O mesiac neskôr
Pondelok- 6:12
Sedíme na letisku a čakáme kedy môžeme nastúpiť. Grace stojí vedľa mňa s telefónom v ruke. ,,Ahh kedy už vyrazíme." ,,Neviem." Odpovedala som nezaujato a ďalej som sa venovala správam od Jacka. Máme za sebou mesiac krásneho vzťahu a ak sa pýtate, nie, ešte stále sme spolu nespali a celkom ma to štve. Vždy keď niečo začnem, vyhovorí sa, že je ešte skoro alebo sa mu práve nechce. Ale inak je to skvelé a užívam si každú minútu s ním. Už mám vodičák a do školy nás nosím ja. Samozrejme na jeho aute.
Adrian sa odvtedy ešte o niečo pokúšal no zrejme ho to prestalo baviť, lebo posledné dve hodiny doučovania sa ma ani nedotkol. Teda okrem objatia na pozdrav. Za ten mesiac som si ho obľúbila a mám ho rada a rovnako som na tom s Loganom. Povedzme, že sme teraz niečo ako najlepší kamaráti.
,,Dúfam, že tam nájdeme nejakého sexi francúza." Zasmiala som sa na nej. ,,No čo? Ty máš Jacka, Tina má Tylera a ja?" ,,Neboj, niekoho si nájdeš. No a čo Chris?" Prekrútila očami ,,Chris je len... Rozptýlenie. Na noc chápeš. Hľadám niečo dlhodobé. Kde to môžem mať kedy chcem." ,,Kedy chceš? Pokiaľ nebudeš mať takého ťuťa ako Jack tak budeš." Udivene sa na mňa pozrela. ,,Vy ste to ešte stále nerobili?" Zhrozí sa a povie to trochu hlasnejšie ako by som chcela. ,,Pšš! Nie nerobili. Ja to chcem ale on sa stále vyhovorí. Už mi to začína liezť na nervy. Keď sa vrátime z Paríža, budem mať sedemnásť a robila som to len raz. Dúfala som, že s Jackom to konečne bude, ale on nie!" ,,Vidíš? Ty máš vlastne o týždeň narodky!"
,,Hej."
,,A robíš párty?"
,,Že sa pýtaš."
,,Nástup!" Zakričí učiteľka a my sme sa vybrali do lietadla. Sedela som pri okne a vedľa mňa sedela Grace a Kim.Celú cestu mi ukazovala fotky Francúzov ktorých našla na Instagrame, ja som medzi to čítala knihu, počúvali sme pesničky a kecali sme o chlapcoch.
20:32
Dorazili sme okolo pol deviatej večer. Vošli sme do krásneho hotela, zo stropu viseli kryštálové lustre, všetko bolo zladené do zlatej a bolo to krásne. Vzali sme si kufre a po troch sme šli do výťahu. Bývali sme na siedmom poschodí. Vyšli sme z výťahu a pred nami bola dlhá chodba na ktorej bolo cez pätnásť izieb. Ja som bola na izbe s Grace a Jess. Mali sme izbu úplne na konci chodby.
Vedľa nás boli dievčatá Tina, Zoe a Kim, potom , Cassidy, Ema a Mia, ďalej ostatné dievčatá. Oproti nám boli chalani, Adrian, Logan a Chris. To boli všetci ktorých som poznala.Vošli sme do izby a nestačili sme sa diviť. Hneď ako sme vošli bola menšia predsieň. Z nej sme vošli do akoby obývačky. Bol tam krásny, kožený gauč, pred ním stôl a televízor a za gaučom dve skrine. Napravo boli dvere.
Otvorili sme ich a uvideli sme jednu veľkú manželskú posteľ a vedľa dverí naľavo bola ďalšia jednolôžková posteľ.
Napravo boli veľké čierne skrine.
Posteľné prádlo bolo biele. Vlastne obe izby boli ladené do čiernobielej. Vedľa postele naľavo boli ďalšie dvere. Bola to krásna kúpeľňa s vaňou, sprchovým kútom, záchodom umývadlom a s dvoma skrinkami tiež ladená do čiernobiela.
,,Krása." Zhodnotili sme.Zložili sme si kufre a začali sme vybaľovať.
,,Chcem ísť pozrieť chlapčenské izby!" ozvala sa Grce v strede vybaľovania. ,,Idem s tebou." Postavila som sa. Jess ani nič nepovedala len pribehla ku dverám. Išli sme oproti. Chcel som zaklopať, no Jess ma predbehla a rovno im otvorila dvere.
,,Čauté! Ideme si pozrieť vašu izbú!"Oni to mali rovnako ako my len kúpeľňa bola hneď naľavo od obývačky. Práve z nej vyšiel Adrian len v uteráku. Logan bol vyvalený na gauči a Chriss vybaľoval v spálni. ,,Ale no načas." Zasmial sa Adrian a jeho pohľad smeroval ku mne. Šibalsky sa usmial a žmurkol na mňa.
Len som prekrútila očami a oprela som sa o zárubňu vchodu do obývačky. Ich izby boli ladené do sivobielej. Jess sa zvalila na gauč k Loganovi a Grace šla za Chrisom.
,,Kam sa ide zajtra?"
Jess zdvihne hlavu a pozrie na mňa. ,,Zajtra Eiffelovka, potom ten Arc de Triohe, vieš ten oblúk, v stredu Louvre, štvrtok ... neviem niekam sa kúpať asi len na hoteli, v piatok Jardin des Tuileries." ,,To čo je?" Zasmial sa Adrian a sadol si na operadlo gauča. ,,To je tá taká záhrada pekná. No a potom ideme..",,Dobre, Jess, pýtala sa len na zajtra nie na celý týždeň." Zastavil ju Logan.
,,Prečo tento rok nešli tretiaci?" Spýtala sa Jess.
,,Lebo sú to tupci."
Vysvetlil stručne Adrian. ,,Nechali sa nachytať ako ako fajčia pred školou a minulý výlet im našli alkohol v batožine."
,,Hej, riadny tupci, ja by som sa nenechal nachytať." Zasmiala som sa nad Adrianovou poznámkou. ,,Fakt! Veď ani teraz mi to nenašli." Každého prešiel smiech.
,,Ty tu máš alkohol?" Vyhŕkla Jess. ,,Hej." Pozrel na Logana a buchli si päsťou. A ty si ma neponúkol?!" Zvolá Jess. ,,Ako ste ho prepašovali cez kontrolu?" Spýtala som sa a na to sa Logan potmehúcky pozrie na Adriana. Ten vstal, vošiel do spálne, ,,Sorrko, už idem preč. Neboj, pozerám sa." ,,Pako! Vypadni!" Zvrieskla Grace. Adrian rýchlo vybehol z izby s vakom v ruke.,,Vyrušil som ich. Človek ich nechá na pár minút samých a už to robia."
Pokrútil hlavou a vybral obyčajnú minerálku. ,,Vidíte túto fľašu? Neotvorená však? Vrchnák je ešte neodtrhnutý od tohto." Ukázal na otváranie fľaše. ,,Ale? Omyl." Otvorí fľašu aj s tým spodným kolieskom, ktoré keď odšrubuješ, ostane na fľaši a vrchnák máš v ruke ale tento bol ešte pripojený k vrchnáku. Adrian mi podal fľašu a ja som ovoňala. ,,To je vodka?" ,,Hej, melónová. V tamtej je jahodová, v ďalšej je Whisky, a Gin." ,,Cool." Ozvala sa Jess, zobrala mi fľašu a napila sa. ,,Fuuuh, fakt!" Zasmiali sme sa.Po pár minútach vyšla z izby Grace. ,,Ideme?" ,,No konečne!" Adrian, stále v uteráku , sa postaví a prejde k nej. ,,No čo? človek si chce trochu užiť a hneď zle je." Zasmejeme sa a vstaneme. ,,Dohodli sme sa, že sa tu vrátime a ideme dačo robiť, fľašu abo len tak chillovať chápeš." ,,Hej, hej. Poďme." A tak sme sa pobrali naspäť na izbu.
21:39
Sedíme na izbe, mierne pripitý a pozeráme komédie. Fľašu sme dohrali, iné hry sa nám nechce hrať. Tak sme si zapli Netflix a pozerali sme. Gauč bol veľký a tak sme na ňom boli všetci. Grace sedela vedľa Chrisa, ktorý jej položil ruku okolo pliec. Vyzerali ako pár. Taktiež aj Jess s Loganom. Takže mne ostal Adrian. Sedela som vedľa neho a nemali sme medzi sebou veľkú vzdialenosť. Mal ruku na mojom ramene a ja som ho nechala. Nevadilo mi to, ku koncu filmu som bola už unavená a tak som si na jeho rameno položila hlavu.
YOU ARE READING
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomanceVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...