Časť 54._Ples maturantov_

33 4 0
                                    

O pár rokov neskôr...

Zaparkovala som svoje hnedé Volvo pred školou a prezula som sa z tenisiek do čiernych lodičiek na vysokom opätku. Dokonalo sa hodia k mojim čiernym, lesklým, úzkym, šatám s véčkovým výstrihom. Vystúpila som a s malou čiernou kabelkou na pleci som hrdo kráčala do budovy školy. Vošla som rovno do veľkej haly, kde sa práve odohráva ples maturantov. Akonáhle som otvorila dvere do sály, všetky pohľady boli na mne. Za tie toky na tejto škole som sa vypracovala na úplný vrch rebríčku popularity, samozrejme s Adrianom.
Sme najpopulárnejší, školský pár, ktorý má snáď väčší rešpekt ako riaditeľ. Je to smiešne, no takto to je. To miesto si vychutnávam a bohužiaľ sa s tým budem musieť rozlúčiť, pretože práve sme zmaturovali.
Vošla som stredom sály rovno k pódiu, obišla som ho a vošla som do zákulisia. ,,Ach, Amie, výborne. Už len počkáme na Adriana. Máte pripravený príhovor?" Ako pár školy sme dostali za úlohu urobiť slávnostný príhovor a tak som sa toho ujala.
,,Samozrejme. Adrian je už na ceste."
Usmiala som sa na riaditeľa a z kabelky som si vybrala poskladané papiere, ktoré som si pripla na dosku.
...
,,Amie, rýchlo, kde je Adrian, všetci už čakajú!"
,,Veď dobre, dobre už ide, mám dobre tie šaty? Ako vyzerám?" Upravila som si šaty, čierne, rovné, dlhé vlasy a náhrdelník na krku od Adriana. 
,,Už som tu láska!" Ozvalo sa spoza mňa. Adrian vbehol do zákulisia rovno ku mne.
,,Si nádherná zlatko."
Vzal ma do náručia a pobozkal. Bolo mu jedno, že na nás pozerá riaditeľ, pani zástupkyňa a takmer cela rada učiteľov. Typický Ad.
,,Ehm, ehm! Pripravení?" Ozval sa riaditeľ.
,,Áno, môžeme ísť. " odtiahla som sa s úsmevom na tvári. Chytila som Adriana za ruku a postavili sme sa pred oponu a už len čakali kedy sa otvorí a nás uvidí takmer celá škola.
Opona sa otvorila a my sme ruka v ruke prešli do stredu pódia. Sprevádzal nás hlasný potlesk, piskot, krik a iný hluk. My sme mali úsmevy na tvári a kývali sme.
,,Ahoj, ahoj! Moje meno je Amie,"
,,A ja som Adrian, ale myslím, že nás už všetci poznáte. " publikum sa zasmialo a ja som pokračovala.
,,Som nesmierne rada, že mám tu česť uviesť dnešný večer. V prvom rade chcem pogratulovať všetkým maturantom, ktorým som aj ja mimochodom! Áno, haha neveríte ale dala som to!" Všetci sa zasmiali a zatlieskal.
,,Aj ja vy zmrdi čo ste vraveli že ma vyhodia!" Zakričal Ad s úsmevom na tvári. Len som sa zasmiala, pretože nám riaditeľ jasne prikázal vynechať nadávky.
,,Veru tak, dali sme to všetci a blahoželám každému ktorý to zvládol. Nebudem vás tu otravovať a nudiť tými klasickými rečami, že bolo to ťažké a bla, bla, bla veď poznáte. No musím to povedať lebo mi to prikázal pán riaditeľ." Tichšie som povedala do mikrofónu a prekrútila som očami. 
,,Takže bol to ťažký rok, plný idiotského skúšania, teroru a nervov. Ale tak zvládli sme to a ideme ďalej."
,,Možno vy ja už jebem na školu!" Ozvalo sa z davu pod nami. Všetci sa zasmiali.
,,Kamo,  tento prístup sa mi páči." Ukázal na chalana Adrian a zasmial sa.
,,No o tom sa ešte porozprávame." Pozrela som naňho. Len sa usmial a pokračovali sme. Už máme totižto vybratú spoločnú vysokú, už len čakáme či nás prijali, lebo zatiaľ sme boli len na čakačke.

...

Príhovor sme úspešne dokončili a zbehli sme z pódia k našim priateľom.
,,Boli ste úžasní." Objala ma Grace. ,,Gratulujem, myslím, že ste legendou školy." Zasmial sa Chriss a aj on ma objal. Potom prešiel ku Grace a pritiahol si ju k sebe. 
Tí dvaja si konečne povedali, že to zrejme nie je len sex a dali sa dokopy. 
Chodia spolu už takmer rok. 
,,Ste skvelí." Usmiala sa Jess a pohladila sa po už trošku väčšom brušku. Áno, správne. Je tehotná, hah ale s kým! Logan bude otcom. Áno, počuli ste správne, Logan a Jess spolu chodia už druhý rok a len dva mesiace dozadu sme sa dozvedeli, že je Jess tehotná. Som z nich nadšená, úplne dokonalo sa k sebe hodia, je vidno, že sa ľúbia a sú šťastní. 
Adrian mi dal ruky okolo pásu a pritiahol si ma k sebe. Stál za mnou a bozkával mi krk. ,,Láska?"
,,Hm?"
,,Myslíš, že to vyhráme aj tento rok?" Spýtal sa potichu a ďalej ma bozkával na krku.
,,Že sa pýtaš." Zasmiala som sa a otočila som sa k nemu. 
Jeho ruky pristáli na mojom zadku a tie moje som zaháčila okolo jeho krku. 
,,Takto sa mi to páči." Usmial sa a prisal sa mi na pery.
Ruka mi vletela do jeho vlasov, keď začal vášnivo bozkávať. Milujem tie jeho bozky, jeho ruky na mne, jeho hlas stále keď sa zobudím...

Bývame totižto u mňa. Mama sa presťahovala k Davidovi a ja s Adianom bývame v našom dome. 
Šteniatka sú už veľké, mimochodom sa vlajú Toby a Eli. 
,,Ehm, ehm. Ste rozkošní no stačí." Zasmiala sa Grace a my sme sa od seba odtiahli.
,,No poďme tancovať nie? Keď už som toho skvelého DJa našla." Zasmiala som sa a dotiahla som všetkých na parket. Bol prázdny, no akonáhle som tam došla ja s Adom, parket sa zaplnil.

21:14

Zábava bola v najlepšom, práve vtedy keď mi po pleci poklepala osoba, s ktorou som neprehovorila roky.
,,Jack?" Prekvapene som naňho hľadela. ,,Ahoj Amie."
,,Pane Bože Jack!" Objala som ho. 
,,Ako sa máš, ako žiješ, ach nevidela som ťa celú večnosť, čo tu vlastne robíš?"
Jack odišiel zo školy hneď po tom výstupe na mojej párty. Odvtedy som o ňom nepočula nič. Teda až na to, že sa vraj dal na alkohol a bol úplne na dne. Nevidela som so ani vychádzať z domu a tak som naňho zabudla.
No teraz nevyzeral, žeby bol na dne. Vyzeral skvelo.
Mal ostrihané vlasy, skoro úplne krátke, ale hodili sa mu. Mal na sebe čierny oblek, bielu košeľu a červenú kravatu. 
,,Som tu so svojou priateľkou." Prešiel si rukou po vlasoch. ,,Priateľkou? Wau a kto je tá šťastná?" Zasmiala som sa a Jack sa otočil. Ukázal na Blondínku s červenými šatami. ,,To je.."
,,Áno, Sophia. Zmenila sa, je milá, skvelá. Milujem ju." Zasmial sa a ja s ním. ,,Tak skvelé. Čo, že sa tak zmenila?"
,,Bola taká kvôli svojej popularite. Sláva jej stúpla do hlavy a nevnímala nič iné, len ako si ju udržať. No potom si prišla ty a zhodila si ju z jej rebríčku slávy a ona sa spamätala. Teraz si Najpopulárnejšia ty a Adrian ako som počul..." 
,,Oh, áno." Usmiala som sa.
,,Dali sme sa dokopy, teraz spolu bývame a ideme spolu na vysokú. Tiež sa zmenil. Nie je taký ako si všetci mysleli a ako ho vnímali. Bola to len jeho maska vieš... aby ho nikto nezranil." Zastrčila som si prameň vlasov za ucho.
,,Je milý, pozorný, ale stále rebel." Zasmiali sme sa.
,,Veď jasné, Adrian. Hej, pozri... Chcel som sa ospravedlniť. Za to všetko, vieš ten bordel na párty, podvádzanie a.."
,,Ach neboj, už sa na to zabudlo a ja som ti už dávno odpustila."
...


Sťahovanie nebol zlý nápadWhere stories live. Discover now