Časť 32._brigáda,ešte je priskoro,

37 4 3
                                    

16:00

Vošla som do vchodu pre zamestnancov a odtiaľ do šatne. Prezliekla som sa do uniformy, ktorá sa skladala z čiernej, úzkej sukne a bielej košele. Vyšla som zo šatne a prešla som do kuchyne. ,,Amie! Konečne. Tu máš objednávku, na stôl 23 a toto je na 13tku. A 14tko treba obslúžiť." Vzala som dva taniere a šla som ku stolom. ,,Nech sa páči, nech vám chutí." Usmiala som sa a prešla som k ďalšiemu stolu. ,,Nech sa páči, dobrú chuť." Prešla som ku štrnástke a vytiahla som si blok. ,,Dobrý deň, máte vybraté?" Spýtala som sa staršieho páru. ,,Áno. Dám si ten tanier sushi a k tomu červené víno." Zapísala som si to a pozrela som na staršieho pána. ,,Ja si dám to isté ďakujem." ,,Ehm, takže dva krát veľký tanier shushi a fľašu vína alebo len dva krát pohár." Párik sa zamyslel a napokon odpovedala pani. ,,Stačia dva poháre vína. Ďakujeme." ,,Nech sa páči, o chvíľku to bude hotové." Usmiala som sa a odišla som späť do kuchyne. ,,Objednávka na štrnástku: 2x  Veľký Sushi tanier a dva poháre vína!" Zakričala som do kuchyne a prešla som k barovému pultu.

Jack tam pripravoval nápoje. ,,Ahoj." ,,Čau." Zobral do ruky pohár a utrel ho do handry. ,,Dva poháre červeného vína." Jack prikývol, otočil sa a zobral fľašu vína. Prešla som k nemu za pult a z úložného priestoru som si vybrala svoju minerálku. Napila som sa a zatiaľ Jack nalial víno. ,,Na stôl?" ,,14."  Prikývol a napísal si to. Podal mi tácku s vínami a pokračoval v umývaním pohárov.

Zobrala som tácku a odniesla som ho ku stolu. ,,Nech sa páči. Jedlo už je hotové hneď ho prinesiem." ,,Ďakujeme." S úsmevom na tvári som odišla do kuchyne. ,,štrnástka je hotová?!" ,,Héj tu." Zobrala som tanier a odniesla som ho.

21:00

,,Bude to 22.50" ,,23 ďakujeme." Odložila som si peniaze a dala som im bloček. ,,Aj ja ďakujem. Prajem príjemný zvyšok večera." Usmiala som sa šla som ku kase. ,,Koľko ?" ,,50 centov." Zasmiala som sa. ,,A spolu?" ,,20 dolárov." ,,Dobrá." Tľapla som si s Jess a odložila som si sprepitné.   ,,Ehm ináč... čo je medzi tebou a Jackom ak sa môžem opýtať?" Úsmev mi zmizol z tváre. Celý čas mi nepovedal ani slovo. ,,Chodíme spolu, ale... neviem čo sa deje. Je nejaký divný. Hnevá sa na mňa." Prešli sme do šatne. ,,A prečo?" Otvorila som skrinku a začala som sa prezliekať. ,,Trochu sme sa pohádali. Ale to je na dlho." Vzdychla som, uniformu som si odložila a vzala som si kabelku.  ,,Idem. Čauko, zajtra sa vidíme." Objali sme sa a ja som odišla. Na parkovisku som našla Jackove auto a tak som šla k nemu. Oprela som sa oň a čakala som ho.

O pár minút ho uvidím vychádzať. Prešiel ku mne. ,,Potrebuješ niečo?" Pozrel sa na mňa otrávene. ,,Teba." Pretočil očami ale kútik mu zablúdil nahor. ,,Jack," Podišla som k nemu čo najbližšie. Chytila som ho okolo krku. ,,Hnevám sa aby si vedela." To už sa usmieval. ,,Tak sa nehnevaj." Usmiala som sa, dala som sa na špičky a pobozkala som ho. Hneď ma chytil okolo pásu a bozky mi opätoval. Vášnivé bozky stíchli a ja som sa odtiahla. ,,Ľúbim ťa." Pošepol mi a otvoril mi dvere.

23:00

Vypla som notebook a odložila som ho na stôl. Vrátila som sa do postele a Jack ma zovrel vo svojom objatí. Začal ma bozkávať na krku, rukou mi blúdil po chrbte. Tá moja zablúdila do jeho vlasov. ,,Si nádherná." Šepol. Pobozkala som ho na pery. ,,Dobrú noc." Pobozkal ma na čelo a ľahol si. Zostala som prekvapená. ,,Ehm, okay." vzdychla som si a tiež som si ľahla.
,,Čo?"
,,Nič."
Otočila som sa chrbtom. ,,Amie." Posadil sa. ,,Dobrú noc." ,,Ty si niečo čakala?" Otočila som sa k nemu. ,,Nie, keď ma začneš bozkávať na krku tak vôbec nič." Povedala som mierne naštvane. Jack si vzdychol a znovu si ľahol. ,,Láska, ešte je skoro." Vzdychla som si a ľahla som si. ,,Fajn."


Štvrtok- 7:00

Zapla som posledný gombík svetlulinko ružovej sukne a sivé, krátke tričko som si zaviazala. Zaviazala som si converzy rovnakej farby, vzala som si biely vak a vyšla som z izby. Zamkla som dvere a Jack mi otvoril dvere od auta aj ja som nastúpila.
Vystúpili sme na školskom parkovisku a ruka v ruke sme kráčali do školy ako každý deň. Prešli sme cez pohŕdavé a závistlivé pohľady. Tie naše boli pohŕdavé, teda aspoň môj. Jack proste šiel xd.
Prešli sme ku mojej skrinke, kde už stála Grace. Pobehla som k nej a objala som ju. ,,Ahooj!" ,,Čauko zlatooo! Bože, už som ťa dlho nevidela." Zasmiala som sa. Jack sa oprel o skrinku a s úsmevom na tvári na nás hľadel. ,,Nie, len včera." ,,Joooj ale to bolo v škole! Zajtra je žúúúrka a ty ideš so mnou." Jack sa odtiahol od skrinky a podišiel ku mne. Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma na hlavu. ,,My ideme s tebou." Grace sa naňho nepekne pozrela. ,,Nie, ty ju máš vždy. Zajtra je babský večer." Presunula svoj pohľad na mňa. ,,Dnes po škole ideme na nákupy, potom na nechty a zajtra po škole ku mne a na párty jasné?" ,,Zlato dnes asi nič. Do štvrtej mám doučovanie Adriana a hneď potom brigádu." Gracin úsmev sa hneď vyparil. ,,Amie! Nie! No taaak."
,,Láska vieš si vybaviť voľno." Ozval sa Jack. ,,Ja vieem, ale len teraz som nastúpila a už dva dni voľna?" ,,Hmmm pravda." Pozrela som sa späť na Grace. ,,Pozri, môžem skúsi presunúť doučko na sobotu a do štvrtej môžeme byť v meste hm?" Grace sa zatvárila, že premýšľa. ,,Okay. Tak hneď po šiestej hodine ideme von." ,,Šiestej? Nemáme sedem?" ,,Heej ale siedma je len telák." ,,No a, práve tam by som šla." Tento krát padol nepekný pohľad od Jacka. ,,A to už prečo?" ,,No vieeeš. Pekný chalani ako makajú.." Zhurta ma otočil k sebe a pritiahol si ma. ,,Pekný chalani héj? A ja ti nestačím?" ,,Jasné že heeej." Zatiahla som falošne. Jack sa naklonil a začal ma bozkávať. ,,Ble." Grace napodobnila zvuk zvracania. ,,Ste nechutne sladký. Ok tak po teláku ma čakaj pred školou." Zasmiala som sa, zavrela som skrinku a otočila som sa ku Jackovi. ,,tak sa vidíme..." ,,V práci." ,,Áno, v práci. Tak páá." Dala som mu rýchlu pusu a spolu s Grace sme pobehli do triedy.

Po pár minútach sa objavila triedna učiteľka. ,,Dobré ránko žiaci. Dnes budeme mať triednickú hodinu pretože sa bude organizovať každoročný výlet. Tento rok sa ide do Parížu." Každý sa nadchol a ja som na tom nebola inak. V Paríži som ešte nebola. ,,Takže ako som povedala, ide sa do Paríža, budeme ubytovaný v jednom hoteli, blízko pri Eiffelovej veži, takže krásny výhľad máte zaručený. Jedná sa len o druhý ročník takže nás nebude tak veľa ako vždy. Celý výlet bude stáť okolo sedemsto až osemsto dolárov. V cene je teda ubytovanie, lietadlo tam aj späť, atrakcie a podobne. Všetko to budete mať vypísané v prihláške."

Sťahovanie nebol zlý nápadNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ