Časť 33._nákupy,brigáda_

39 4 0
                                    

Na hodine histórie som sa s Adrianom dohodla, že doučovanie presunieme na sobotu, takže do štvrtej budem s Grace.

Konečne nastala hodina telocviku. V šatni sme sa prezliekli a prešli sme do telocvične, kde môj pohľad hneď zamieril na druhú stranu. Chlapci sa tam rozcvičovali a myslím, že som nebola jediná, ktorá sa nechala zlákať na ten pohľad. Samé svalnaté a vypracované telá. Samozrejme, že chalani sa mali tiež načo pozerať. Keďže som dnes mala sukňu, mám na sebe tanga a tak to spolu s legínami vyzerá...povedzme pekne. K tomu moje nie malé (ani obrovské) poprsie pod úzkym tielkom tiež nie je zlý pohľad. A to nehovorím, že je tu ďalších pätnásť báb.

Začali sme sa naťahovať a rozcvičovať. Neviem prečo, ale mala som náladu na provokovanie a tak som sa otočila k chlapcom bokom. Zohla som sa ku špičkám a tak sa im naskytol pohľad na môj zadok a prsia. Zachytila som mnoho pohľadov, no neviem prečo, ale zaujímal ma len jeden. Adrian na mňa hľadel a uškŕňal sa. A tak som sa usmiala a pokračovala som v rozcvičke.

Grace bola hneď vedľa mňa a došlo jej o čo ide. ,,Provokuješ hej?" Zasmiala som sa. ,,Nech ma spoznajú, chápeš." Grace len s úškrnom na tvári prikývla. ,,Chápem, chápem. Tak? Doučko vybavené?" ,,Jasne. Do štvrtej mám čas. Čo budeme robiť?" Telocvikár hlasne zapískal a tak sme sa otočili naňho. ,,Ideme desať kolečiek do polky telocvične!" Zapískal a my sme sa rozbehli.

Samozrejme som viedla, lebo behám pravidelne. Zabehla som si desať koliečok a šla som na kraj. Grace pribehla zadychčaná ku mne. ,,A... ako to dokážeš... a nie si ani zadychčaná?! Ja ledva lapám po dychu!" Len som sa zasmiala a pokračovali sme v rozhovore o plánoch na dnes.

14:52

Stojím v kamínke a obzerám si šaty, ktoré si plánujem kúpiť na párty. Sú to úzke, elegantné, olivovo zelené šaty siahajúce do polovice stehien tak ako všetky. Na vešiaku mám ďalšie dvoje a neviem si vybrať.
Druhé sú biele, úzke akoby stiahnuté a na ramienka. Z konca šiat mi pozdĺž stehien visia biele šnúrky.
No a tretie sú saténové, svetlo ružové, na ramienka.
,,Stále trvám na svojom názore, tie biele sú najlepšie." Zhodnotí Grace
,,Tie biele sú až moc priesvitné, je mi v nich celkom vidno zadok."
,,A to je na tom tak sexi! Pozri, ako som hovorila, táto párty je luxusnejšia čiže potrebuješ drahšie a luxusnejšie šaty. Tie biele sú super. Ako ani tieto zelené nie sú zlé ale.. no neviem"
Zapozeral sa do odrazu v zrkadle. Svoje dlhé čierne vlasy si prehodím dozadu a poriadne si obzriem šaty.
,,Vieš čo? Beriem si všetky tri a doma sa rozhodnem ktoré si vezmem na párty."
,,Tak to teda hej." Grace sa zasmeje a vyjde z kabínky. Ja sa prezlečiem a všetky šaty si vezmem.
Zaplatíme a ideme manikúru.

O polhodinu na to zamierime z manikúry do kaderníctva. Grace sa totižto rozhodla prefarbiť z blond na brunetu s čím absolútne nesúhlasím a tak si nedá trvalú farbu ale len tak na mesiac.

Po kaderníctve zamierime na kávu a koláčik. ,,Chris robí mega párty. Má na to osobitnú vilu s bazénom, výrivkou a kadečím ešte. Samé party svetielka, konfety, balóny proste bomba. Len... nepúšťa nane hocikoho. Povedzme, že si potrpí na vyššej vrstve." Zamiešala som si kávu a pomaly som sa napila. ,,Vyššej vrstvy?"
 ,,Áno, ľudí ktorí majú prachov toľko, že sa v nich môžu kúpať."
 ,,Takže ľudia s menej peniazmi nechodia na párty." Grce pokrútila hlavou. ,,Chodia, máš rôzne typy párty." Musela som sa zasmiať. ,,Rôzne typy párty? Hah, super. A aké?" 
,,Napríklad táto, luxusná alebo inak nóbl párty. Musíš byť z bohatej vrstvy a aj tak musíš vyzerať. Väčšinou sú to mini šaty, sukne a topy ale nesmieš tam mať rifle, teda môžeš, ale musíš mať k tomu slušný väčšinou košeľový top a aj tak na teba budú ľudia zazerať. A nesmieš sa tam totálne spiť a urobiť si hanbu. Ak sa stane, celá táto, pre teba naozaj dôležitá vrstva, ťa odpíše a to nechceš. Práve oni udávajú ako ťa ľudia budú brať. Pripíšu ťa do skupinky a ak sa dostaneš do zlej, už sa z nej nedostaneš."
,,To je šialené!"
Grace pokrčí plecami a pokračuje.
,, Je ale takto to proste chodí a ty s tým nič neurobíš. Potom je obyčajná párty. Tam môžeš mať aj rifle a mikinu a nikomu to nebude vadiť. Proste obyčajná. No a posledná je huličská párty, myslím, že nemusím vysvetľovať. Každý tam niečo berie. Buď marihuana, kokain.."
,,Áno, chápeme sa. Páni, tak toto som nečakala." Vzdychla som si a dopila som kávu.

15:24

Dojedli sme Subway a vybrali sa do auta. Grace naštartovala a vyrazili sme na dopravnú. Vošla som dnu a našla som Davida. Sedel v kancelárii a niečo písal do počítaču. ,,Aaa, Amie, poď už ťa čakám." Usmial sa a vstal. Prešli sme na parkovisko a nastúpili sme do auta. ,,Mám ťa navigovať alebo?" ,,Nie, nemusíš. Všetko viem." David sa usmial. ,,Super, tak nech sa páči."

17:47

Skúšky sú hotové, fotka tiež a preukaz budem mať zajtra. Momentálne pobehujem pomedzi stolmi, preberám objednávky a donášam jedlá. ,,Ešte niečo?" ,,Poprosím pohár minerálky." Prikývnem, zapíšem si objednávku a pozriem sa na mladučký párik, asi tak v mojom veku. ,,Ak vám smiem ponúknuť, máme na sklade novú odrodu vína, priamo z Talianska." Dievča sa pozrie na mňa a usmeje sa. ,,Ďakujem, ale nemôžem, som tehotná." Chalan zbledne a ja s ním. ,,Čo si?!" Zhučí po nej. Pozriem na nich. ,,Objednávku môžete zrušiť, odchádzam!" Tresne po stole, postaví sa a odíde. ,,Počkaj! Zlato stoj!" Dievča sa postaví a chce behať za ním no zastavím ju. ,,Myslím, že to musí predýchať." Prikývne, utrie si slzy a pomalým krokom sa vyberie za ním.
Prejdem k baru kde stojí Jack. ,,Čo to bude?" Usmeje sa,  Pritiahne si ma k sebe, nakloní sa ku mne a pobozká ma. ,,Nie som si istá. Bol tu jeden pár ale ona mu povedala, že je tehotná a on zdrhol." Jack pokrútil hlavou a znovu ma pobozkal. ,,Idiot. Takže, objednávka sa ruší?" ,,Asi. Keby sa vrátili, daj mi vedieť." Prikývne a ešte raz ma pobozká. 

21:11

Stojím pri Jackovom aute a čakám naňho. Odrazu ma niekto odzadu objíme a pobozká na krk. Na perách sa mi vyčarí úsmev. ,,Kam to bude slečna?" Jack si ma k sebe otočí a pobozká ma. ,,Hmm, rada by som šla domov." Zamračí sa, ale len hravo. ,,Domov? Hmm, to sa mi nepáči. Mám totižto voľný dom..." Prekrútila som očami a odtiahla som sa. ,,Aj tak by sme v ňom nič nerobili." Obídem auto a sadnem si na sedadlo spolujazdca. Nastúpi a naštartuje. ,,Amie zas? Už sme sa o tom bavili." ,,Veď ja len hovorím." Zasmejem sa a vyrazíme. 

Nechcela som, ale skočila som u Jacka. Bola som si doma pre veci a oznámiť mame, že spím u Jacka. Momentálne ležím na jeho posteli a sledujem film. Jack už spí, vraj sa veľa narobil. Nato som ho len udrela do ramena, lebo on len stál za pultom a to ja som bola tá ktorá pobehovala od stola k stolu. 
Ležím na jeho hrudi a premýšľam nad Adrianom. Neviem prečo, ale čo už. Vŕta mi v hlave jeho pohľad na telesnej. V tom pohľade sa skrývalo viac ako som si myslela. Bol v ňom nezáujem  ale aj istá žiadostivosť, hnev ale aj pobavenie. Usmiala som sa nad tým a ponorila som sa do spánku.

Sťahovanie nebol zlý nápadDove le storie prendono vita. Scoprilo ora