....
,,Ad, pozri sa mi do očí. Prosím."
Uhýbal mi pohľadom a snažil sa pozerať inde. Na tvári mal ten neutrálny výraz, akože sa nič nedeje, no ja som videla do hĺbky, videla som cez tú masku a tak som ho chytila za ruku.Odtiahla so nás von, do auta. Sadli sme si na zadné sedadlá a pozrela som sa naňho.
,,Láska, teraz mi povedz čo sa stalo."
,,Neviem či to chceš počuť..."
,,Ad, hovor." Chytila som mu ruku a on sa mi zahľadel do očí, akoby z môjho pohľadu nasával silu.
,,Pamätáš ako sa po škole nieslo, že som niekoho znásilnil?"
Zastavil sa mi dych. ,,Áno.."
,,Vieš, že som to neurobil však?" Prosebne na mňa pozrel.
,,Áno, samozrejme, že ti verím. Láska verila som ti vždy, to predsa dobre vieš." Usmiala som sa a stlačila som mu ruku, nech vie, že som tu preňho a s ním. vždy keď ma potrebuje, že mu verím..
,,Rozniesli to tí traja.. Ava, Sophia a Jack."
,,Prosím?! Prečo?"
,,Ava... Vyspal som sa s ňou a potom som ju nechal. Nechcel som ju, no ona sa do mňa zaľúbila a nedala mi pokoj. Vzal som si ju k sebe a vysvetlil čo sa vlastne stalo. Povedal som jej, že je milá, pekná baba, no ja nie som na vzťahy, nech mi dá pokoj a bude to dobré aj pre ňu aj pre mňa.
No ona sa naštvala strelila mi facku a s plačom odišla.
Nechal som to tak, lebo som ju chápal ale nebol som hnusný, normálne som jej to vysvetlil.
Na druhý deň na mňa každý divne hľadel, dievčatá sa mi vyhýbali a chalani tiež."
Prehrabol si vlasy a prisunul sa bližšie ku mne.
Posunula som a sadla som si mu do lona.
Hladil ma po vlasoch a ďalej rozprával.
,,Došiel za mnou Jack a vrazil mi päsťou. Vykričal mi ako som sa opovážil, že som hnusné prasa a nech idem do ústavu, že som chorý. Netušil som o čom to rozpráva. Zvrieskol som čo chce, o čom to trepe a on mi povedal, že vraj som Avu znásilnil. Vtedy došla Ava so Sphiou. Ava plakala a Sophia mi dala facku. Vrieskali na mňa a ja som nechápal o čo ide. Mohol som sa obraňovať ako som chce. Boli traja na jedného. Spolčili sa a aj keď sa nič nestalo, hrali, že som ju znásilnil."Adrian ma pobozkal na vlasy a hral sa mi s prstami a nechtami.
,,Celá škola si myslela, že som to urobil a dostali ma do pekných sračiek. Našťastie nemali žiaden dôkaz a tak som z toho vyviazol s upozornením.
Samozrejme Ava si nedala pokoj. Stále sa mnou chodila a otravovala ma. Hlavne keď nikto nebol, vysmievala sa mi, že či mi toto trebalo a že tak mi treba. Provokovala a ja som stratil nervy. Navrieskal som na ňu a vykričal jej aká je špina a hnusná klamárka a podobné, hnusné a ešte horšie veci. Ona si zahrala divadielko ako som ju urazil ponížila a odniesli ju. Ako kráčala preč, pozrela sa na mňa a usmiala sa. Odvtedy som neveril žiadnej babe ani nikomu vlastne. No a potom si prišla ty, ty moja potvora a ja som sa zaľúbil." Usmiala som sa a otočila som sa k nemu.Dala som mu jemnú, malú pusu a zdvihla som sa.
Sadla som si naňho obkročmo a pobozkala som ho na krku. .,A si rád však.." Šepla som a bozkávala som ho pocelom krku a čeľusti. ,,Neskutočne rád..." Siahol mi na zips šiat a rozzipsoval ich. Dala som si ich dole a rozopla som mu nohavice. ,,Ahh, Bože Anie.." Vzdychol, keď do mňa vošiel. ,,Ľúbiš ma Ad?" Usmiala som sa a opäť som sa mu prisala na krk. Tam to má najradšej..
,,Milujem ťa Amie, najviac na svete." Vzdychol a bozkával ma.
,,No veď preto." Usmiala som sa a ďalej som hýbala bokmi.
Bolo mi jedno, že sme v aute, že nás môže hocikto vidieť, že nás môžu počuť...
Proste som ho chcela a keď som ho chcela, tak som ho dostala.
Ad sa na chvíľku odtiahol od mojich pier, zadíval sa mi do očí, usmial sa a potom ma ďalej bozkával.
Milujem ten jeho milý úsmev, tie jeho zelené oči, jeho hrubý hlas, jeho telo...
Milujem že je môj...Keď sme skončili, obliekli sme sa, upravili a nakráčali do sály práve vtedy, keď vyhlasovali víťaza súťaže o kráľovnú a kráľa plesu.
,,No a tohtoročným kráľom plesu sa stáva..." Chvíľka napätia aaa..
,,Adrian, Berck!" Všetci začali tlieskať. Adrian víťazoslávne zakričal, chytil ma okolo pásu a pobozkal ma.
Potom kráčal ako naozajstný kráľ až na pódium.
Kim mu dala korunu a šerpu a on sa posadil na ,,kráľovský trón,, čiže stoličku, ktorú sme vyzdobili.
,,Gratulujem. No a tvojou kráľovnou dnešného plesu bude..."
Opäť chvíľka napätia aa..
,,Amélia Vymluková."
Opäť všetci tlieskali a ja som hrdo došla na pódium, prevzala korunu so šerpou a posadila sa a stoličku vedľa Adriana.
Zo stropu padli konfety a balóny. Všetci tlieskali a pískali.
Postavili sme sa a ako každý rok sme začali mávať, no vtom sa ozval tri krát väčší hukot a na dievčenských tvárach pristáli ich ruky. Tvárili sa zaskočene. Otočila som sa aj moje dlane mi zakryli ústa a do očí sa mi nahrnuli slzy.
Adrian kľačal na jednom kolene a v ruke mal malú, čiernu krabičku.,,Amie, poznáme sa už dobré tri roky. Za tie tri roky som zistil, že si jediné čo vo svojom živote potrebujem. Si tu pre mňa vždy, keď ťa najviac potrebujem, vždy mi pomôžeš, vždy ma rozosmeješ, vždy mi poradíš. Si úžasná žena, s ktorou chcem stráviť zvyšok života.
Milujem ťa, si moje všetko a neviem si predstaviť čo by som bez teba robil. Preto sa ťa pýtam: Vezmeš si ma?"
Utrela som si slzu, bola som tak dojatá. Takéto veci nikdy nehovoril na verejnosti a teraz...
Teraz vyznal svoje city pred celou školou.,,Ad ja... Prepáč ale.."
Úsmev na tvári mu zmizol a všetci stíchli.
,,Prepáč ale budeš zmeniť moje oslovenie."
Zasmiala som sa, no on očividne nechápal.
,,No, že ma budeš volať snúbenica, nie frajerka!" Zasmiala som sa a on si vydýchol.
,,Takže to je áno?"
,,Áno, samozrejme, že je to áno, ty trubkoš môj." Vstal a vrhol sa na mňa. Pevne ma chytil do náručia a objal ma. Potom sa odtiahol, vybral krásny strieborný prsteň s diamantom uprostred. Nasadil mi ho na ruku a chytil mi tvár do dlaní.
,,Ľúbim ťa."
Šepol, usmial sa a nežne ma pobozkal.
Dav začal tlieskať, pískať kričať a my sme boli šťastní.Urobilo sa ešte pár fotiek a my sme zišli z pódia.
,,Ukáž, ukáž!" Hneď ku mne pribehli dievčatá a ja som im ukazovala svoj nádherný zásnubný prsteň.
Adriana si odchytili chalani a až sem som počula ako mu to vyčítajú. ,,Kámo načo sa ženíš, ty si uvedomuješ, že už sa nemôžeš ani pozerať na iné baby?!"
Chytil ho okolo pliec Chris a prízvukoval mu.
,,Ja viem bratu ale problém je v tom, že ja sa na iné pozerať ani nechcem. Mám svoju, dokonalú a to mi postačí aj na celý život."Povedal to hlasne a tak sme to počuli. ,,Awww, no vy ste sladkí." Rozplývala sa nad nami Grace a spolu s ňou asi každé dievča v sále.
Samozrejme okrem tých ktoré žiarlili.
Cez celý ples sme to oslavovali. Tancovali sme spievali, bavili sme sa.
Bol to zrejme najlepší ples môjho života.
,,Tak čo snúbenica moja? Spokojná?" Šepol mi do ucha Ad keď som tancovali na slaďák.
,,Veľmi, snúbenec môj."
Zasmiala som sa, nahla sa k nemu a pobozkala som ho.
,,Ľúbim ťa."
,,Aj ja teba."...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomantizmVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...