23.Bölüm

39.7K 1.4K 269
                                    

23.Bölüm
Keyifli okumalar

"Sarılma ihtiyacı duyuyorum hep sana, tek sana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sarılma ihtiyacı duyuyorum hep sana, tek sana."

"Uhra," omuzumda hissettiğim ufak dokunuşlar uykumu tamamiyle bölerken gözlerimi araladım. Kolları arasında olduğum için hafifçe geriye çekildim. "Güzelim." Yüzüme saçılan saçlarımı geriye attı.

"Saat kaç?" derken gözlerimi tekrar kapattım. "On bir buçuğa geliyor." Ben ondan uzaklaşınca beni kendine çekti. Hiç uyanmak istemiyorum bu yüzden tekrar gözlerimi kapatıp, başımı Baran'ın göğsüne yasladım.

"Uyanmayacak mısın yavrum?"

Huysuzca kıpırdandım. "Uyanmak istemiyorum." Baran kahkaha atarak kollarını bedenime sardı ve beni üzerine çekti. Ben uyumak istiyorum adam beni üzerine çekiyor!

"Ya Baran, uyuyacağım." Beni duymazdan geldi. Ben tekrar huysuzlanınca yerlerimizi değiştirip uykumu tamamiyle böldü.

"Baran ya, uyuyacağım." Söylediklerimi duymuyor mu bu adam. Gözlerimi araladığımda bana bakıyordu. Yeşil hareleri içime su serperken bütün sinirim uçup gitti.

"Güzelim," dudaklarını usulca alnıma bastırdı. "Günüm aydınlandı." Geriye çekilip gülümsedi. Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp gülümsedim. O böyle yaklaşınca yumuşacık oluyorum. Elini yanağıma yaslayıp yanağımı okşamaya başladı.

"Ama sana kızacaktım." Yüzüm kendiliğinden şekil değiştirdi. Baran kahkaha atarak kendini yan tarafıma attı. Hızla doğrulup Baran'a doğru döndüm.

"Ne o Baran Bey, beğenemedin mi?" Kaşlarımı çatarak bana cevap vermesini bekledim.

"Beğendim Uhra'm, çok beğendim. İyi misin sen?" Kollarımı göğsümde toplayıp başımı yan tarafa çevirdim. Yine bir dengesizlik üzerime sinmiş.

"İyiyim, sadece uyumak istiyorum." Ayaklarımı yataktan aşağıya sarkıttığım anda kollarını belime sardı. Dokunuşu beni olduğum yere çiviledi. Başını boyun boşluğuma gömüp derin soluklar aldı. Baran'ın bana dokunuşu kaşlarımın çatılmasına sebep olurken, geriye çekilmeye çalıştım çünkü ateşi var gibi.

"Senin ateşin var sanki." Beni duymazdan geldi.

"Yok ateşim falan ya da kollarımın arasında olduğun için olabilir." Kıkırdayarak Baran'ın kolunu cimcikledim.

"Az ciddi ol be adam." Kaşlarım çatıldığında hafifçe gülümsedi.

"Uyanır uyanmaz ne bu sinir?" Kısık sesi gözlerimi kapatmama sebep olurken ağırca yutkundum. Onun tek bir kelimesi bile beni yerle yeksan edebilir...

"Bilmem," ses tonum aşırı kısıktı. Beni kendine çektiğinde hiç kıpırdamadım. Bedenimi kolları arasına alıp sırtını yatak başlığına yasladı. Küçük bir bebek gibi beni sarıp sarmaladı. Hissettiğim huzur ayak parmaklarıma kadar dağılmış ve ben şu an sadece uyumak istiyorum. Zaten izin günüm ve bugünü Baran'ın kollarında uyuyarak geçirmek çok mantıklı.

UHRA  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin