Časť 14._Moja sobota_

39 5 0
                                    

21:54

Sedela som na opierke lavičky, Jack ma hladil po nohe. Pokračovali sme vo vtipných historkách a všetci sa náramne bavili. Pozrela som sa na telefón. ,,Jack?" ,,Áno?"  ,,Už musím ísť." ,,Okay." Vstala som a zoskočila som z lavičky. ,,Okay ľudia, už musím ísť." ,,Tak skoro?" ,,Som tu od siedmej." ,,Veď ja len hovorím." John sa zasmial a ja som sa teda rozlúčila. Kráčali sme k autu. Jack ma zaviezol domov a potom odišiel. Chcela som aby u nás prespal, ale zdalo sa mu to skoro, tak šiel domov. ,,Ahoj mami, už som doma!" Nikto sa mi neozýval, tak asi spala. Vyzula som sa a šla som do svojej izby keď som započula nejaké zvuky. ,,David... ah!" Stála som na schodoch a ozval sa ďalší vzdych. ,,Bože David!" Vyšla som po schodoch hore a zamierila do svojej izby. Predtým, než som zavrela dvere, zakričala som a nich. ,,Ak by sa dalo tak trochu tichšie prosím!" Zavrela som dvere od izby a zvalila som sa na posteľ.

Sobota- 10:24

Prvý krát od vtedy čo tu bývame, som vstala až o pol jedenástej. Prešla som do kúpeľne a odlíčila som sa. Včera som sa len prezliekla a zaľahla do postele. Keď som zo skrine vyťahovala sivé tepláky a vyťahané čierne tričko, prišla mi správa. 

C.J.B-Čakám ťa dole.- 

Dala som si vlasy do drdolu a zbehla som dole. ,,Jacob?!" ,,Dobré ránko, lievance pre moju...naj kamošku?" Položil na stôl tanier s lievancami. ,,Naj kamošku?" ,,No... ja som. Myslel som, že keď nie sme len kamoši, lebo to nie sme." ,,Al," ,,Pšt! Ja som videl tie tvoje pohľady. Lenže chodiť so mnou ešte nechceš, tak sme naj kamoši nie?" ,,No... asi hej." ,,Tak si vychutnaj raňajky od najlepšieho kamaráta."  ,,Jack..ja som rada, že si tu ale prestáva sa mi to páčiť." Sadla som si za stôl a odpila si z čaju. ,,Čo také?" Podal mi príbor a sadol si vedľa mňa. ,,Že si sem len tak prídeš, bude to znieť zle ale.." Odrezala som si kúsok a vložila ho do úst. ,,Nie je to tvoj dom, ale ty sem proste chodíš a len mi napíšeš, že si tu." Rozprávala som s plnými ústami. ,,A robíš tu raňajky, ktoré sú mimochodom úžasné." Dojedla som prvý lievanec a vzala som si ďalší. Jacob vstal a podal mi karamelový a jahodový toping. ,,Chceš aby som bola tučná? Bože toto je skvelé." Oblízla som sa, keď som dojedla aj druhý lievanec. 

 ,,Prepáč, už sa to nestane." Povedal Jack s pohľadom upretým na mňa. ,,Nie, bože opovážiš sa to nezopakovať. Toto sú najlepšie raňajky na svete! Len mi proste vadí, že sa ani nemôžem vyhovoriť, že nie som doma, lebo si tu. Chápeš?"  Jack sa zarazil. ,,Ty si so mnou nechcela byť?" ,,Nie.. to nie, ale soboty sú moje vieš. Dám si horúci kúpeľ, masky na pleť, potom idem na notebook alebo si čítam, to je taký môj sobotňajší rituál. Chápeš?" Pomaly prikývol a zobral si jeden lievanec. ,,Chápem, takže mám ísť preč?" ,,No.... ono.." ,,Chápem. Idem. Dobrú chuť, vidíme sa zajtra?" Prikývla som. Jack vstal a pobozkal ma na líce. ,,Tak teda zajtra." Usmial sa a nechal ma prekvapene sedieť v kuchyni, s plnými ústami lievancov. 

Dojedla som lievance a šla som si hore napúšťať vaňu. Mama o tomto mojom rituáli vie, tak si každú sobotu niečo nájde a nechá mi dom pre seba. Momentálne bude asi chodiť k Davidovi. Zapla som si reprák s mojou obľúbenou chodbou a vliezla som do vane. Počúvala som hudbu, relaxovala som a užívala som si samotu.

Po kúpeli som si dala pleťovú masku a zaľahla som do postele. Pustila som si Netflix a pozerala som seriál. Úžasný deň, Deň len pre mňa. Milujem soboty. V tom mi zacinkal mobil. 

My Bad Bitch🖤- Zajtra, u mňa, pyžamová párty. Nepýtam sa je to oznam.  😘

Zajtra mám ísť von s Jackom a Grace má pyžamovú párty. Super.

Your Mad Bitch🖤- Kedy mám prísť?-

My Bad Bitch🖤 -Začiatok je o siedmej, ale ty tu buď o šiestej, kľudne aj skôr.-

Your Mad Bitch🖤 -Oki, vidíme sa  <3 -

Odložila som telefón a vstala som z postele. Zbehla som do kuchyne, zrobila som si pukance a naliala sii červené víno. Viem, že nemám osemnásť, nesúďte ma. Vzala som si pukance a víno späť do svojej izby a takmer som odpadla. Notebook, ktorý bol na posteli, teraz ležal na stole. Vošla som dnu a položila som jedlo na stôl. Rozhliadla som sa po izbe, ale nikto tu nebol. Dvere od šatníka boli pootvorené. Prešla som k posteli a nadvihla som matrac. Vybrala som malú príručnú zbraň. Daroval mi ju otec, deň pred tým, než zomrel. Hah, mama mi povedala, že sme ju vyhrali v zábavnom parku. Ešteže som si spomenula. 

S nabitou zbraňou v ruke som vošla do šatníka. Schodíky boli zložené. Chcela som ísť hore, keď som počula ako ten čo tam bol, ide dole. Rýchlo som vybehla zo šatníka a postavila som sa rovno pred vchod. Namierila som do šatníka, keď z neho vyšla.. ,,Mama!" ,,Pane bože srdiečko odlož tú zbraň." Podišla som k posteli a odložila som zbraň pod matrac. ,,Mama šibe ti? Vieš jak som sa zľakla?! Čo tu vlastne robíš?! Nebola si u Davida?" ,,Kľud zlatko, bola som, ale David musel ísť do práce, tak som ťa prišla skontrolovať. Inač vedela si, že hore je podkrovná zba?" ,,Áno mami, mám tam svoj notebook, deky a vankúše." ,,A zdalo sa mi to povedomé.. Hm. Čo chceš na obed?" ,,Mami, nič, ja si zrobím dobre? Pamätáš? Ešte stále je sobota." ,,Viem, ale nebude ti pohodlnejšie, keď ti obed Prinesiem?" ,,Nie mami, nerob si starosti ja navarím dobre? A urobím aj tebe, len už choď." ,,Dobre, dobre, už idem. V šatníku máš vypraté prádlo." ,,Dobre, ďakujem." Zavrela som za ňou dvere a uvelebila som sa na posteli aj s pukancami, vínom a Netflixom. 

13:30

Viete čo je najúžasnejšie na matkách? Ide seriál, najnapínavejšia časť a ona mi začne teraz vrieskať, že mám ísť jesť obed. ,,Mami dám si neskôr!" Zakričala som jej späť a ďalej som pozerala. ,,Ale vychladne ti to, poď dole!" ,,Idém!" Samozrejme som dopozerala časť a o pol hodinu na to som zišla dole. Mama ma samozrejme neposlúchla a obed uvarila ona. ,,Mami vravela som ti, že to urobím." ,,Nudila som sa, tak som ti zrobila obed no. Daj si, máme vyprážanú rybu so zeleninou a dusenými zemiakmi." ,,Mňam." Sadla som si za stôl a pustila som sa do obedu.

20:49

Sedím v obývačke a s mamou a Davidom sledujem telku. Vybodla som sa na moju sobou, keďže mi mama nedala pokoj. Telku som veľmi nevnímala, písala som si s Jackom. Chcela som aby prišiel k nám, že sa nudím, no on nechcel a zaujímalo by ma prečo. Veď, keď už spolu chodíme týždeň po tom čo sme sa poznali, prečo by nemohol ku mne prísť po dvoch dňoch vzťahu nie? 

-Veď poooď.-Presviedčala som ho už desiaty krát.

-Dobre no. Idem.- 



Sťahovanie nebol zlý nápadOù les histoires vivent. Découvrez maintenant