Časť 11._Budeš ho doučovať_

45 4 0
                                    

21:39

Sedeli sme u mňa v podkrovnej izbičke, v pyžamách a pozerali sme seriál na Netflixe. Pomedzi to sme kecali, smiali sa a jedli pukance. Grace je veľmi milé dievča a myslím, že sa z nás stávajú veľmi dobré kamošky. ,,Hej a prečo si bola na mňa hnusná na prvom stretnutí?" Spýtala som sa s pukancami v ústach. ,,Ále, to Sophia. Je naša vedúca. Teda..no proste ona založila naše sesterstvo. A povedala mi čo ti mám povedať a ja som ju musela poslúchnuť." ,,Prečo? Veď ty si ju nemusela počúvať." ,,Musela. Vydiera ma vieš. Pokiaľ neurobím čo mi povie, zverejní niečo, čo mi zničí život." Povedala smutne. ,,Čo také?" ,,Vieš, ona má chatu a na nej mala párty. Ja som sa tam vyspala s jej bývalým a ona to má na kamere. Teraz ma vydiera. Keď neurobím čo chce, zverejní to a to si nemôžem dovoliť." ,,Ouu, to je hnusné!" ,,Hej. Preto som v sesterstve, preto som bola taká aká som bola a preto ma moc veľa ľudí nemá rado." ,,Veď to daj na políciu." ,,Nie, chytila by som akurát sama seba. Nemala som ešte šestnásť a ani neviem či som mala pätnásť. Myslím, že to bolo tesne pred a to je nezákonné a navyše, nemala som tam čo robiť. Mama o tom nevedela. Pila som, spala som tam s niekým a bola som na chate. Všetko zle chápeš?"

 ,,Hej. Tak v tom prípade ti zostáva jediné.." Grace na mňa pozrela. ,,Čo?" Uškrnula som sa. ,Nie.. Dúfam, že na to nemyslíš..." ,,Ukradneme tú nahrávku." ,,Nie. Si blázon, zistí to." ,,A? Čo potom? Pôjde na políciu, že jej ukradli nahrávku s ktorou ťa vydierala?" ,,To je pravda ale.. Majú všade kamery, k ním domov sa len tak nedostaneme. Iba ak.." ,,Iba ak?" ,,Hľadajú opatrovateľku ku psovi." ,,Ku psovi?" Vybuchla som do smiechu. Tak som sa smiala, až mi šli slzy. Grace sa tiež smiala. ,,Áno, majú takú čivavu. Môžem povedať jej mame, že im ju postrážim. Tento štvrtok odchádzajú na Hawaii." ,,To je skvelý nápad! Mám kamoša..je hacker. Vie bloknúť kameru tak aby sa akoby zasekla a bude ukazovať, že napríklad sedíš na pohovke a ty môžeš robiť hocičo, ale na kamere budeš ty ako sedíš na pohovke. Chápeš? Volá sa to stopka." ,,To je cool. poďme si spísať plán.

A tak sme si spísali plán:

Krok 1.- Presvedčiť jej mamu, aby jej Grace postrážila psa.

Krok 2.- Hacknúť kamery- Stopka.

Krok 3.- Nájsť USB.

Krok 4.- Prezliecť sa za donášku pizzy a prevziať USB

Krok 5.- Zničiť dôkazy

Krok 6.- Znovu pizza- vrátenie USB

Krok 7.- Stopka- vrátenie USB na miesto kde bol (Zotrieť stopy, otlačky)

Krok 8.- Koniec akcie

,,Sme šibnuté vieš to?" Zasmiali sme sa. Zvyšok noci sme ešte dolaďovali plán, volala som Danielovi a všetko sme si pripravili. Grace ešte v ten večer zavolala Sophiinej mame a dohodli sa na strážení. Teta jej poslala rozpis ako sa má o jej citujem ,,rozkošného miláčika,, postarať. ,,Oni su šľahnutí podľa mňa. Ten pes sa má lepšie ako ja." Zasmiala som sa. ,,Má raňajky, desiatu obed, olovrant a večeru, a neskorú večeru! Je toto normálne? A na prechádzku má ísť presne šesť krát. Má vlastnú izbu! Je to choré už toto." Rozrehotala som sa. ,,To jak si povedala?" Smiala som sa na plne hrdlo. ,,Je to choré už toto? Hahaha!" Smiala som sa až mi slzy išli. ,,Jezus no tak toto je už choré. Spokojná?" Povedala naštvane ale aj je mykali kútiky. ,,Ehmm." Prikývla som a môj záchvat smiechu už pomaly utíchal. ,,Jaaaj ja sa pri tebe zadusím, keď sa budem toľko smiať." ,,No a ? Je to dobre . Udusiť sa smiechom, nie plačom..." Povedala smutne. ,,Grace..." Prisunula som sa k nej a objala som ju. ,,To bude dobré, neboj." ,,Vieš koľko nocí som preplakala kvôli nej? Bola som zničená. Keby to dala von, neprežila by som to." Vzlykala. ,,Nepláč, už je to v poriadku. To usb vezmeme a vymažeme. A pre istotu pozrieme aj počítače dobre?" Prikývla. ,,A už neplač. Netráp sa. Všetko bude v poriadku." 

Štvrtok- 9:18

Sedela som v lavici a písala si domácu z americkej histórie/ dejepisu. Včera som na ňu zabudla a učiteľ meškal, tak som využila čas. ,,Hej, kočka, zrobíš aj mne?" Ozval sa Adrian. Ignorovala som ho. ,,No táák. Nemôžeš ma ignorovať večne. Sorry hej? Som proste taký tak sa nečerti a urob mi domácu." ,,Adrian nie som tvoja slúžka. Urob si ju sám." ,,Tak ako som mal včera urobiť seba?" ,,Ty prasa buď už ticho!" Do triedy vošiel učiteľ. ,,Dobrý deň žiaci. Ospravedlňujem sa za meškanie, mali sme poradu. Opravil som vaše písomky a bolo to to, čo vždy." Vzdychol si. ,,To si naozaj nemôžete nájsť aspoň pol hodinku na to, aby ste si tú angličtinu zopakovali? Veď ňou rozprávate a vy máte C, D ? A niektorý aj F?" Rozprával a popri tom rozdával písomky. ,,Ale, musím pochváliť našu novú študentku. Pozrite, prišla z Európy a vie lepšie americkú históriu  ako vy!" Položil mi písomku na stôl. A+ yes! ,,Áno!" Pošepla som si. ,,Ale.. čo ma prekvapilo, bol výkon Adriana. Máš za B. Čo mi nejde do hlavy. Skoro si prepadol a ty máš B? Myslím, že ti Amie nosí šťastie. Alebo správne odpovede?" Spaľoval ho pohľadom. ,,Keď vám to tak pekne ide, tak by ťa mohla doučovať. Čo ty na to Amie? Mohla by si ho doučovať? Lebo Adrian, ak tento rok prepadneš z môjho predmetu, vieš čo bude." Adrien sklonil hlavu ale prikývol. ,,Urobíš to Amie?" ,,Áno, ja s tým problém nemám." Usmiala som sa. ,,Výborne." Rozdal ostatné písomky a začali sme nové učivo. ,,Čo ti hrozí?" ,,Nestaraj sa." ,,Ježiš nebuď ako malý." ,,Hrozí mi, že ma vylúčia. Možno vojenská škola a hanba otcovi. Je riaditeľ." Prikývla som a ďalej som sa nestarala.

Po hodine sme vyšli na chodbu a Adrian ma zastavil. ,,Hej počuj, ja to doučovanie naozaj nepotrebujem." ,,No jasné. Preto ti hrozí vyhadzov." ,,Dobré, ale ja sa budem učiť aj doma." ,,No smola, učiteľ povedal. Budeš chodiť ku mne každý utorok a štvrtok o tretej a viac sa o tom nebudem baviť. Mne sa tiež moc nechce a vedela by som čas využiť lepšie, ale hold, človek si nevyberá. Začíname až v utorok na dnes už niečo mám." ,,A ja mám niečo v utorok." ,,Tak to zrušíš. Vidíme sa." Ukončila som náš rozhovor a odišla som na ďalšiu hodinu.




Sťahovanie nebol zlý nápadWhere stories live. Discover now