Časť 35._Párty_

35 4 0
                                    

19:15

Šoféruje Logan, vedľa neho sedí Ad a ja s Grace sedíme na zadných sedadlách bieleho Volva. Logan nám po ceste rozpráva všetko o futbale o babách a celkovo o tom aká podlá je táto škola.

,,A plesy sú najlepšie. Vždy niečo vyvedieme učiteľom. Robia to štvrtáci ale my im pomáhame." ,,A to už od prvého ročníka." Doplní ho Adrian. ,,Hej a preto máme isté výhody." Ušknie sa Logan a Adrian tiež. ,,Smiem vedieť aké výhody?" Spýtam sa s miernym úsmevom na tvári. ,,Ále, to vieš. Štvrtáci sú starší, niektorí už majú dvadsaťjeden a keď, určite takých poznajú." Zasmeje sa Adrian. ,,Takže nám nejaký ten tovar vedia vybaviť." Doplní pre zmenu Logan Adriana. ,,A ja sa radšej nepýtam o aký tovar ide." Zasmejem sa a ďalej sa bavíme o škole a ich výmysloch 

 ,,Počuj, nebudem chodiť okolo horúcej kaše, máš frajera?" Pozrie sa na mňa v spätnom zrkadle. ,,Musím ťa sklamať ale hej." Zatvárim sa smutne a on buchne po volante. ,,Sakra! Prečo ja musím mať takú smolu." Pokrúti hlavou a my sa zasmejeme.

O pár minút zastavíme pred obrovskou vilou. Logan zaparkuje a my vystúpime. Kráčame po osvetlenom chodníku k obrovskej a nádhernej, bielej vile. Dvere nám otvorí zrejme hostiteľ. Je to vyšší chalan, s blonďavými vlasmi, v bielej košeli a rifliach. ,,Áaa, Grace, zlato konečne si dorazila. A koho to tu máme? Teba nepoznám, ale si sexi takže môžeš ísť dnu." Usmeje sa na mňa. ,,To je Amie, moja naj kamoška takže sa k nej správaj pekne." Zasmeje sa Grace a ja vojdem dnu. Grace Chrisa objíme a ide za mnou. Ďalej počujem ako sa víta s chalanmi, ale to už nevnímam lebo žasnem nad tým čo vidím.

Hneď ako sme vošli do obrovskej obývačky, som uvidela kopu ľudí oblečených v drahých sexi šatách a samých sexi chalanov v košeliach a rifliach. Všetci tancujú na hlučnú, ale úžasnú hudbu, všade sú somarinky ako balóny, ozdoby svietiace lampióniky a podobne blbosti. Grace ma zatiahne do kuchyne kde je množstvo alkoholu. ,,Čo si dáš?" Prekričí hudbu. Porozhliadnem sa a ukážem na fľašu. ,,Melónovú vodku? No dobre! S čím ju chceš?" Vrieska po mne. ,,S kolou!" Kričíme do hudby. Grace mi namieša ,,drink,, a vlečia ma von. Prejdeme cez obývačku na terasu s obrovským plaveckým bazénom v ktorom sú samé nafukovacie kolesá, labute a podobne.

Vonku je tiež kvantum ľudí, ktorí tancujú a popíjajú drinky. Hudba znie rovnako silno aj vonku. ,,Poďme radšej dnu!" Prekričím hudbu a tak sa s Grace prederieme dnu.

21:23

Sme od seba pár metrov tancujeme s chalanmi. Ku mne pritancoval Logan a Grace tancuje s Chrisom. Som k Loganovi chrbtom a pri tanci sa oňho obtieram a on si to užíva. Má ruky na mojich bokoch a ja tie svoje hore pri jeho hlave. Sem tam mi prejde po hrudi alebo rukách a nevadí mi to. Takto tancujeme celú pesničku keď mi povie, že si musí odskočiť. Situáciu využije Adrian ktorý doteraz tancoval s nejakou blondínou. ,,Ahoj baby, venuješ mi jeden tanček?" Uškrnie sa a ja mierne omámená alkoholom sa len usmejem a otočím sa k nemu. Ruky si dám na jeho plecia a on tie svoje na môj zadok. Tancujeme a tancuje a cca v strede pesničky sa k nemu otočím chrbtom a zadkom sa obšmietam o jeho rozkrok. Aj cez tú hlasnú hudbu počujem ako ťažko dýcha. Keď mu znova narazím na jeho už celkom pevné miesto, prudko ma chytí za ruku a otočí si ma k sebe. Uškrniem sa a tak tancujem takto. Začne ma bozkávať na krku a ja ho nechám. Ruku mám na jeho ruku a druhá mi vletí do jeho vlasov. Hlasno vzdychne a mne sa tento zvuk páči atak ho znovu potiahnem za vlasy. Ozve sa slabý ston a ja sa usmejem. ,,Neprovokuj ma." Zachripí. ,,Inak čo?" ,,Inak ťa budem musieť pretiahnúť." Uškrnie sa a ja sa usmejem. Niekto ma poklope po ramene a keď sa otočím, smiech ma hneď prejde. ,,Jack?! Čo tu robíš?!" Vyzerá veľmi naštvane. ,,Ja?! Čo tu robím ja?! To by som sa mal pýtať ja teba!" ,,Len tu tancujem." ,,Hej, videl som. A vieš čo, nech sa páči. Ďalej sa s ním olizuj, ale budem robiť to isté nech vieš ako sa cítim." Vyštekne na mňa a prejde k najbližšej babe. Otočí si ju k sebe, chytí ju za zadok a pobozká ju na krk.

Nemôžem povedať, že mi je to jedno. Veď ako by mohlo, môj frajer obchytáva a bozkáva iné dievča. Ďalej tancujem, ale nespúšťam pohľad z Jacka. On robí to isté. Díva sa na mňa a prepichuje ma pohľadom. Naprázdno prehltnem. ,,Nevšímaj si ho." Pošepne mi Ad. ,,Ako si ho môžem nevšímať?! Je s inou." ,,Robí len to isté čo ty." A vtedy mi to akoby dôjde. Odtiahnem sa od Adriana, prejdem k Jackovi a odlepím ho od tej baby. ,,Heej!" ,,Je to môj frajer tak si daj odchod!" Zhučím po nej, ona prekrúti očami a odíde. ,,Zrazu som tvoj frajer hej? Ale keď si.." Pritiahnem si ho k sebe a umlčím ho bozkom.

Bozky mi opätuje. Sú drsné akoby na mňa kričal. Cítim to, cítim ako sa hnevá a všetok hnev venuje tomu bozku. Rukami zviera moje boky a ja tými mojimi zvieram jeho krk a vlasy. Po chvíli sa odtiahne a uprene sa mi díva do očí. ,,Láska toto mi už nikdy neurob." Po líci sa mi skotúľa slza. ,,Prepáč." Šepnem a on ma pohladí po líci. ,,Ľúbim ťa. Strašne ťa ľúbim." zafňuká a znovu ho bozkám ,,Aj ja teba."

Zvyšok párty sme stále spolu. Pijeme, tancujeme, bozkávame sa a ja spoznávam nových ľudí. Myslím, že  Grace mala pravdu. Dúfam, že som urobila dobrý dojem, lebo som si všimla, že na mňa pokukujú. Táto párty bola asi najlepšia na akej som bola. Aj v tomto mala Grace pravdu. Chris má najlepšie párty. Nakoniec napíšem mame, že ostávam u Jacka. Z párty odídeme niečo okolo druhej  rána. Domov sme išli taxíkom, lebo sme mali obaja vypité. Jeho mama nebola doma a jeho otec tiež. Takže sme nič nemuseli vysvetľovať.

,,Chceš to modré alebo čierne?" Hlasno zašepká Jack. Opito sa dotáckam k jeho posteli a zvalím sa na ňu. ,,Too... čierne!" Šepnem. Hodí mi tričko a začne sa vyzliekať. ,,Bože ty si straašne sexii." Skríknem šeptom. ,,Aj ty! Najradšej by som ťa pretiahol." ,,Tak to urob! A prečo šepkáme? Veď tu nikto nie je!" Posledné slová vykríknem. ,,Pššš!" Priloží si palec na ústa a takmer spadne. ,,Bude ťa počuť tvoja mama." Zasmejem sa a dám si dole šaty. ,,hahaaa ona? Veď je ďalekoo!" Zasmejem sa, oblečiem si Jackovo tričko a zvalím sa do postele. Jack sa tiež prezlečie a vlezie ku mne. ,,Dobrú noc láska." Šepne mi do ucha. ,,Dobrú." Usmejem sa a ponorím sa do opitého spánku.

Sťahovanie nebol zlý nápadTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon