53.Bölüm
"Sana ihtiyacım var. Beni sev, bana sarıl ve beni tut bırakma."
Baran gideli 3 koca gün oldu ve sadece vardığına dair kısa bir mesaj atmış sonra ise telefonunu kapatmıştı. Çocuklarla ilgilenirken zaman çabuk geçiyor ama tek başıma kaldığımda boğulacak gibi hissediyorum. Sanki bulunduğum yer üzerime geliyor gibi hissediyorum.
"Baba," diyen Uraz'ı kucağıma aldım.
"Babanı mı özledin bir tanem?" Ellerini boynuma sardığında küçük oğlumun kokusunu soldum.
"Anne," Emre'nin sesiyle Uraz'ı koltuğa oturtup Emre'ye baktım. "Cihangir ile bahçede oynayacağım. Aleyna halam seni çağırıyor."
"Tamam anneciğim geliyorum." Emre çıktıktan sonra Uraz'ı kucağıma alıp bahçeye çıktım. Abim ile Aleyna çardakta oturuyordu bende onların yanına geçip oturdum.
"Nasılsın Uhra?" Abime tebessüm edip Uraz'ı yere bıraktım.
"İyiyim abi siz nasılsınız?"
"İyiyiz bizde kardeşim. Baran ile konuştun mu?"
Sıkıntılı bir soluk bırakıp bakışlarımı çocuklara çevirdim. "Sadece vardığına dair kısa bir mesaj attı sonra telefonunu kapattı." İçim daralıyor. Derin derin nefes alıp ayağa kalktım. Bahçede bile boğulacak gibi hissediyorum.
"Ben Uraz ile biraz dolaşacağım Emre size emanet."
"Tamam canım dikkatli ol." Aleyna'ya gülümseyip Uraz'ı kucağıma aldım.
"Telefonun açık olsun Uhra." diyen abimi başımı olumlu anlamda sallayarak onayladım.
Uraz ile kapıdan çıkıp sokakta yürümeye başladım. Onsuz zaman geçmiyor ya da hayat ilerlemiyor. Yarım hissediyorum. Sanki Baran uzaklaşınca hayat duruluyor.
🌼
İçtima alanına geçen Baran, sıraya geçmiş olan askerlere bakıp karşılarına geçti.
"Sağ baştan say." Gür sesiyle emri verip sayım yapan askerlere baktı. Sayım bitince hafif öksürdü. "Koşu düzeni al." Koşu düzeni alındığında herkesin önüne geçip üzerindeki kamuflaj ceketini çıkardı. Sadece tişörtle kaldığında birkaç esneme hareketi yaptı. Baran koşmaya başlayınca ardından koşmaya başladılar.
"Gün doğdu, hep uyandık,
Siperlere dayandık."Baran'ın ardından askerlerde söylemeye başladı. "Gün doğdu, hep uyandık,
Siperlere dayandık.""İstiklalin uğruna da,
Al kanlara boyandık.""İstiklalin uğruna da,
Al kanlara boyandık.""Sandılar Türk uyudu,
Ata cenge buyurdu,""Sandılar Türk uyudu,
Ata cenge buyurdu,""Türk'ün asker olduğunu
Dünyalara duyurdu.""Türk'ün asker olduğunu
Dünyalara duyurdu.""Ülkemiz Türk ülkesi,
Aşık eder herkesi.""Ülkemiz Türk ülkesi,
Aşık eder herkesi.""Üstümüzden eksilmesin,
Al bayrağın gölgesi!""Üstümüzden eksilmesin,
Al bayrağın gölgesi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UHRA
General Fiction"Senden öncesi veya senden sonrası diye bir şey yok. Hep sen vardın. Attığım her adımda veyahut yürüdüğüm her yolun sonunda. Baran adım atıyorsa karşısında Uhra vardır." Başlangıç: 24/05/2020 Final: 18/11/2020