Časť 36._Viem, že to chceš_

38 3 0
                                    




Sobota- 15:12

Ráno som hneď oľutovala množstvo alkoholu ktoré som vypila. Zobudila som sa so strašnou bolesťou hlavy. A to nehovorím o tom, že sme vstali až o jedenástej. Dala som si tabletku najedla som sa a Jack ma odprevadil domov.

No a momentálne sedím na posteli a čakám Adriana, keď zazvoní zvonček. Zbehnem dole a otvorím dvere. Stojí v nich Ad. Opiera sa o zárubňu, čiže je mu nádherne vidno svaly pod bielym tričkom. Má čierne tepláky a biele tenisky. ,,Čauko kočka." ,,Čau." Usmejem sa, pustím ho dnu a zavriem dvere. Na to oslovenie som si zvykla. Je to lepšie ako baby, čo tiež pár krát použil, keď sa o niečo pokúšal.
Vybehneme hore a ako vždy sa zvalíme na posteľ. Ja ležím na spodnej časti, na bruchu a on na vrchnej časti, na chrbte. Podám mu papiere a ideme na to.

Celý čas sa na mňa divne uškŕňa a nechápem prečo. Medzitým som si sadla vedľa neho a oprela sa o čelo postele. ,,Tak? Odpovedz mi na otázku." Adrian sa na mňa len pozeral a uškŕňal. V tom položil papiere a posunul sa ku mne. ,,Ad, prestaň." No môj hlas neznel tak pevne ako som chcela. Naklonil sa ku mne a končekom prsta mi prechádzal po kľúčnej kosti. Nechcela som to ale zrýchlil sa mi dych. Prechádzal mi od brady, po krku, cez kľúčnu kosť nad prsia. Pomaly prechádzal k výstrihu. Celá som sa chvela a srdce mi búšilo. Už aj ja som pustila papiere z rúk a ani neviem ako, moja pravá ruka bola na jeho hrudi.
Pomaly sa ku mne naklonil a pobozkal ma na kľúčnu kosť. Prudko som sa nadýchla a cítila som ako sa usmial. pokračoval v bozkoch po celej kľúčnej kosti, takže nahol nado mňa. Pokrčila som ľavú nohu a on bol tesne nado mnou.
Mala som privreté viečka a vychutnávala som si túto chvíľu. S bozkami sa presunul na môj krk a pokračoval na tvár až sa zastavil tesne pred mojimi ústami. Odrazu som pocítila dotyk na mojom stehne a nechtiac som zo seba vydrala slabý vzdych.
Adrian sa uškrnul a zrejme to bral ako súhlas k tomu aby ma pobozkal. Nahol sa ku mne a jeho mäkké pery sa dotkli tých mojich. To bol zrejme moj budíček a aj keď to bolo všetko úžasné odtiahla som sa. Hneď som sa postavila a dokráčala od postele.
,,Prestaň! Bože čo to robíš ?! Mám frajera!" Adrian prevrátil očami a oprel sa o čelo postele. ,,Ktorý ťa ani nevie pretiahnuť."
Vtedy mi to došlo. Počul ma včera na parkovisku.
,,To neznamená že to budem robiť s tebou! Vypadni!" Skrikla som. ,,No ták baby, nečerti sa. Viem, že to chceš."
Nemohla som protestovať. Mám šestnásť a o mesiac, sedemnásť a robila som to len raz aj to v podnapitom stave.  Je jasné, že to chcem.
,,Áno, chcem. Ale chodím s Jackom a tak to nebudem robiť s tebou. Už na tej posratej párty som ho takmer stratila!"
,,Na tej párty?! Prosím ťa veď sa tam nič nestalo! Jack je žiarlivý pako! Len sme tancovali a sama si na ňom videla, že o nič nešlo. Bože keby si tak vedela s akým idiotom chodíš! Ale vieš čo? Mne je to jedno, ja som ti chcel len dobre!"
,,Tým, že sa so mnou vyspíš, ja stratím Jacka a ty ma odkopneš?! To je pre teba dobré?!"
,,Nikdy som nepovedal žeby som ťa odkopol." Šepne.
Adrian si vzdychol a sadol si. ,,Ale ako myslíš, ale nevieš o čo prichádzaš." Usmial sa, vstal a prešiel ku mne.
,,Keby si si to rozmyslela, brnkni mi." Naklonil sa a pobozkal ma na líce a nechal ma tam stáť, uprostred izby s plnou hlavou myšlienok v hlave.

19:00

,,Takže ťa Adrian skoro pretiahol." Skonštatovala Grace a  hodila si do úst ďalší pukanec. Ležali sme u mňa hore v podkrovnej izbičke. Po tom čo sa stalo som sa potrebovala s niekým porozprávať a Jack to nebol.
,,Nie, len... ma bozkával a.. a tak."
,,A obchytkával a to vôbec nesmeruje k sexu."
Vzdychla som si a napila som sa vína. ,,Bože ja som kravaaa! Prečo som to nechala zájsť tak ďaleko!"
,,Lebo je to Adrian Berck! Každá by to chcela."
,,Ale ja mám frajera!" Tresla som sa po celé a ona si len vzdychla. ,,To je nevýhoda vzťahov. Preto s nikým nerandím a užívam si."
,,Ty si mala byť chalan." Zasmiala som sa a ďalej som bedákala.
,,Ja len dúfam, že sa to nedozvie Jack. Bože veď by sa so mnou hneď rozišiel!"
,,A čuduješ sa?! Čo by si robila na jeho mieste?"
,,Nakopala by som ho do guli. Bože ja som tupá!"
,,Ale kľud, veď k ničomu nedošlo. A odkiaľ by sa to dozvedel."
,,To neviem, čo ak nás videl cez okno, čo ak mu to Adrian povie aby ho vyprovokoval?!"

Grace sa zasmiala. ,,Ukľudni sa dobre? A radšej mi povedz čo sa to sakra dialo na párty! Po prvé, zblbla si mi brata, po druhé tancovala si Adrianom a potom si sa oblizovala s Jackom?! Dievča máš frajera a máš lepší milostný život ako ja." Zasmiala som sa.
,,Tak to prvé. Ako som ti pobláznila brata?" Grace prekrútila očami a začala vysvetľovať. ,,Po tom ako ste dotancovali, musel ísť na wecko urob." ,,Dobre, to mi stačí." ,,To nie je všetko! Po tom čo sme prišli domov sa prvý krát po neviem koľkých rokoch dotrepal spitý, asi to bolo tým, sa dotrepal do mojej izby. Zvalil sa mi na posteľ a začal fňukať, že on má strašnú smolu na dievčatá, pretože každé dievča ktoré chce, má buď frajera alebo ho nechce."
Zasmiala som sa ale bolo mi ho ľúto. ,,Chuddááák. Je mi ho ľúto."
,,Mňa by ti malo byť ľúto! Ten spotený a spitý chudák, zaspal na mne v mojej posteli!"
Zasmiala som sa až som vyliala trochu vína. ,,Sa nesmej a hovor čo bolo ďalej."

,,Odkáž bratovi, že hneď ako budem voľná, tak mu napíšem."
,,No jasné." ,,Nie vážne, kebyže nechodím s Jackom, určite by som si s ním začala. Je to milý, pekný a vtipný chalan."
,,Dobre, dobre, stačí o mojom bratovi. Čo sa stalo na tej párty!"
Vzdychla som si. ,,Noo, prišli, tancovala som s Loganom, on odišiel, obidve vieme kam a prišiel Adian. Tak som začala tancovať s ním, lenže som bola už celkom dosť opitá a tak som sa odviazala a tancovala som trochu viac..." ,,Viac sexi." ,,Hej. No a Adrian to využil a začal ma bozkávať na krku, potom sa objavil Jack, vrátil mi to, ja som si uvedomila čo sa stalo, prišla som k nemu a udobrili sme sa."

,,Udobrili ste sa bozkami? Bože ja chcem frajera! Budem stále niečo robiť aby sme sa mohli udobriť." Zasmiala som sa. ,,Ty si jebnutá, nevieš o čom hovoríš. Vzťahy sú komplikované a ak sa ti mám priznať, niekedy ľutujem, že sme sa dali dokopy tak rýchlo."
,,Čo už. Pozri, stále o môžeš ukončiť."
,,Nieee, to zas nie. Na to ho mám až moc rada."
,,No tak sa neľutuj a užívaj si krásny vzťah." Zdvihla pohár vína, ,,Na vzťahy." napili sme sa a ďalej sme sa venovali filmu.

Sťahovanie nebol zlý nápadOù les histoires vivent. Découvrez maintenant