Piatok- 14:11
Vošla som do triedy kde mám mať spev, no nebol tam nikto až na jedno dievča. ,,Ahoj, prepáč ale... spev je tu?" Nízke, blonďavé dievča v okuliaroch, rúžových šatách a v bielych teniskách sa na mňa otočilo s milým úsmevom. ,,Áno, vítam ťa tu. Ty si asi nová." Podala mi ruku. ,,Som Cassidy." Prijala som ruku a potriasla som ňou. ,,Amie. Príde aj niekto iný?" Zasmiala sa. ,,Áno neboj. Všetci chodia tak na dva pätnásť." ,,Ou aha." ,,Veci si môžeš položiť na stoličku." Ukázala na tri rady stoličiek za sebou. Stoličky boli mierne vyvýšené čiže to pred nami bolo ako pódium s rôznymi stojanmi na noty. Kabelku som si položila do druhého radu na tretiu stoličku.
Ako hovorila Cass, všetci začali prichádzať o necelých päť až desať minút. Celkom nás tam bolo 13 a to sedem dievčat a štyria chlapci. Všetko pekný chalani a dievčatá... už viem s kým tu bude problém. ,,Tiffani, mohla by si zaspievať tú tretiu slohu?" Navrhla jej učiteľka. ,,Tretiu?! Vždy spievam refrén!" Učiteľka si len povzdychla a pozrela striedavo na mňa a na ňu. ,,Refrén má Amie." Tiffani sa na mňa zamračila. ,,A? Tak ho budem mať ja!" ,,Amie? Mohla by si spievať tretiu slohu?" Zamyslela som sa. ,,Nie, ďakujem. Chcem spievať refrén." Rozhliadla som sa a uvidela som samé prekvapené výrazy a najme Tiffanin. ,,Čo si to povedala?!" Pozrela som sa na ňu a uškrnula som sa. ,,Že budem spievať refrén ja." Povedala som pevne.
Učiteľka sa nechcela smiať, ale aj na jej tvári sa zjavil úsmev. ,,Tak, vyriešené. Cassidy, môžeš začať."Spievali sme pesničku Body ktorú naspieval Jordan Suaste. Šlo to krásne, všetci v tejto skupine majú nádherný hlas a to najme Cassidy. ,,Výborne. Dnes ste boli skvelí. Cassidy krásny začiatok a Amie, spievaš nádherne. Som veľmi rada, že si sa sem prihlásila, takéto hlasy potrebujeme." Usmiala sa na mňa a pozrela sa do papierov. ,,Dobre tak na dnes skončíme, nech si vyše hlasy oddýchnu." Všetci sa začali baliť. Pomohla som ešte Cassidy s upratovaním textov a napokon som si aj zobrala svoje veci a vybrala som sa na odchod. ,,Počuj, som rada, že si si nechala ten refrén." Ozvala sa Cassidy. ,,Prečo?" ,,Vždy ho spievala Tiffany. Ja vždy spievam začiatok, a ona refrén. Keď ho mal mať niekto iný, trochu sa povyhrážala, oni sa zľakli a mala čo chcela. Nedaj sa zlomiť." Usmiala sa a odišla.
Vybrala som sa chodbou von, keď som takmer narazila do Tiffany. ,,Počúvaj. Viem, že si nová a preto ti niečo vysvetlím. Refrén je moja vec a ty mi do toho nebudeš vŕtať. Inak.." ,,Inak čo? Nebojím sa ťa Tiffany. Od dnes už Refrény nie sú tvoja vec." Usmiala som sa a vykročila som ďalej. ,,To sa ešte uvidí." Ozvala sa, ale tvárila som sa, že ju nepočujem. Vyšla som von a na parkovisku som uvidela Jackovo auto a o pár metrov Adrianovo. Pobehla som k Jackovi, ktorý stál pri aute. Hodila som sa mu okolo krku a pobozkala som ho. ,,Ahoj láska. No čo? Aký bol spev?" Usmial sa Jack. ,,Fajn." ,,Ideme pred brigádou ku mne? Zas mám voľný byt." Uškrnul sa. Obišla som auto na stranu spolujazdca. ,,Čo máš s tým voľným domom? Aj tak sa nič nebude diať, lebo to nechceš." Nasadla som do auta. ,,Ahhh, Amie, ty mi to budeš otrepávať o hlavu pokiaľ ťa nepretiahnem?" Zavrela som dvere. ,,Áno." Zasmiala som sa a naklonila som sa k nemu. ,,Tak to budeš robiť ešte dlho." Usmial sa, pobozkal ma a naštartoval.
19:00
Stojím pred zrkadlom v bielych minišatách v Gracinej izbe. Vlasy mám rovné a tak som si ich len učesala a dala trochu laku na vlasy nech mi neodstavajú. Obula som si čierne štekle na hrubšom opätku a cez plece som si prehodila čiernu, malú kabelku. ,,Už si?" Zakričala som na Grce. ,,Héj!" Vyšla z kúpeľne v sivých minišatách ktoré jej odhaľujú hruď a ramená, no od lakťov dole má dlhé rukávy prišité k šatám. Vyzerá to sexi ale aj elegantne. ,,Wau, vyzeráš super."
,,Ja? Pozri sa na seba! Dievča ja odpadnem. Dúfam, že tam Jack nebude lebo by mal čo robiť s odháňaním chlapcov."
Zasmiala sa a prešla k zrkadlu.
,,Nie, nebude. Zobral si moju zmenu takže teraz pracuje a do deviatej ho neuvidím."
Sadla som si na posteľ a zobrala som si zrkadlo. Skontrolovala som si make-up a doplnila som trochu lesku na pery. Líčenie som nemala nejak extra urobené. Mala som len čiernu linku, strieborno-biele tiene a umelé mihalnice. ,,Chceš?" Grace mi ukázala dlhé, voľné náušnice. Prikývla som a dala som si ich. Dokonalo ladili k striebornej retiazke a náramku.
,,Tak myslím, že môžeme vyraziť."
Zasmiala sa Grace a pobrali sme sa dolu schodmi.,,Uu, aké sexi babenky tu máme." Ozval sa ku mne známi, chrapľavý hlas. Otočila som sa a uvidela som... ,,Adrian? Čo tu robíš?" Spýtala sa ho Grace.
Uškrnul sa a oprel sa o zábradlie. ,,Čakám na tvojho bračeka."
,,Aha, no ok. Idete na tú párty?" Má na sebe čierne rifle a čiernu košeľu a musím uznať, že vyzerá nesmierne sexi.
,,No, moc sa mi nechcelo ale keď vidím aké kočky tam budú tak som zmenil názor." Prekrútila som očami a Grace urobila to isté. ,,Idete autom?"
,,Hej, Logan berie auto, ja chcem piť." Zasmeje sa a vtedy výde z dverí Logan. Keď nás uvidí, pozastaví sa a zapíska.
,,Fuuha, prečo si mi nepovedala, že máš takú fešnú kamošku?" Zaškerí sa hnedovlasý, vysoký, pekný chalan. Pozriem sa vyčítavo na Grace. ,,A ty si mi prečo nepovedala, že máš brata?!"
,,No vidíš? Naša existencia bola zatajená. Musíme sa spoznať."
Zasmeje sa Logan a v čiernych rifliach a bielej košeli, cez ktorú je mimochodom vidno jeho dokonalo vypracované telo a nejaké tetovanie na hrudi, sa vyberie mojím smerom. Podá mi ruku a krásnym bielym úsmevom sa usmeje. ,,Som Logan." Ruku prijmem a predstavím sa. ,,Amie."
Usmieva sa od ucha k uchu a príde mi ako veľmi milý chalan. ,,Tak, už sa poznáte ideme." Potiahne ma za ruku Grace a ťahá ma dole schodmi. ,,Bráško hodíš nás tam?"
Obaja zbehnú dole. ,,Teba neviem no ale Amie veľmi rád." Zasmejem sa a nastúpime do auta.
ESTÁS LEYENDO
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomanceVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...