Bölüm şarkıları;
Canozan - Sar bu şehri
Umut Kaya - Gül güzeli
Tuğkan - Aşkın kanunu
Ece Mumay - Vazgeç gönül"Sen baharımı kışa bile çevirsen, benim için mevsim hep bahardır."
6.Bölüm
Tükenmiş bir halde sessizce abimin arabasına bindim. Suçluyum çünkü arabayı çok hızlı sürmüş ve kendi canımı kendi ellerimle tehlikeye atmıştım. Katlanamıyorum Baran'ın başka biriyle gözlerimin önünde olmasına.
Yol boyunca susmuştuk. Abim arabamı yoldan çektirip benim ulaşamayacağım bir yere göndermiş. Beni korumaya çalışıyor ama onu es geçiyor. Ne ona uzak olmak bana iyi gelecek ne de yakın olmak. İşin iki ucuda can yakıyor. Başımı camdan çekip sessizce arabadan indim. İkimiz de konuşmadık. Eve geçince direkt odama girdim ve kendimi yatağa attım. Uyumaya çalıştım. Uyuyup her şeyi geçirmek istiyorum. Kısa bir hafıza kaybına çok ihtiyacım var.
Aylardır ona aşık olduğumu kabullenmiş ve susarak yaşamaya geçmiştim. Ama çok zor. Yüreğimde onun yaktığı ateşle yaşamak beni kül ediyor. Herkesin ona birini bulma çabası ve benim her daim susmam. Bu ne kadar normal olabilir ki anlamıyorum. Gözlerim düşüncelerime eş zamanlı olarak kapandı ve ben, beni huzura saracak bir uykuya yenik düştüm.
🌼
"Baran," dedi Pınar Hanım yüzündeki tebessümle. İçi sıkılan Baran, gözlerini annesine dikti. Bedeni burada ama aklı kapıyı çarpıp çıkan Uhra'daydı. İyi olmadığını kendi gözleriyle görmüş ve tepkilerini ölçmüştü. Sinirlendiğini çok net anlamış ve düşüncelerinin onu yönlendirmesine izin vermişti.
"Gül konusu açılmamak üzere kapansın validem yoksa herkesin kalbini kırarım." Pınar Hanım ellerini dizine yaslayıp kaşlarını çattı.
"Yaşın 29 oğlum. Ne Uhra ile konuşuyorsun ne de başka birine evet diyorsun. Amacın ne Baran senin? Söyle bilelim ona göre davranalım." Baran sıkıntılı soluklar alırken içeriye Demir Bey girdi. Baran ve Pınar Hanım'ın konuşmalarını duymuştu. Oğlu için o da en az eşi kadar üzülüyordu.
"Hanım," dedi eşinin yanında yerini alıp. Pınar Hanım yaşlı gözlerle Demir Bey'e baktı.
"Demir sen konuş oğlunla. Ben dinletemiyorum oğluna." Pınar Hanım yüzünü asarak odadan çıkınca, Baran bıkkınca geriye yaslandı.
"Baba sende başlama." Demir Bey ağır ağır başını sallayıp geriye yaslandı.
"Seviyor musun Uhra'yı?" Şaşıran Baran bir süre cevapsız kaldı. Ardından sinirli soluklar alıp ayaklandı.
"Sevmiyorum baba. Kimseyi sevmiyorum." Demir Bey yılların tecrübesiyle oğlunu inceledi. Tüm hayatını mesleğine ve ailesine adayan Demir Bey, oğlunun tedirgin olduğunu anlamış ve susmuştu.
"Hemen celallenme. Otur şuraya Cihad hakkında konuşalım." Baran sessizce kalktığı koltuğa geri oturdu.
"Aleyna ile ciddi düşünüyorlar. Hepiniz biliyorsunuz baba." Demir Bey daha önce Pınar Hanım ile konuşmuştu. Aylin Hanım, ciddi düşündüklerini ona anlatmıştı. Kızının sevdiği bir adamla evlenmesini istiyordu. Cihad onların tanıdığı biri olduğu için hiç zorluk çıkarmadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UHRA
General Fiction"Senden öncesi veya senden sonrası diye bir şey yok. Hep sen vardın. Attığım her adımda veyahut yürüdüğüm her yolun sonunda. Baran adım atıyorsa karşısında Uhra vardır." Başlangıç: 24/05/2020 Final: 18/11/2020