Piatok- 19:49
Je piatok a Jack sa mi stále neozval. Nechal mi videné a ignoroval to. ,,Stále nič?" Prisadla si ku mne Grace. Sedela som na posteli a prezerala som si naše fotky. ,,Nie." Vzdychla som a vypla som mobil. ,,Ser naňho, dnes je pártyyy a my sa ideme bavíííť!" Zvýskla Grace a vstala. Pobehla ku skrini a vybrala troje šiat. ,,Ktoré chcete?"
V ruke držala troje šiat v bielej, čiernej a červenej farbe. Boli to mini šaty na tenulinké ramienka, so zvláštnym zaväzovaním na chrbte, ktorý bol takmer celý odhalený. Boli celkom vyzývavé ale mne sa to páčilo. ,,Chcem tie červené." Ozvala sa Jess. ,,Ja biele." Podišla som ku Grace a vzala si krásne biele šaty. ,,Oki, milujem čiernu." Zasmiala sa a šaty odložila. ,,Inak...idú aj chalani?" Spýtala som sa nenápadne a znovu si sadla na posteľ. ,,Neviem. Prečo?"
,,Len tak."
,,Aha... no dobre. Takže. Urobíme to takto: pred kontrolou učiteľky na nachystáme. Viete, nalíčime oblečieme, všetko. Na šaty si oblečieme vrch pyžama a pôjdeme do postele. Keď učiteľka príde, budeme sa tváriť, že pozeráme večer film alebo tak a keď odíde, počkáme tak tridsať minút a potichu vyjdeme z hotela. Zoe som povedala čo chystáme, takže keď odídeme, dve baby od nich si prídu ľahnúť do našej izby a v kúpeľni necháme zapálené svetlo, keby niečo tak je jedna z nás v sprche a to isté aj u nich. A Vua la, plán na super párty po večierke je na svete!" Zvolala Grace. Vzdychla som si. ,,Myslíte, že je to dobrý nápad?" ,,Nie, myslím si, že je to úžasný nápad." Zasmiala sa Jess. ,,Idem za chalanmi."
Grace sa postavila a Jess šla za ňou.
,,Ja tam nejdem."
Obe sa zastavili a pozreli na mňa. ,,Prečo?"
,,Lebo, je tam Adrian."
,,A? Čo sa zas stalo?" Grace sa hodila ku mne na posteľ a ja som im povedala čo sa stalo v Louvre aj v bazéne.,,Fúú dievča ty máš teda šťastie." Jess sa zasmiala a pretočila sa na chrbát.
,,Šťastie? čo je na tomto dobré?"
,,Chce ťa Adrian Berck! Ten Adrian Berck, ktorého chce celá škola."
,,No prrr, keď ju chce len využiť na sex ako každú tak to zas nie je až také dobré nie?" Zastala sa ma Grace. ,,A k tomu má priateľa."
,,Ale prosím ťa, ten idiot jej ani nedokáže odpísať. Pozri ako na ňu kašle! Musíš otvoriť oči Amie. Zabudni na Jacka a choď ďalej a to myslím doslovne, o izbu ďalej. Ja byť tebou, šancu aspoň sa vyspať s Adrianom využijem." Nahnevane sme na pozerali na Jess.
,,Lenže ja nie som žiadna kurva ktorá sa nechá využiť a zapísať na zoznam." Povedala som chladno, vstala som a odišla som do chlapčenskej izby.Celú dobu ma Adrian ignoroval a ja som mu to oplácala. Bol úplne bez nálady a ja som na tom nebola inak. ,,Takže idete na párty?" Spýtala sa Grace po tom čo im vyrozprávala náš plán.
,,Že sa pýtaš." Zasmial sa Chris. ,,Ad? Ideš?" Pozreli sa na Adriana ktorý len uprene hľadel do blba. ,,Adrian!" Mykol hlavou k nám. ,,No?" ,,Čo ti jebe už? Celý deň sa správaš akoby si videl ducha. Sa spamätaj chlapče." Adrian mu ukázal prostredník. ,,Pojeb sa! Čo si chcel?"
,,Že ideš na párty."
,,Nejdem nikam." Zamrmlal a zas čumel do prázdna. ,,Kámo nepýtam sa ťa. Ideš s nami. Nájdeš si tam nejakú čajku a rozptýliš sa." Adrian prekrútil očami. ,,Nechcem nikoho." Zamrmlal a vstal. ,,Kámo čo sa ti stalo, čo máš horúčku abo čo ti je?! Adrian Berck odmieta možnosť užiť si?!"
,,Drž hubu!" Zvrieskol Ad. Pribehol k Chrisovi ktorý sa opieral o gauč a chytil ho pod krk. ,,Netušíš o čo ide tak ma neprovokuj, lebo.."
,,Dobre, kľud bráško."
Odsotil ho a odišiel z izby s riadnym tresnutím dverí.
Všetci ostali prekvapene pozerať, len ja som vstala a bežala som za ním. ,,Adrian! Ad! Stoj!"
,,Choď do riti!"
,,Počkaj!" Bežala som dlhou chodbou za ním. ,,Daj mi pokoj!" Otočil sa a zvrieskol. ,,Zničila si mi život! Do riti aj s tebou!" Vyštekol na mňa. Nervózne a nahnevane si prehraboval vlasy. Prišiel výťah a on nastúpil. ,,Nechaj ma na pokoji a už sa mi nepleť do života." Šepol, dvere výťahu sa zavreli a ja som ostala nemo stáť.23:15
,,Dobre, môžeme ísť?" Šepla Grace. ,,Počkaj, neviem nájsť druhú náušnicu." Začala som hlaďať na posteli. ,,Mám." Dlhú, striebornú, visiacu náušnicu som si zapla a skontrolovala som sa v zrkadle. Prehrabla som si svoje čierne, vlnité vlasy a upravila som si biele minišaty. ,,Nemala by som mať rovné vlasy?" ,,Nie, takto to je dobre, nie sú veľmi kučeravé ani rovné, tak pekne."
Usmiala som sa. ,,Ďakujem, topánky do ruky?" ,,Hej, vo výťahu sa obujeme."
Vzala som si Čierne topánky na opätkoch do ruky a malú čiernu kabelku som si prehodila cez plece. ,,Ideme?" Prikývli sme a potichu sme vyšli z izby.
Vonku nás už čakali dievčatá, ktoré vošli do našej izby.
Potichu sme prešli po dlhej chodbe až k výťahu a nastúpili sme.Vošli sme obrovského klubu, kde hrala super hudba, bolo tam mega osvetlenie a už na prvý pohľad, kopa pekných Francúzov. ,,Uuuu, ešteže tu nemáš Jacka." Zasmiala sa Jess. Prešli sme ku baru a sadli si za pult. ,,Čauko kočky, čo ponúknem?" Spýtal sa najprv francúzky, ale potom prepol do angličtiny. ,,Trikrát vodku s kolou." Objednala Jess a žmurkla na barmana. ,,A osemnásť už bolo?" ,,Hah, a nevyzerám snáď?" Spýtala sa ,,urazene,, Grace. ,,No vyzerať môžeš..." ,,Takže mi chceš povedať, že by som si vymýšľala vek? Ako pekne úbohé, viete čo? Pôjdeme inam, kde je ľuďom očividné, že máme osemnásť!" Vyletela naňho. ,,Ospravedlňujem sa, veľmi ma to mrzí ale bola to moja povinnosť. Máte to na účet podniku ako ospravedlnenie." Žmurkol na nás a my sme sa len usmiali. ,,Vďaka."
Vzali sme si drinky a šli sme tancovať. ,,Si dobrá Grace! Toto by ma nenapadlo!" Snažila som sa prekričať hudbu. ,,Takto sa to robí. Musíš psychologicky prinútiť chlapa, aby sa cítil previnilo, že ťa napríklad urazil a máš to." Zasmiala som sa a dopila som vodku. ,,Idem si ešte objednať. Mám aj vám?" ,,Hej!"Prešla som k baru a vypýtala si to isté. ,,Čo tu tak sama?" Ozval sa hlas za mnou. Otočila som sa a stál tam vysoký blondiak. ,,Nie som sama." Usmiala som sa a pozrela som sa na baby. ,,S kamoškami? A frajera máš kde?"
Prisadol si na stoličku vedľa mňa. ,,V amerike." Usmiala som sa. ,,Noo, tak to nebudem otravovať, priateľovi by sa to asi nepáčilo." Pomaly vstával ale stihla som ho zastaviť. ,,Momentálne ma priateľ nezaujíma." Uprel na mňa pohľad, krásnych, hnedých očí. ,,Tak to rád počujem."
Barman mi podal drinky a ja som vytiahla peňaženku. ,,To je dobré, je to na mňa." Žmurkol a podal barmanovi peniaze. ,,To si nemusel, ale ďakujem."
,,Rado sa stalo. Mimochodom, som Daniel." Podal mi ruku a ja som ju prijala. ,,Amie."
,,Krásne meno. Koľko máš rokov Amie?"
,,Teraz v stredu budem mať 17."
,,Vau, vôbec by som nepovedal, že máš sedemnásť."
,,A na koľko vyzerám?" Usmiala som sa
,,Na minimálne osemnásť. A čo to v ruke há? Keď ešte osemnásť nebolo?" Zasmial sa.
,,Ále, chápem. Pozri aj ja mám ešte sedemnásť. Nechceš si zatancovať?"
Prikývla som, odniesla som drinky dievčatám a začali sme tancovať.
VOUS LISEZ
Sťahovanie nebol zlý nápad
Roman d'amourVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...