O asi takú hodinku na to, som si musela sadnúť. Neskutočne sa mi točila hlava a ledva som stála. Grace sedela vedľa mňa. ,,Si v poho? Koľko si vypila?" ,,Leeen šeesť pohárikov asi?" Zatiahla som. ,,Ahhh, Amie! To neboli len také malé poháriky. Veď ty si stiahla minimálne polku fľaše." Zasmiala sa. ,,Na, napi sa vody, trochu si poseď a keby sa čokoľvek dialo, som len tu dobre?" Ukázala na tancujúcu Jess. ,,Dobre." Usmiala som sa a oprela som si hlavu a pohovku.
,,Asi máš dosť čo?" Ozval sa Daniel. ,,Nieee, som v pohodéé." Usmiala som sa a vstala som. Trochu sa mi zatočila hlava a ja som sa zapotácala. Daniel ma zachytil a sadol si so mnou. Boli sme na pohovkách v rohu, kde moc ľudí nebolo. Bolo mi to celkom nepríjemné sedieť vedľa cudzieho človeka na mieste, kde nás moc ľudí nevidí.
Daniel bol celkom blízko pri mne, no nejako som to nevnímala, až do bodu, keď som zacítila jeho jazyk na mojom krku.
,,Daniel... nemala by som.." Zamumlala som, no on neprestával.
Bozky presúval stále vyššie a jeho ruky boli tiež na nevhodných miestach.
Pomaly som ho odsunula. ,,Nechcem.."
Surovo si ma pritiahol k sebe a začal ma prudko bozkávať.
,,Prestaň!" Snažila som sa ho odstrčiť, no držal ma príliš tesno a nemala som sily.
Jednou rukou mi zvliekol ramienko zo šiat a druhou ma držal za zadok.
Bozkával ma na krku a obchitkával, všade kde sa dalo.
,, Presťaň! Nerozumieš, nechaj ma! Nechcem!" Kričala som ale on neprestával.
Odrazu ho odo mňa niekto odtiahol.
Pozrela som sa naňho. Bol to chlapec v čiernej koženke, rifliach a bielom tričku. Tie čierne, kratšie vlasy a zelené oči by som rozpoznala na míle ďaleko. Adrian vrazi päsťou Danielovi a ten padol na zem.
Rýchlo som vstala a opätkom som ho kopla do gulí. ,,Ty hovädo úchylné!" Zrúkla som naňho so slzami v očiach. Adrian ho začal mlátiť. ,,Adrian! Nie! Stačí! Prosím!" Plakala som. Potrebovala som si sadnúť. Zatočila sa mi hlava.
Ad hneď nechal toho úbožiaka a zachytil ma. ,,Poď, neplač, už je dobre." Zdvihol mi ramienko šiat a svoju koženú bundu, mi prehodil cez plecia.
Spolu sme kráčali von z klubu. Zachytila som ešte, že sa s niekým rozprával, zrejme s Grace.
Potom ma už vzal na ruky a odniesol do hotela.Položil ma na posteľ a vyzul mi topánky. ,,Prepáč." Šepla som. ,,Nemáš sa za čo ospravedlňovať."
,,Zas sa ti miešam do života." Vzdychol si. ,,Nemyslel som to tak. Veď to ja som to celé začal. Neobviňuj sa a radšej prepáč ty mne." ,,Čo? to, že si ma zachránil od znásilnenia?" Usmial sa a ja som si sadla.
,,Nie, za to, že som taký pako. Máš frajera, chápem. Už sa viac nebudem pokúšať. Nechám ťa tak a budeme sa tváriť akoby sa nič nestalo." ,,A to nahováraš sebe alebo mne?"
Sedela som na kraji postele a on stál rovno predo mnou. Uškrnula som sa a opatrne som mu položila ruku na brucho. ,,Amie..."
,,Pššš..." Prešla som rukou nižšie a rozopla som mu rifle.
,,Amie, si opitá, budeš to ľutovať..."
,,Viem čo robím." Usmiala som sa a stiahla som mu nohavice.
Naskytol sa mi pohľad na stále narastajúcu hrču v boxerkách.
Pomaly som po nej prešla nechtom a Adrian sa zachvel. ,,Sss, Amie toto mi nerob.."
Opatrne som priložila prery na jeho citlivé miesto.
Prudko sa nadýchol a ja som uvidela zimomriavky na jeho tele. Vstala som a chytila som ho za lem trička. Pomaly som ho vytiahla hore.
Prevliekol si tričko cez hlavu mne sa naskytol ten úžasný pohľad na jeho vyrysované telo.
Prstom som prešla po jeho hrudi.
Uvidela som tetovanie na pravom boku.
Bol to čierny had, ktorý mal otvorenú papuľu a nad ním bol vták, akoby ho ten had chcel chytiť.
Prešla som prstom po tetovaní a na tele sa objavili zimomriavky.
,,Ahhh, toto nevydržím." Zaúpen a odtiahol mi ruku. Chytil lem šiat a prevliekom mi ich cez hlavu. Ostala som len v bielich, čipkovaných tangách.
,,Bože si tak sexi.." Vzdychol a vzal mi tvár do rúch.
Prisal sa na moje pery a vášnivo ma začal bozkávať. V jednej dlani mal moju tvár a v druhej môj pás. Pomaly presúval ruku nižšie až na zadok.
Sotil ma a ja som spadla na posteľ. Uškrnula som sa a posunula som sa. Ležala som na posteli a sledovala som ho. Nervózne si prehrabol vlasy ako to robí vždy keď s niečím vnútri bojuje.
,,Budeš ma nenávidieť keď sa to stane."
,,Nie Adrian, nie som opitá, viem čo robím a kebyže to nechcem, neležím tu v nohavičkách a nečakám na to kedy konečne začneš."
Uškrniem sa.
Lebo ak nezačneš hneď, budem to musieť začať sama.." Šepnem a pomaly si prejdem rukou po nohavičkách. Adrian si mihnutím oka zvlečie boxerky a moje tangá sú už na zemi. Bozkáva ma po celom tele, keď ho odrazu ucítim a hlasno vzdychnem.
,,Pšš, budú ťa počuť." Usmeje sa a urobí ďalší pohyb. Nechty sa mi zaryli do jeho pliec a dýchala som stále rýchlejšie. Jednu ruku som mala v jeho vlasoch a keď zrýchlil, zatiahla som za ne. Ozval sa tichý ston.
Páčil sa mi a tak som znovu potiahla.
Prudko sa prilepil k mojím perám a ja som sa usmiala.
,,Si nádherná." Šepne mi a pobozká ma na krku. Zacítila som ako mi sal pokožku a len dúfam, že tam nebude cucflek.
Obaja sme prudko dýchali a vedeli sme k čomu to smeruje.
Odrazu som hlasnejšie vzdychla a rozochvela som sa v návale rozkoše. ,,Ahh, bože." Vzdychol Ad a prisal sa na moje pera. Prudko ich pobozkal, no zjemnil svoje bozky a vznikli z toho ľahké a nežné dotyky pier.
,,Bola si úžasná." Šepol s úsmevom na tvári a ľahol si vedľa mňa. Prehodil si ruku okolo mojich pliec a ja som si ľahla na jeho hruď.
,,Páčilo sa?" Spýtal sa. ,,Pozrela som sa naňho a hryzla som si do pery. ,,Mmm mohlo byť aj lepšie.." prekrútil očami a ja som sa rozosmiala.
V tom som začula smiech z chodby.
,,Do riti! Nechceli sa vrátiť o jednej ráno alebo tak nejak?" Pokrútila som hlavou a aj s perinou na hrudi som vstala.
,,Nechcem aby ťa tu videli!" ,,Veď ani ja to nechcem!" Zobral si veci a rýchlo na seba hodil rifle a tričko. Pobehol ku mne a chytil ma okolo pásu. Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma.
Na mojich perách sa objavil úsmev a na tých jeho tiež.
Pobehol ku dverám a vyšiel von práve, keď baby vošli dnu. ,,Aah, už ste tu? Akurát zaspala, možno sa zobudí a bude jej zle tak sa o ňu postarajte." Ozvalo sa zavretia dverí a ja som si rýchlo ľahla do postele a tvárila som sa, že spím.
,,Podľa mňa ju už stihol pretiahnuť." Ozvala sa šeptom Jess. ,,Určite áno, je naivná a nechala sa aj keď má v Californii frajera. Však Amie!" Otvorila som oči a stála nado mnou grace.
,,Aghhh, dobre, nespím. A áno vyspala som sa s ním a? Jack sa mi neozval a sami ste povedali nech si užívam. Tak som si užila." Obliekla som si tričko a kraťasy pyžama.
,,Ale nie, že sa máš rovno s niekym vyspať!" ,,A ešte keď si opitá!" ,,Moja, keď som uvidela t jeho telo, hneď som vytriezvela." Dievčatá sa rozosmiali a ja s nimi.
,,No dobre tak nám aspoň povedz aké to bolo." Spustila Grace.
BẠN ĐANG ĐỌC
Sťahovanie nebol zlý nápad
Lãng mạnVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...