Časť 51._

40 5 2
                                    

...

,,Jack?!" Odtrhla som sa od Adriana a pribehla som k nemu. ,,Čo tu robíš?" Hudba sa vypla a všetci stíchli.
,,Hah. Že čo tu robím?! Počujete to?" Bol opitý. ,,Moja frajerka ma nechce na svojej oslave." pohŕdavo sa zasmial a odpil si z fľaše, ktorú mal v ruke.
 ,,Jack, prosím ťa prestaň. Mám pocit, že po tom čo sa stalo, ma tvojou frajerkou nazývať nemusíš."
,,Ooh tak ty mi dávaš kopačky?! Fuuuha. Ale keď si sa ty nechávala preťahovať od veľkého pána Adriana a ja som ti ako taký somár odpustil,"
 ,,Jack ty si ma podvádzal celý náš vzťah! S tvojou bývalou! Tak mi tu nevykrikuj čo som urobila ja!" Skríkla som
,,Prosím ťa opusti môj dom. Hneď!" Jack pokrútil hlavou.
,,Si strašná kurva,"
,,A dosť!"
 Zvrieskol Adrian a vrhol sa na Jacka. ,,No čo?! Nestačilo ti prebrať mi frajerku? Ešte ma aj zmlátiš?!" Zručal Jack. Adrian ho držal za golier.
,,Si úbohý Jack,"
,,Ooo, tak ja som úbohý? To ty si ten čo mi pretiahol už druhú frajerku!" 
,,Aspoň vidíš ako ťa chcú!"
,,Hah! A čo? Aj túto znásilníš?" Takmer nedopovedal. Adrian mu vrazil a Jack spadol na zem. Adrian naňho vysadol a chytil ho za golier. ,,Nikdy, som nikoho,, neznásilnil!" Vrazil mu druhú, postavil sa a za tričko ho vytiahol na nohy. ,,A teraz vypadni aj s tými úbohými rečami ty idiot!" Otvoril dvere a vyhodil ho von.

Tresol dverami a pozrel sa na všetkých. Mala som slzy v očiach ale nemohla som len tak odísť. ,,Ospravedlňujem sa za tento menší, nepríjemný konflikt. Nemyslite na to a ďalej sa zabávajte. Ďakujem." usmiala som sa a pozrela som sa na Logana za počítačom a naznačila som, nech pustí hudbu.
Znovu sa ozvala hudba ale len potichu. ,,Amie?" Ozvala sa Kim. Otočila som sa. Držala v rukách krásnu, dvojposchodovú tortu. Dokonalé odvedenie pozornosti.
,,Aww tá je krásna!"
Položili ju na stôl a všetci sa postavili okolo mňa. V pozadí zaznela narodeninová pieseň a všetci začali spievať happy birthday. 
Sfúkla som sviečky a začali sme krájať tortu

Torta bola rozdaná, každý jedol, no ja som pila. Chcela som zabudnúť na Jacka. Vypila som toho dosť, točila sa mi hlava, no čo bolo najhoršie, nezabudla som na tú scénu.
 Pomaly vyšla po schodoch hore. Vošla som do izby, vyzula si čierne lodičky, vyšla som do podkrovnej izby a vzala som do náručia šteniatka. Utrela som si slzy a hrala som sa s nimi.
,,Am? Amie?" Ozval sa hrubý hlas, ktorý mám tak rada. Odrazu sa ozvalo tresnutie akoby niečo spadlo.
,,Do riti!"
,,Tu, hore." potiahla som nosom a utrela som si slzy.
Adrian vyšiel po schodíkoch hore a Sadol si vedľa mňa. ,,Si v poriadku?" Prikývla som a pohladkala som fenku. ,,Asi som ti rozbil zrkadielko." Poškrabal sa na hlave a vzal si do rúk psíka. ,,Je to idiot, neber si jeho slová vážne." Prehodil si ruku okolo mňa a ja som si oňho oprela hlavu.
,,To isté sme hovorili o tebe." Zasmiala som sa. Zatvárali sa mi oči ako vždy keď sa totálne opijem. Ešteže aj Ad bol opitý.. Bolo mu to počuť na hlase.
,,Amie, prepáč. Neeechcel som ti úblížiť. Ja len.. Ah, to je jedno. Proste som to musel urobiť. Mrzí ma to a veľmi. Si faaajn baba a toto si si nezaslúžila." Hovoril pomaly a zasekával sa. Usmievala som sa, lebo sa mi zdalo vtipné ako ledva rozprával. Vlastne sa mi zdalo všetko smiešne.
,,Vážne prepáč,"
Nenechala som ho dohovoriť a chytila som mu tvár do dlane. Spojila som naše pery a on mi bozky opätoval.
,,Heh," Zasmiala som sa. Neviem prečo, ale prišlo mi vtipné ako opito sme sa bozkávali.

Jeho pery boli tak úžasné... bozkával ma jemne, nežne a tak vrúcne. Toto bol ten Adrian, do ktorého som sa zaľúbila... Odrazu sa ozvalo zakňučanie a ja som sa odtiahla. Šteniatkam sa to zrejme nepáčilo. Zasmiala som sa a položila som ich nabok.
,,Skoro som zabudol.. Vytiahol z vrecka obdĺžnikovú krabičku a podal mi ju. ,,Všetko najlepšie." Usmial sa, vzala som si ju a chcela som ju otvoriť ale zastavil ma.
,,Až keď odídem." Žmurkol na mňa a ľahol si na matrac.
Jedno zo šteniatok mi kuslo do prsta
,,Musím im dať mená." Zasmiala som sa.
,,Roberto a Gizella." Zamrmlal.
Ja som sa začala neovládateľne smiať.
,,Roberto a Gizella? To ťa ako napadlo?" Smiala som sa, Adrian sa len oprel o lakeť a tiež sa zasmial.
,,Absolútne netuším." Zatiahol opito.
,,A neeni to fajne meno?"
,,Ne, nie je." Zasmiala som sa a vstala som. Prešla som ku schodom a vytiahla som si hore, aby mi psy neušli dole.

,,Už nás tu zatváraš?" Uškrnul sa. ,,Nie, ja len nechcem aby sa mi zabili psy." Ľahla som si k nemu. Strašne ma ťahalo spať. ,,Bude veľmi blbé keď tu zaspím? Na svojej vlastnej oslave?" 
Ad sa zasmial, prehodil si ruku okolo môjho pásu a ja som zhasla svetlo. 
,,Niee, veď je už... jedenásť hodín." Pozrel na hodinky a zívol. 
,,Aghh, musím ísť na chvíľku dole."
,,Ehm, potom príď." Šepol. Vôbec som to nevnímala, len som sa usmiala, spustila schody a zišla dole.

...

Bola som už na schodoch a kráčala som dole, keď sa mi zatočila hlava, ja som sa zapotácala a keby nepribehol Logan, spadla by som. ,,V pohode?" 
,,Heej." Zasmiala som sa a s jeho pomocou som zišla dole.
,,Ty máš teda dosť Am." 
,,Jaaa? Čo sí, šak ja v pohoode som. Hh." Začkalo sa mi.
,,Hej vidím. Choď si ľahnúť."
,,Idéém, len sa chcem rozlúčiť. Ale musí mi to tu niekto postrážiť a o tretej ráno to ukončiť."
,,Neboj, postarám sa o to." Usmial sa. Odrazu sme v obývačke narazili na partičku ľudí s alkoholom v ruke. Dali mi do ruky pohár, hulákali a tancovali so mnou. ,,Parádna párty Amie!" Zakričalo jedno dievča. 
,,Ďakujem!" Zakričala som jej. 
,,Vážne! Máš tu všetko čo na párty má byť. Super hudba, jedlo, parádny alkohol, nie je tu nuda a aj o škandál si sa postarala. Si super fakt!" Zasmiala sa a šla ďalej. Odpila som si z pohára, no niekto mi ho vzal. 

,,Heej! Grace! Dlho som ťa nevidela." Zasmiala som sa a hodila som sa jej okolo krku. ,,Moja, to je prvý krát čo si sa opila viac jak ja." Zasmiala sa a odniesla ma ku gauču.
,,Vypadni!" Zrúkla na nejakú babu a ona odbehla preč. ,,Musím sa rozlúčiť! Chcem ísť spať." Snažila som sa prekričať hudbu. Vyšplhala som sa na gauč a pozrela som sa na Logana. On stíšil hudbu a ja som zakričala.
,,Heej! Čaute. Chcem sa vám, ou, heh. pardon." Zapotácala som sa a Grace ma zachytila.
,,Ďakujem, že ste dnes prišli a oslávili so mnou moje sedemnáste narodeniny!!" Ozval sa potlesk a hukot.
,,Ďakujem všetkým aj za darčeky, ale hlavne za účasť. Párty sa končí okolo jednej, druhej ráno, ale ja mám už dosť." Zasmiala som sa. ,,Takže si idem už ľahnúť a chcem sa len rozlúčiť. A ešte raz, ďakujem že ste prišli! Tak prajem ešte príjemnú zábavu!" " ,,Wohuuu!" Kričali, ja som zliezla a šla som ku schodom. 

Samozrejme ma popri tom sprevádzali ďakovania za pozvanie, pochvaly za super párty a podobne. Ja som im len popriala zábavu a vyšla som po schodoch hore. 

Vošla som do svojej izby, zamkla som dvere a šla som do šatníka. Obliekla som si čierne šortky a biele, voľné tričko. Vošla som do kúpeľni a odlíčila som sa.
Vlasy som si len zopla do voľného drdolu a odomkla som dvere, lebo Grace príde spať do mojej izby. 
Stiahla som schody a vyšla som hore. Vytiahla som schody, zakvačila som ich, aby sa sem nikto nedostal a ľahla som si pod perinu k Adrianovi. Ten si stihol, ako som si všimla, dať dole rifle a bundu. Ľahla som si, prikryla som seba aj jeho a on si dal ruku okolo môjho pásu. Pritiahol si ma k sebe a tak som bola chrbtom k nemu. Položil si hlavu úplne ku môjmu krku až som cítila jeho dych. Telefón mal položený neďaleko mňa. Vzala som ho do rúk a zapla ho.
Na tapete mal moju fotku v paríži.
Vyčarilo mi to úsmev na tvári, no nechápala som prečo ma má na tapete, keď ,,preňho nič neznamenám,, ako povedal.
,,Ľúbim ťa." Pobozkal ma na krk a šepol.
,,Prosím? Ad. Zopakuj to." 
,,Ľúbim ťa Amie. Ale som strašný pako." Zamumlal, dal mi ešte jednu pusu na krk a už sa neozval.
Keby som mala energiu, tak by som sa ho spýtala o čom to hovorí, ale už som zaspala. Šteniatka sa k nám pritúlili a ľahli si ku mne. 
Pohladila som ich, preplietla som si s Adrianom a pomaly sa ponorila do spánku.

Sťahovanie nebol zlý nápadWhere stories live. Discover now