית, פתחתי את הדלת של החדר שלה והיא ישנה, אנחנו כבר נדבר בבוקר.
קמתי בבוקר כמו בכל יום, הערתי את קים, הכנתי ארוחת בוקר וכל הדברים הרגילים, היא התארגנה וחיכיתי לה בשולחן. אחרי כמה דקות היא באה והתיישבה מולי "אני מצטערת" היא אמרה בשקט והסתכלה למטה "אני אוהבת אותך ואת יודעת כמה, אני פשוט לא מבינה למה את מתנהגת ככה?" שאלתי "לא יודעת.. בזמן האחרון את לא מתייחסת אליי בכלל אז החלטתי להחזיר לך" היא ענתה "להחזיר לי?! את מבינה בכלל שב3 שעות המסכנות שיש לי ביום שאני לא עובדת אני באה להיות איתך ומתייחסת רק אלייך, חוץ מזה אם אני לא אתייחס אלייך למי אני אתייחס?" אמרתי "אה... לא ידעתי" היא אמרה "אני אוהבת אותך" היא הוסיפה "גם אני אמרתי והיא באה לחבק אותי.
היא הלכה לבית ספר ואני נשארתי בבית, התארגנתי ויצאתי לבית קפה.
"בוקר טוב" אמרתי לקנדיס כשהגעתי
"בוקר טוב" היא השיבה.
קנדיס מאוד נחמדה וחייכנית, הפכנו להיות חברות די טובות.בשעה חמש הגעתי הביתה, קים הייתה בסלון, כשנכנסתי היא חיבקה אותי
"איך היה בעבודה?" היא שאלה
"בסדר" עניתי "איך היה בבית ספר?" הוספתי
"סבבה, קבעתי להיפגש עם היילי בשבע והיא באה לפה" היא הודיעה לי, " אוקיי, תהנו" אמרתי, הוצאתי את הארנק "תזמינו פיצה או משהו אם תרצו טוב?" אמרתי והבאתי לה את הכסף
"כן, תודה" היא אמרה.נחתי קצת ובשבע היילי באמת באה והן הלכו לחדר של קים, אחרי חצי שעה הלכתי לעבודה בבר, הרגשתי טוב ושמחתי שסוף סוף אני וקים בסדר, את האמת שהיא הרבה יותר חמודה ככה.
כשסיימתי לעבוד חזרתי הביתה וקים כבר ישנה. הלכתי לישון, "מחר אני אעשה קניות ליום שישי" חשבתי לעצמי, נרדמתי אחרי 10 דקות בערך.
YOU ARE READING
𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞
Romanceאמה (22) וקים (13) אחיות, אחרי שגרו במיאמי כל חייהן, החליטו להתחיל חיים חדשים בניו יורק. שם הן מגלות דברים שלא חשבו שאי פעם יהיו להן כמו חברות ואהבה.