12.Bölüm

61.7K 2.1K 325
                                    

Bölüm şarkıları;
Patty Gurdy - Grieve No More
Ahmet Şafak - Ay yıldız kolye
Sezen Aksu - Ben sende tutuklu kaldım

"Biz göz göre göre birbirimize yenildik."

12.Bölüm

Alnımdan çekilen dudaklarının yerini alnı aldı. Sıcak nefesi dudaklarıma çarparken gülümsedim. Nefesi soluğumu çekip alırken diğer yandan bana nefes bahşediyor.

"Affetin mi beni?" Beklentili sesi kıkırdamama neden oldu.

"Ben sana küsmedim ki Baran. Biraz naz yaptım." Gülerek geriye çekildi. Bakışlarımız birbirine çarpıp dağılırken biri şiddetle arabanın camına vurdu.

Gözlerim korkuyla büyürken yerimde sıçradım. Baran hızla geri çekilip camın ardına baktı. Vücudumu sağ tarafıma çevirip cama dönünce kaşlarım çatıldı. Kim olduğunu bilmediğimiz bir adam cama vurmuştu. Baran düğmeye basıp, camın yarısına kadar açılmasına izin verdi.

"Hayırdır?" dedi adama bakarak. Bense camdan uzaklaşıp Baran'a yaklaşmaya çalıştım. Adam yüzündeki ifadesiz suratla sakalını karıştırdı.

"Eşim," adam sıkıntılı bir nefes aldı. Eşim çok kötü yardım edin." Hızla doğrulup kapıya yöneldiğimde Baran'ın kolu belime sarıldı. Baran'ın sıkıca belimi saran kolu durmamı sağladı.

"Dur." dedi donuk bir sesle. Ben telaşla kapıyı açmak için yönelirken, bize doğrultulan metalin karşısında buz kestim. Gözlerim büyürken yavaşça geriye çekildim. Baran'ın kolu başımın arkasından dolanıp beni göğsüne çekerken telaşım kat ve kat arttı.

"Zekisin komutan ama yalnızsın." Baran'ın siniri artarken torpidoya uzanan eli durdu. Adam silahın emniyetini çektiğini metalin sesiyle açıkça ifade ederken, ben kıpırdayamadım. Daha çok göğsüne sokuldum. Ben Baran'a siper olurum. Bana ne oluyorsa olsun ama onun kılına zarar gelmesin.

"Sakın." Baran'ın keskin tonlaması yankılandı. "Sakın yanlış bir hamlede bulunma. Senin sıkacağın tek kurşun benimkinin yanında bir hiç olarak kalır." Adam hafifçe güldü. Sesi sinirimi bozarken kollarımı Baran'ın beline sardım. Lütfen Allah'ım ona hiçbir şey olmasın.

"Şimdi sizi kim elimden alabilir komutan." Adamın keyifli sesine iğrenç kahkahası eşlik etti. Ellerim ve ayaklarım telaştan titrerken nefes almakta zorlandım. Korkuyorum.

Baran tek bir hareketiyle torpidodan silahını alıp adama doğrultu. Gözlerim bu kez daha çok büyürken, bedenimde titriyor. Bana daha çok sarıldı. Bütün gardını benim önüme itip kendini öne serdi. Baran silahı sol eliyle tutuyor ve o solak değil. Kalbim daha çok kasıldı. Korku bu hissettiğim. Vücudumu sarıp, midemi bulandıran bu duygu korku. Onun kollarında ona zarar gelecek diye korkuyorum.

"Seni benim elimden kim alacak orospu çocuğu!" Uzun süredir duymadığım sesi duydum. Kerem Abi'nin hükmedici sesi birkaç sesle karıştı. Adam saniyeler içinde yere yığılırken silahı elinden kayıp uzağa düştü. Hızla geri çekilip arabanın kapısını açmaya yeltendim ama beni durduran yine Baran oldu.

"Arabada kal." Sesi sinir dolu yükseldi. Kapısını açtıktan sonra zemini çiğnercesine adımlar attı. Arabanın önünden dolanıp yan tarafa geçti. Kerem Abi adamı yerde yumruklarken Baran arkadaki arabaya ilerledi.

UHRA  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin