...
,,Prosím?!" Otočila som sa na Jacka. Ten bol bledý ako stena a nezmohol sa ani na slovo. ,,Aha, fajn, už je mi to jasné." Prikyvovala som a do očí sa mi nahrnuli slzy. ,,Takže sesternica hej?! Koláče pre bratranca hej?! A ja som kvôli tebe plakala! Tak som si vyčítala čo som ti urobila a ty si ma zatiaľ podvádzal so svojou bývalou! Prosím povedz mi, že je to nejaký hlúpy žart!" Pozrela som sa naňho a utrela som si slzu.
,,Jack..."
,,Nie je to žart." Zamrmlal.
vydýchla som a prikývla som. ,,Takže si ma celý náš vzťah podvádzal. A o Adrianovi hovoríš, že je to idiot. Pozri sa najprv na seba ty kretén!" Otočila som sa a odbehla som k nášmu košíku. Počula som plesnutie a tak som sa otočila. Grace bežala nasrato ku mne. ,,Vylepila som mu, chujovi jednému!" Schytila ma za ruku a aj s košíkom sme šli zaplatiť.Vyšli sme ku autu a začali sme nakladať nákup. ,,Ja som kvôli tomu idiotovi prerevala celé noci!"
,,Amie, vieš kto tá Ava bola?" Zavrela som kufor a sadla si na miesto spolujazdca.
,,Ava je to znásilnené dievča. Hovorí sa, že s ňou Jack chodil a Adrian ju znásilnil, keď zistil, že ho nechce."
,,Čože?!"
,,Ava, chodila s Jackom, potom ho podviedla s Adrianom, no ukončila to keď zistila, že ju len využil ako každú inú a dala sa dokopy naspäť s Jackom. Adrian nemohol zniesť, že ho niekto nechce a tak na ju na jednej párty znásilnil. Ava to psychicky nezvládala a odišla zo školy."
Grace dokončila svoj monológ a ja som nemala slov. Vedela som, že Adrian je prasa, ale že až tak? Počula som, že niekoho znásilnil, ale boli to len neoverené klebety. Teraz som ju videla naživo.,,Pane Bože! A to je pravda?"
,,Vraj hej."
Neveriacky som pokrútila hlavou a oprela som sa. ,,Ty kokos. ALe preto, že ho nejaká baba odmietla? Veď to je choré!"
,,Hovorila som ti, že nevieš s kým si začínaš. A hlavne po tom čo si mu v škole povedala, musíš byť teraz opatrná. Nehovorím, že je to na sto percent pravda, ale to sa hovorí." Pokrčila plecami a prudko zastala na červenej.
,,Takže, Jack ma podviedol s jeho bývalou. Teda, podvádzal ma. Bože ako dlho?!"
,,Amie mrzí ma to." Vzdychla si Grace.
,,Spýtala som sa ho či ťa podviedol. Nebol schopný nič povedať, len prikývol."
Pomaly som prikývla, no veľmi som nepočúvala.19:49
Otvorila som posledný balík čipsov a vysypala som ho do misy. ,,Grace, zober aj tieto misky!" Zakričala som jej a ona vzala misky a odniesla ich do obývačky. ,,Stôl je plný!" Ozvala sa. ,,Tak to daj na ten stôl pred gaučom!" Priniesli sme totižto ďalší stôl, ktorý sme dali ku stene. Boli tam všetky pochutiny. Alkohol sme vyložili na kuchynský pult aj so všetkými inými nápojmi.
Jedálenský stôl bol plný plastových pohárov na pivný pong.
,,Fajn, už len zapojím repráky a bude hotovo." Usmiala som sa.
,,Logan! Ty lenivé prasce poď napojiť repráky." Zvolala naňho Grace a ja som sa len zasmiala.
Logan zbehol dole a napojil nám reproduktory. ,,Podaj mi USB kľúč." Logan ho zapojil a na ploche sa objavil môj playlist. ,,Super, diky. Fajn, takže už máme všetko hotové." Usmiala som sa, no Grace sa na mňa pozrela či to myslím vážne.
,,Čo? Zabudli sme niečo?"
,,Áno, teba." Zasmiala sa a ja som si uvedomila, že som len v teplákoch a športovej podprsenke."
,,Do riti! Nestíham! Logan, rozlož zatiaľ stôl na darčeky a Grace ty prosím ťa skontroluj či je bazén čistý."
Vybehla som hore po schodoch do svojej izby.Obliekla som si biele šaty na ramienka, ktoré mali pekné krížové viazanie na spodných bokoch.
Vlasy som si rozpustila, rozčesala a nechala ich prirodzene rovné. Vbehla som do kúpeľne a nalíčila som sa. Stačil mi klasický make-up, linky a tmavý rúž.
,,Amie! Prvý hostia sú tu."
Zvolala Grace. Rýchlo som si dala stredne veľké, okrúhle náušnice. Pozrela som sa na retiazku od Jacka. Len som si vzdychla a zbehla som dole. ,,Jess, Kim. Čaute! Vítam Vás." Zasmiala som sa a objala som ich. ,,Všetko najlepšie moja!"
,,Ďakujem lásky!"
,,O dve minútky je tu celá jedna partia, asi tak tri autá takže sa priprav." Zasmiali sa a prešli sme do kuchyne. ,,Čo vám nelejem?"21:55
Steny sa otriasali hudbou, farebné svetlá osvetľovali tváre ľudí a všetci sa bavili. Kto nebol dnu, bol vonku v bazéne alebo len na terase. Boli tu už takmer všetci pozvaný a darčekový stôl bol plný. V tom sa otvorili dvere a dnu vošla Grace s obrovskou krabicou? Neviem čo to bolo, ale bola cez to prehodená deka. ,,Grace?! Ty kedy si odišla? A čo to preboha máš?!" Všetci upreli pohľad na mňa a hudba utíchla. ,,No, myslím, že je čas rozbaliť darček!" Zasmiala sa a podala mi prepravku?
,,Grace... Nie.. Však to nie je to čo si myslím."
Položila som to na zem a odbalila som deku.
Ozvalo sa hlasné a hlavne dievčenské aww.
V prepravke boli dva cavaliere. Konkrétne cavalier king charles spaniel, jeden čiernobiely, druhý hnedobiely.
,,Bože Grace."
,,Sú to súrodenci. Hnedobiela je ona a čiernobiely je samec. Páči?"
Mala som slzy v očiach. Vždy som chcela mať psíka a teraz budem mať dvoch. Vzala som ich do náručia a pozrela som sa na Grace.
,,Majú tri mesiace."
Vstala som a objala som ju.
,,Ďakujem." Usmievala som sa a utrela som si slzu. ,,S pár ľuďmi som sa dohodla a pár darčekov obsahujú veci pre nich."
,,Bože, ďakujem. Vôbec som to nečakala." Bola som strašne dojatá.Grace mi pomohla odniesť veci do mojej izby. Dala mi podložku, aby mi tu nič nepocikali. Odniesla som ich do podkrovnej izby, rozprestrela som im tam tú podložku, dala som im tam vodu, granule a nechala som im zapálené svetlo. Zavrela som dvere a zišla som dole, práve vtedy, keď do domu vošiel Adrian.
,,Á, oslávenkyňa." Uškrnul sa. Schádzala som po schodoch priamo oproti nemu. Pohľadom si ma premeral od hlavy po päty. Oblizol si pery a prehrabol si vlasy. Ani som si neuvedomovala ale zahryzla som si do spodnej pery pri tom pohľade naňho. Adrian, v bielom tričku, cez ktoré mu bolo dokonalo vidno tú jeho úžasnú postavu. Čierne rifle a čiernu rifľovku. Podišla som k nemu. ,,Nečakala som že prídeš, ale som rada." Zasmiala som sa. ,,Prečo by som nemal prísť?" Usmiala som sa. ,,Ešte som nevynechal žiadnu párty." Uškrnul sa a ja som len prekrútila očami.
,,Mám aj darček ale, chcem ti ho dať osobne." Šepol mi.
Až vtedy som si uvedomila, že na nás všetci hľadia. A tak som sa len usmiala.
,,Čo ti nalejem?" Otočila som sa a kráčala som k momentálne barovému pultu.
,,Neviem, ty predsa vieš čo mám rád." Pošepol mi a na mojich perách sa objavil úškrn.,,Vodka s kolou?" Tipla som. ,,Hm, môže byť." Naliala som mu to do pohára a podala mu ho. ,,Tie šaty ti seknú." Usmiala som sa a pohla som sa k obývačke. ,,Ale radšej by som ich videl hodené vedľa postele." Žmurkol na mňa. ,,Hm, no to je škoda, že ich takto neuvidíš." Usmiala som sa. ,,Príjemnú zábavu." otočila som sa a odišla som.
Chodila som pomedzi ľudí a pýtala som sa či nič nechýba, či sa bavia a podobne.22:27
Zábava bola v plnom prúde. Hudba hrala, tancovali sme, pili sme a zabávali sme sa. Skoro všetci boli už opití
Bolo to skvelé a vôbec som nemyslela na chalanov až pokiaľ nedošiel opitý Adrian ku mne. ,,Môžem sa zapojiť?" Len som prikývla. Stál za mnou a svoje ruky položil na moje boky. Ja som mala v jednej ruke pohár a tancovala som, vlnila som zadkom a celým telom. Ucítila som jeho dych na mojom krku. O chvíľku to nebol len dych, ale pocítila som tam jeho pery. Zaklonila som hlavu a voľnú ruku som zdvihla ku jeho hlave. Cítila som ako mi sal pokožku. Zahryzla som si do pery a slastne vzdychla. Nedbala som na to či to počuje, či je to správne alebo podobne. Bola som opitá a tak som neriešila vôbec nič.
,,Milujem tento zvuk." Vzdychol a ja som ho s úškrnom na tvári potiahla za vlasy.
Odrazu som počula tresnutie vchodových dveríZastavil sa mi dych keď do miestnosti vošiel..
ESTÁS LEYENDO
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomanceVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...