פרק 31

316 20 2
                                    

נ.מ אמה:

היום אני מתחילה לעבוד בחנות בגדים בקניון,
קמתי ושמעתי רעש מהחדר של קים, זה מוזר כי היא ישנה אצל היילי, פתחתי את הדלת בשקט וראיתי את קים והיילי ישנות, כנראה היא אמרה שהיילי באה לישון אצלה ולא שמעתי טוב.

הערתי אותן בעדינות, הן נראו מותשות.
הכנתי להן משהו קטן לאכול במהירות ויצאתי לבית קפה שעה מוקדם יותר כמו שקבעתי עם קנדיס.

כשסיימתי לעבוד בבית הקפה הלכתי לקניון בשעה ארבע, נכנסתי לחנות בקופה עמד בחור עם שיער
חום וגוונים כחולים מסודר, עיניים כחולות וזיפים מסודרים, הוא נראה מטופח, הוא לבש גופייה רחבה צבעונית עם ג'ינס שחור, הייתה לו תגית שעליה כתוב את שמו. זה ג'וש. שאמילי, הבחורה מאתמול סיפרה לי עליו.

"היי" אמרתי והוא הסתכל עליי
"אני אמה-" המשכתי להגיד והוא קטע אותי
"כן כן, אמילי הודיעה לי. אני ג'וש" הוא חייך אליי
"את צריכה לענוד את זה" הוא הושיט לי תגית עם שמי.
"תודה רבה" אמרתי
"מה את מעדיפה לעזור ללקוחות או להיות בקופה?" הוא שאל בחיוך ושם את ידו על מותנו
"לא משנה לי, תעשה מה שאתה מעדיף" הוא הנהן בראשו והלך לעזור ללקוחות, נכנסתי לעמדה של הקופה ועבדתי.

פה היה עמוס נורא לעומת בית הקפה שכמעט ולא היה מה לעשות.
ג'וש ואני החלפנו תפקידים כל שעה בערך.
הסתדרנו מצוין דווקא, הוא נורא נחמד.
מתי שיכלתי סימסתי לקים, לוודא שהכל בסדר.

בשעה עשר סגרנו וסידרנו את החנות במשך חצי שעה בערך, ככה יהיה כל יום.
"איך את חוזרת הביתה?" ג'וש שאל
"ברגל" עניתי
"אני יכול לקחת אותך, האוטו שלי בחניה" הוא אמר
הנהנתי בראשי "תודה" הסכמתי רק כי אני מתה מעייפות.
הוא שאל איפה אני גרה ואמרתי לו את הכתובת
הוא אמר שזה בדרך לבית שלו והוא כל הזמן עובר שם. 
בדרך הוא גם סיפר לי על חבר שלו שהוא מתכנן לקחת לדייט בים ביום שישי, סיפרתי לו על דניאל.
כיף לדבר איתו הוא נורא נחמד. הוא הציע להחזיר אותי הביתה בכל יום והסכמתי.

הגעתי הביתה רק באחד עשרה בלילה, ברגע שהגעתי הלכתי לישון, מתתי מעייפות, אפילו לא החלפתי בגדים, קים ישנה.

השבוע עבר מהר וכבר הגיע יום שישי, הבטחתי לדניאל שאני אבוא לבקר אותו בעבודה ואני גם ככה לא עובדת בחנות בגדים היום.

כשהגעתי נכנסתי וחייכתי לפקידה שגילגלה אליי עיניים בתגובה, עליתי במעלית למשרד שלו, הדלת הייתה חצי פתוחה אז הצצתי פנימה, הוא לא היה בפגישה אז נכנסתי וסגרתי את הדלת בעדינות, הוא ראה אותי וקם מהכיסא וחייך, הוא חיבק אותי.

הוא מריח טוב כמו תמיד, לבוש בחליפה כחולה כהה.
"אתה תבוא היום?" שאלתי
"אני לא חושב.. אני מתכנן לסיים הכל היום ואז אני אהיה פנוי" הוא ענה
"אה" אמרתי בבאסה
"את נראית מדהים" הוא אמר והסתכל עליי עם חיוך מרוח על פניו ועיניו התכולות נוצצות.

𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Where stories live. Discover now