Utorok- 10:19
Sedela som v lavici a rozmýšľala som nad včerajškom. Bolo to nádherné. Tie hviezdy, pláž a ,,Amie, slečna máte už vypočítanú túto rovnicu?" Spýtal sa prísne učiteľ. ,,Nie." Povedala som ticho. ,,No tak nesnívať, ale počítať." Prikývla som a začala som počítať rovnicu. ,,Vidím, že si mala včera pekný večer." Uškrnul sa Adrian.
,,Drž hubu."
,,S kým si bola há?" Provokoval.
,,Do toho ťa nič." Odvrkla som a snažila som sa sústrediť na rovnicu. ,,Môžeš si to opísať, keď mi povieš, s kým si bola." To by sa mi hodilo, tú rovnicu vôbec neviem, je pekelne ťažká.
,,Veď ju ani nemáš."
,,Mám a je na sto percent správne."
,,Dobre! Daj mi zošit." Adrian mi podal zošit a ja som si opísala rovnicu. ,,Tak? S kým si bola?"
,,S Cadom." Nevedela som ktoré meno mám použiť. ,,S tým blondiakom?!"
,,Hej! A už mi daj pokoj!"
,,Sním si nezačínaj, je to chuj."
,,Berck!"
,,Pardón." Povedal nútene Adrian a znovu sa otočil na mňa. ,,Nie, vážne. Ty nevieš čo je zač."
,,No lebo ty hej." Písala som poznámky a pozerala som do zošita. ,,Áno viem. Pozri, si mi úplne ukradnutá ok? Ja ťa len varujem." Pošepol mi a to bolo posledné čo mi na hodine povedal.Zvyšok dňa bol celkom v poho. Cez prestávku si ma znovu odchytila Grace a jej vriťolezky. Stála som pred svojou skrinkou a vyberala som si veci, keď sa mi objavili za chrbtom. ,,Pozri Amie, nezačali sme zrovna najlepšie. Chceme sa s tebou normálne porozprávať. Mala by si poobede čas? Šli by sme na kávu, dáme si koláčik hm?" Vyzerala byť veľmi milá. Na môj vkus až veľmi. ,,Fajn, pošli mi adresu." Naveľa som súhlasila. ,,Oki. Super, som veľmi rada. Stretneme sa tam o Tretej. Vyhovuje?" ,,Hej. Čaute." Vzala som si veci a pobrala som sa na ďalšiu hodinu.
15:14
Sedím v cukrárni ktorú mi poslala Grace. Meškajú už 14 minút. Ja už som si objednala kávu a zjedla jeden koláč. Konečne sa otvorili dvere a dnu vstúpili tri fifleny. Zakývala som im nech vidia kde som a oni sa ku mne pribehli. Teda... skôr pricupitali na tých desať centimetrových topánkach. ,,Ahoj mojaa." Objali ma. Vzdychla som si ale objatia som im opätovala. Usadili sme sa, oni si objednali kávu a Grace vyložila na stôl veľký zápisník. ,,Takže... Ako som ti včera hovorila, máme isté pravidlá." Chcela som jej povedať, že mňa jej pravidlá nezaujímajú, ale klamala by som. ,,Ehm a ?" ,,No tak tu som ich priniesla. Už si sa začlenila?" ,,Nie." ,,Fajn, s kým sa tak najviac bavíš?" ,,S Jackom." ,,Akým? Máme ih tu veľa. S Cadom?" ,,Hej." Všetky tri zhíkli. ,,Čo?" To je Eshlin bývalý." ,,No a? Už spolu nechodia." ,,Ale to je jedno z pravidiel. ,,Nesmieš chodiť s bývalým, alebo so súčasným chalanom jednej z báb."
,,Tak to by som nemohla randiť s nikým. A ja s ním nechodím, sme len kamoši." ,,Nie, ide tu len o baby zo sesterstva." ,,Sesterstva? Nie sú takéto hovadiny na vysokej?" ,,Hej a preto sme si také založili samé. Je nás tam Celkom tridsať." ,,Aha, ale ja tam nie som, takže ak by som chcela... tak s ním chodiť môžem." Grace sa zamračila. ,,Takže nechceš byť v našom sesterstve?" ,,Ja neviem.. je to šialené. Načo pravidlá, Bože veď nech si každý randí s kým chce nie?" ,,No hej, ale to by tu vznikali hádky a sesterstvo by sa rozpadlo." ,,To dáva zmysel." Musela som uznať, malo to logiku." ,,Okay a aké iné pravidlá tu sú?" ,,Máme dvanásť zlatých pravidiel." Položila predo mňa zoznam.
1.- Pokiaľ si v sesterstve, nemôžeš byť v žiadnej inej skupine.
2.- Nesmieš randiť s bývalým alebo súčasným chalanom niektorej zo sestier.
3.- Musíš sa obliekať slušne, nevyzívavo, väčšinou ružová a iné pastelové farby.
4.-Neklameš, sestry si hovoria všetko.
5.- Keď máš problémy, sestry ti musia pomôcť a naopak.
6.- Musíš sa slušne prezentovať.
7.- Aspoň raz za rok urobiť párty. Max Tri párty za rok. (Musíš chodiť na párty usporiadané jednou zo sestier.
8.-Musíš byť v triednej rade.
9.- Musíš nosiť náramok, ako znak sesterstva.
10.- Musíš mať dobré známky, ale nebyť šprtka.
11.- Raz do týždňa sú schôdzky, musíš na nich byť.
12.- Musíš bývať v sesterskom dome.
Toto je šialené. Pomyslela som si. ,,Páni, dievčatá, som rada, že ste mi venovali svoj čas, ale myslím, že nechcem byť u vás. Viete, už som sa prihlásila na roztlieskavačky, divadelný a spevácky krúžok, takže by som to asi nestíhala." ,,Aha... No každopádne si vítaná." Usmiala sa Grace, zbalila si veci a postavili sa. ,,Ďakujem dievčatá, vážim si to." Sladko som sa usmiala. ,,Tak keby niečo, tak príď. V sesterstve byť nemusíš, ale baviť sa môžeme." Povedala Grace. ,,Ak by si chcela, sme tu." Usmiala sa Tina. ,,Ďakujem." Usmiala som sa na nich a oni odišli. ,,Fuuh." Vydýchla som si, dopila som kávu a pobrala som sa domov.
Mama sedela na gauči. Sadla som si k nej. ,,Mamí?" ,,Hm?" ,,Chcela by som si urobiť vodičák." ,,Čo?!" ,,Chcem mať vodičský preukaz, aby som mohla jazdiť na aute aj sama." ,,Aha... no.. dobre." ,,Skvelé, vlastne som sa už prihlásila, len mi treba vyplniť tlačivo a zaplatiť." Mama vstala a prešla ku skrini v predsieni. ,,Jasné, ty všetko zariadiš, ja to len zaplatím však?" Zasmiala sa. ,,Tu máš. Ber to ako oneskorený darček k tvojím šestnástym narodeninám." Podala mi peniaze. ,, Cool a na sedemnástku by som mohla dostať nové auto.. ,,No jasné, helikoptéru nechceš?" Zasmiali sme sa.
V autoškole sme vyplnili papiere, vyplatili ju a vua -la. Od budúceho pondelka začínam chodiť na vodičák. Paráda. ,,Počuj, nezájdeme si na zmrzku?" Opýtala sa mama, keď sme vyšli von. ,,Jasné. V cukrárni na pláži robia najlepšiu." A tak sme šli na pláž. Dali sme si zmrzlinu a sledovali sme more. ,,Krása." Povzdychla mama. ,,Nechce sa mi veriť sa toto naozaj deje. Ešte pred desiatimi rokmi som sedela doma a vyplakávala som kvôli otcovi a teraz? Teraz tu sedím, jem zmrzlinu s obrúčkou na ruke a s mojou úžasnou dcérou na pobreží Californie v Amerike. No nie je to skvelé?" ,,Je. Je to úžasné." Hľadela som na more. ,,Ľúbim ťa zlatíčko moje. Si moje všetko." Mama ma pobozkala na čelo a objala ma. ,,Aj ja teba mami. Ľúbim ťa."
YOU ARE READING
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomanceVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...