נ.מ דניאל:
היום שבו התארסנו היה היום הכי טוב בחיים שלי, מעולם לא הייתי כל כך שמח. כל התוכנית שלי פעלה בדיוק כפי שתכננתי. מהרגע שחזרנו לא יכלנו להוריד את הידיים אחד מהשנייה. היה מדהים בכל מובן.
בשאר השבוע ביקרנו במקומות, בילינו ונהננו.הלילה אנחנו חוזרים לניו יורק, אני חושב שכדאי לספר לכולם ביחד. התקשרתי למסעדה והזמנתי מקומות לכולם למחר בערב, הודעתי להם וחזרתי לאמה.
היא שכבה על הערסל בחוץ, שיערה אסוף לקוקו והיא לבשה בגד ים, עיניה היו עצומות. החלפתי לבגד ים ושכבתי לידה. למרות שעיניה נותרו סגורות היא הסתובבה וחיבקה אותי "אני אוהבת אותך" היא אמרה והניחה את ראשה עליי, נישקתי את לחיה בחוזקה והיא חייכה "מחר אנחנו נספר לכולם" אמרתי, היא הנהנה בראשה, היא לא דאגה לזה עכשיו, היא נהנתה מהרגעים האחרונים שלנו פה.
כבר דאגתי לארוז את כל המזוודות, התקלחנו, התארגנו ועשינו צ'ק אאוט. נסענו במונית לשדה התעופה. הטיסה עברה די מהר, ראינו סרט וישנו.
הזמנו מונית לשדה התעופה וחזרנו הביתה.
"אני כל כך מתרגשת לספר לכולם" היא אמרה
"גם אני" השבתי ועטפתי אותה בחיבוק.כל הלילה סידרנו את הבגדים שלנו בחזרה בארון ולמחרת ישנו כל היום עד שהגיע הזמן להתארגן, אמה הייתה יפייפיה, כמו תמיד. נישקתי אותה והחזקתי אותה צמוד אליי "בואי נישאר בבית. נספר להם בפעם אחרת" אמרתי והיא צחקקה "תסיים להתארגן" היא אמרה "כשנחזור יהיה כיף" היא הוסיפה וחייכה חיוך שובב. "אני בטוח" השבתי בחיוך.
בחוץ ירד גשם אז לקחנו מעילים, אמה לבשה את השמלה הלבנה הקצרה עם השרוולים הארוכים ונעלי עקב לבנות, שיערה היה חלק ואסוף חלקית. היא ענדה את העגילים והשרשרת שקניתי לה וכמובן שגם את הטבעת, היא לא הורידה אותה מהאצבע מהרגע שענדתי לה אותה.
רצנו במהירות למונית, כדי לא להתרטב מהגשם, עד שהגענו למסעדה הגשם כבר הפסיק. לא רצינו לאחר בגלל הפקקים אז ירדנו לפני המסעדה והלכנו ברגל.
הלכנו במהירות ואז היא נעצרה "מה קרה?" שאלתי
"הנעלליים שלי לבנות" היא ענתה והצביעה על הבוץ שהפריע בדרך, חזרתי אחורה אליה והרמתי אותה
"השתגעת?!" היא צחקה "אנחנו באמצע הרחוב"
"אנחנו גם מאחרים" השבתי והלכתי במהירות כשהיא בידיי והיא צחקה אפילו יותר "אתה לא נורמלי" היא אמרה.לפני המסעדה הורדתי אותה, היא החזיקה את ידי ונכנסנו. ההורים שלי, היילי, קים ופול כבר היו שם. טום, לקסי וג'וש עוד לא הגיעו. אמרנו שלום לכולם. ההורים שלי חיבקו אותי, קים והיילי את אמה ואז אותי.
ישבתי בין אמה לפול, קים ישבה לידה.
"איך היה בחופשה?" פול שאל
"אני בטוח שעשיתם הרבה כיף" הוא אמר וקרץ
הסתכלתי לרגע על אמה ששמעה אותו ונראתה מובכת. "אתה לא מבין כמה" עניתי לו ואמה נתנה לי מכה קטנה עם המרפק. כמה דקות אחר כך ג'וש ובן הזוג שלו הגיעו, אחר כך גם טום ולקסי.אחרי שאכלנו סיפרנו לכולם את החדשות, הם בירכו וחיבקו אותנו. אמא שלי אפילו בכתה מהתרגשות.
אמה החזיקה את ידי והסתכלה עליי בחיוך.
צלצול נשמע מהטלפון של קים שהסיח את דעתה של אמה "מי זאת ג'וליה?" היא שאלה את קים "אני עוד מעט אגיד לך" היא השיבה לה וענתה לטלפון.ג'וליה זו אשתו של טד. האמא החורגת שלהן. אני יודע את זה כי היא הייתה לקוחה שלי בעבר.
"סבבה" קים אמרה לג'וליה בטלפון
"אמה ודניאל התארסו" היא סיפרה לה
"בסדר" היא אמרה וניתקה.
"אתם יכולים לבוא איתי החוצה רגע?" קים ביקשה
"בטח" עניתי והחזקתי את ידה של אמה ויצאנו החוצה."הכל בסדר?" היא שאלה את קים, קים הנהנה בראשה וחייכה. התקדמנו לכיוון מכונית שמבחוץ עמדה ג'וליה, "אמה תכירי זו ג'וליה" קים אמרה
"אני מכירה אותך, את קנית בגדים לבת החורגת שלך ועזרתי לך" אמה אמרה וחייכה
"נכון, ידעתי שאת מוכרת לי" ג'וליה השיבה
"שמעתי עלייך הרבה, נחמד סוף סוף להכיר אותך. אני אשתו של אבא שלך דרך אגב" ג'וליה אמרה והחיוך נמחק מפניה של אמה שהתקרבה אליי והחזיקה את זרועי."בכל מקרה רציתי להגיד לכם מזל טוב" היא הוסיפה "תודה רבה" אמרתי ואמה חייכה בנימוס
"גם טד רצה לברך אתכם אבל הוא אמר שהוא לא רוצה להרוס לך את הערב. הוא פה במכונית" ג'וליה אמרה, אמה חיזקה את אחיזתה בזרועי.
"תמסרי לו תודה" השבתי כי אמה בבירור הייתה די מבוהלת. "אני אמסור. ודרך אגב, אמה, את נראית מעולה" ג'וליה השיבה. "תודה" אמה אמרה בקול חלש וחייכה. "קים את באה?" ג'וליה שאלה
"כן" קים השיבה, היא חיבקה אותנו ונכנסה לאוטו.
"רק תשמרי על קים" אמה אמרה
"אני מבטיחה" ג'וליה השיבה ואמה חיבקה אותה וחזרנו פנימה למסעדה."את בסדר?" שאלתי והיא הנהנה בראשה, חיבקתי אותה. לקסי, ג'וש ודין ישבו ליד אמה, אני ישבתי עם טום ופול. היילי וההורים שלי כבר עזבו.
אחרי חצי שעה כבר כולנו עזבנו."אני מזמין מונית" אמרתי לאמה
"בסדר" היא השיבה, היה קר בחוץ ולמרות שהיא לבשה מעיל היד שלה הייתה קפואה, הורדתי מעליי את המעיל ושמתי עליה. "שלא יהיה לך קר" היא אמרה והורידה מעליה את המעיל שלי והביאה לי
"אני מעדיף לקפוא מקור בידיעה שחם ונעים לך מאשר להתחמם בידיעה שקר לך" השבתי ושמתי עליה את המעיל שוב. "אני אוהבת אותך" היא אמרה וחיבקה אותי.המונית הגיעה ונסענו הביתה.
פתחתי את הדלת והיא נכנסה, היא פשטה את המעילים ממנה. "את עייפה?" שאלתי היא הנידה בראשה וחייכה "אתה עייף?" היא שאלה
"ממש לא" חייכתי "מצוין" היא השיבה.היא נישקה אותי ופשטנו את הבגדים אחד מהשנייה. הרמתי אותה והחזקתי בירכיה, הצמדתי אותה לקיר ונישקתי את צווארה בזמן שהעברתי את ידיי לאורך גופה. עברנו לספה וחגגנו עד הבוקר...
YOU ARE READING
𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞
רומנטיקהאמה (22) וקים (13) אחיות, אחרי שגרו במיאמי כל חייהן, החליטו להתחיל חיים חדשים בניו יורק. שם הן מגלות דברים שלא חשבו שאי פעם יהיו להן כמו חברות ואהבה.