Sobota- 7:30
Zobudila som sa na rinčanie budíka. Vypla som ho a zišla som dole. Urobila som si raňajky a vybehla som naspäť na poschodie. Obliekla som si sivé tepláky a čierne tielko. Obula som si botasky a vlasy som si dala do copu. Dala som si šiltovku, okolo pásu som si zapla ľadvinku, na ruku hodinky, do kapsičky telefón a vybehla som von. Zabehla som trasu, popri pláži, kadiaľ som šla včera s Cadom. Zašla som do kaviarne, dala som si kávu a pozerala som na mobil. ,,Ahoj." Ozval sa známi hlas. Za mnou stál Cade v bežeckých šortkách, vo voľnom tielku a na nohách mal bežecké topánky. ,,Čau. Aj ty chodíš behať?" prisadol si. ,,Jasné. Každé ráno." Usmial sa na mňa. ,,Ja som behávala len cez víkendy, ale teraz budem môcť stále." Odpila som si z kávy. ,,Prečo?" ,,Lebo nám škola začínala o ôsmej a do školy mi trvala cesta dvadsať minút. Tu ma do školy odnesie mama na aute a navyše začíname neskôr." ,,Zaujímavé. Čo robíš?" Kývol hlavou k mobilu. ,,Ou, mama má dnes svadbu, tak pozerám aký účes si dám urobiť." ,,Aha, super..." ,,Počuj... myslela som.. vieš či by si nechcel ísť so mnou. Viem, že sa dlho nepoznáme, ale..." ,,Áno, pôjdem rád." Cade sa usmial. ,,Skvelé." ,,Mám si vziať oblek alebo.." ,,Nie, bože veď by si sa v ňom roztopil. Normálne košeľu, také niečo ako si mal včera a biele šortky. Ja budem mať biele šaty s červenými ružami a čiernou čipkou." ,,Fajn, mám čierno červenú košeľu." ,,Oki, to bude fajn. Obrad je o jedenástej, potom ideme na hostinu." ,,Tak ťa vyzdvihnem o 10:50? V kostole sme za päť minút, pokiaľ je to ten kostol.." ,,Ten za našou ulicou." ,,Áno, ten." ,,Skvelé, dobre, budem čakať. Už musím ísť. Ahoj a ďakujem, že pôjdeš so mnou." Cade sa usmial a vstal. ,,Rado sa stalo, odprevadím ťa." ,,Aha, vlastne hej." Zasmiala som sa. ,,Tak poďme." Pobehli sme domov.
Vošla som dnu. ,,Mamí?!" ,,Áno
srdiečko?" Ozvalo sa z obývačky. Vošla som dnu. Mama sedela na gauči a zrejme kaderníčka jej robila vlasy. ,,Pozvala som na svadbu Cada..dúfam, že to nevadí." ,,Nie, samozrejme. Poď, ja už mám vlasy hotové, teraz ty." ,,Počkaj, idem do sprchy." ,,Ale pohni si, máme už len tri hodiny!" Zakričala mi ešte, keď som bola už na poschodí. Dala som si rýchlu sprchu, vyfúkala som si vlasy a zbehla som dole. ,,Tak, čo to bude slečna?" Ukázala som jej fotku z Pinterestu a ona len prikývla. O dvadsať minút na to, som mala vlasy hotové. ,,Wau, krásne, ďakujem." Kaderníčke sme zaplatili a mama priniesla šaty. Obliekla si krásne, biele svadobné šaty. Voľná, saténová látka mame siahala po kotníky. ,,Si nádherná mami." Ďakujem srdiečko. Vlasy mala nakulmované a zopnuté mala dva pramienky, aby jej nepadali do očí. Mala vlasy rovnakej farby ako ja, špinavý blond. Mama bola mladá, na to, že mala šestnásť ročnú dcéru. Narodila som sa keď mala devätnásť, preto som uverila historke s párty. ,,Bež sa obliecť aj ty." Poslúchla som ju. Vybehla som do svojej izby a z postele som si vzala biele šaty, s červenými ružami a čiernou čipkou na leme sukne, výstrihu a rukávov.Obliekla som si ich a postavila som sa ku zrkadlu v šatníku. ,,Wau...vyzeráš úžasne." ozvala sa mi mama za chrbtom. Usmiala som sa a pozrela som na náš odraz v zrkadle. Vyzerali sme ako sestry, síce s väčším vekovím rozdielom, ale vyzerali. ,,Vyzeráme ako sestry." Vyslovila moju myšlienku. ,,Áno. Tak poďme dole, ešte sa niečo najeme, lebo v kostole jesť nebudeme." Zasmiali sme sa a pobrali sa teda do kuchine.
10:45
,,Kedy príde Cade? Ja už musím ísť." Pozrela som sa na hodinky. ,,Už, o päť minút." Mama prikývla. ,,Dobre srdiečko, čakám ťa v kostole. Páa!" Dala mi pusu na líce a nastúpila do auta. pozrela som sa na Cadov dom oproti. Práve sa otvorili dvere a von vyšiel on. Mama mu bola v pätách, upravovala mu košeľu. Vzal jej ruky a pobozkal ich. Niečo jej povedal a jeho mama sa usmiala a objala ho. Cade nastúpil do auta a prišiel ku mne. Vystúpil a podišiel ku mne. Pred tým, než otvoril dvere, zadíval sa na mňa. ,,Si nádherná." Usmiala som sa naňho. ,,Ďakujem. Aj ty vyzeráš skvelo." Cade si prehrabol vlasy a otvoril mi dvere. Nastúpila som, on si sadol za volant a vyrazili sme.
,,Áno, beriem." Povedal David. ,,V tom prípade Vás vyhlasujem za muža a ženu. Čo boh spojil, človek nerozdelí. Môžete pobozkať neves.." Nedopovedal. David sa naklonil k mame a pobozkal ju. Ešte som mamu nevidela tak šťastnú. Po toľkých rokoch od otcovej smrti sa konečne dala dokopy s nejakým chlapom. Vždy mi hovorila, že ona už muža nepotrebuje a teraz sa vydáva. Som šťastná aj za ňu. Vstali sme a začali sme tlieskať. Sedeli sme hneď v prvej lavici aby ma mama mal pri sebe. Pozrela sa na mňa so slzami v očiach. Usmievali sme sa na seba.
23:34
Boli sme na parkete a tancovali sme. Ja a mama na pesničku crazy frog. ,,Bože toto si budem pamätať do konca života!" Snažila som sa prekričať hudbu. Mama sa zasmiala, hudba dohrala a my sme si šli sadnúť. ,,Tancuješ skvelo." Zasmial sa Cade. ,,Viem tancovať aj lepšie." z reprákov sa ozval Ed Sheeren a jeho Perfect. ,,Tak mi to ukáž." sa postavil a podal mi ruku. ,,Smiem prosiť?" Chytila som ho za ruku a on ma vytiahol na parket. Položila som si ruku na jeho plece a druhú som mu vložila do dlane. On ma druhou držal za pás. Knísali sme sa v rytme hudby, keď do mňa zrazu buchol. Bola to mama, urobila to naschvál. Drgla ma so zadkom aby som bola pri ňom bližšie. Cade ma zachytil a už sa neodtiahol. Dala som teda ruky okolo jeho krku a on svoje na môj pás. Dívali sme si do očí a čakali, kto uhne pohľadom ako prvý. Bola som to ja. Usmiala som sa a oprela som si hlavu o jeho plece, kam som následne aj zavadila ruky. ,,You look perfect tonight." Zaspieval spolu s Edom. Kútiky sa mi nadvihli, chytil ma za ruku a zatočil ma. ,,... you look perfect tonight." Dospieval aj posledné tóny s Edom, ešte ma zatočil a naklonil dozadu. Hudba dohrala a my sme si sadli na miesta. ,,Ďakujem za tanec." Usmiala som sa naňho. ,,Bolo mi cťou." Cadovi sa zdvihli kútiky a vytvorili sa tým dve krásne jamky.
Cade mi otvoril dvere a ja som vystúpila. ,,Bol to krásny večer." Kráčali sme ku dverám môjho domu. ,,Áno, ďakujem ti že si so mnou bol." Zastavili sme sa pred dverami. ,,Ja ďakujem za pozvanie." Zasmiala som sa. ,,Ešte sa mi to nestalo." ,,Čo také?" ,,Žeby som pozvala na svadbu chlapca, ktorého poznám sotva dva dni." Cade sa zasmial a prehrabol si vlasy. ,,No, priznám sa, ja som zas nikdy nedostal takúto pozvánku." Usmiala som sa. ,,Tak ja už pôjdem." ,,Počuj, zajtra ideme von s partiou, nechcela by si ísť s nami?" Opýtal sa nervózne. ,,Jasne, rada, ale doobedu musím vybaviť pár vecí." ,,Aké veci? Môžem ti pomôcť." spozornel. ,,No... sú to také babské veci, kaderníčka, nechty, nákupy.." ,,V poho, mám sestru, som zvyknutý." ,,Fajn, tak ťa čakám zajtra o deviatej pred tvojím domom, mohol by si nás odviesť ak by ti to nevadilo." ,,Jasné. Tak zajtra." ,,Zajtra." Usmiala som sa. Cade podišiel bližšie a naklonil sa ku mne. Dal mi pusu na líce, otočil sa a odišiel.
BINABASA MO ANG
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomanceVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...