Časť 45._načo mi to je?!/6.deň

37 4 0
                                    

8:15

,,Podáš mi ten rúž?" Ozvala sa Grace pred zrkadlom v kúpeľni. Bola som vedľa nej, pred druhým zrkadlom a zo svojej kozmetickej tašky som vytiahla červený rúž. ,,Diky."
Upravila som si čierny opasok na úzkych, čiernych rifliach a ramienko na károvanej, čierno-bielej blúzke, s holými plecami. Dlhé zvonové rukávy totižto začínali až od lakťov. 
,,Trčí ti vlas." Upozornila ma Grace a ja som teda trčiaci pramienok vlasov zastrčila späť do strapatého drdola. 
,,Idete už?!" Zakričala na nás Jess od vchodových dverí.
,,Hej!" Zastrčila som si telefón do zadného vrecka a vybrala som sa k  Jess. Ešte som si obula čierne tenisky a vyšla som z izby. V tom okamihu som zbadala tie zelené oči. Tie zelené oči, ktoré na mňa včera hľadeli, tie mäkké pery ktoré sa včera hrali s mojimi perami a tie ruky, čo sa včera dotýkali môjho tela...
Pohľady sa nám stretli a na tých perách sa objavil úsmev. Kráčal k výťahu a ja som ho nasledovala. Jess zrejme čakala na Grace lebo som sa ocitla vo výťahu len s Adrianom.
 Zas.
Chcela som začať konverzáciu, no ani som sa nedostala k slovu. Jeho pery prudko pristáli na tých mojich. Začal ma vášnivo bozkávať a ja som ledva stála na nohách.

Akonáhle sa ozve cinknutie výťahu, Ad sa odo mňa otiahne a vyjde von. Nečaká na mňa, len prosto vojde do jedálne, akoby sa práve nič nestalo a mne začína dochádzať, čo sa deje.
Podviedla som Jacka...
Dvere výťahu sa zavrú a ja v ňom stojím ako bez duše. Cítim, že ideme hore. Dvere sa otvoria a dnu vojde Grace a Jess. ,,Pane bože čo sa ti stalo?!" Pribehne ku mne Grace a objíme ma. ,,Podviedla som Jacka. Poviem prázdnym hlasom a ani sa nepohnem. ,,Moja no ták! Jack je tu ten zlý nie ty! On sa ti vôbec neozval."
 ,,A zrejme podvádzal on teba." Utešujú ma a dvere výťahu sa otvoria.
,,To je pravda." Akoby som sa prebrala z tranzu, vyjdem z výťahu, vystreto a hrdo. ,,Nič zle si neurobila, len si mu to istým spôsobom vrátila." Prikývnem a vojdeme do jedálne.
Ideme ako také tri zmyje školy. Som v strede a oni dve sú vedľa mňa.
Hrdo prejdeme k nášmu stolu a sadneme si. 
Všetky pohľady sú na nás a mne sa to takto páči.
,,To bol teda príchod." Zasmiala sa Jess. ,,No a? Nech Adrian vidí, že Amie je v poriadku." Tresne Grace a ja nechápem čo tým chcela povedať.
,,O čom to hovoríš?" ,,Moja, všetci dobre vieme, že keď sa Adrian na výlete s nejakou babou vyspí, dávame tomu max dva dni a je koniec. Odkopne ju a potom sleduje aká je zdrvená."  
,,Nie, Adrian taký nie je." Obraňujem ho aj keď sama neviem prečo. Na vlastnej koži som už pocítila aký odporný vie byť. 
,,Amie nevieš s kým si si začala." Povie akoby ľútostivo Jess a pustí sa do raňajok. ,,Dobre viem do čoho idem." 
Vyjasnila som im a tiež som začala raňajkovať.

Po raňajkách som na ne nečkala. Rovno som vstala a odišla som na izbu, no než som stihla odomknúť dvere, niekto ma prudko chytil za ruku. Ten dotyk som poznala. Dobre som vedela kto ma práve prudko potiahol a do koho hrude som narazila. Adrian ma bez zbytočných  rečí vášnivo pobozkal a pritlačil ma tak o dvere. 
Lenže kľúčik, ktorý už bol vo dverách, sa pohol a dvere sa rozleteli. My sme vleteli do izby. Zvýskla som a pevne som sa chytila Adrianovho krku. 
Zleteli sme na zem a poriadne to s nami treslo. Začala som sa nezastaviteľne smiať a po pár sekundách, keď si naplno uvedomil čo sa stalo, sa začal smiať aj Adrian. 
,,Si strašný blázon!" Vyjachtala som pomedzi smiech.
Hľadela som naňho.
Na lícach mal tie jeho neodolateľné jamky, jeho krásny, biely úsmev, čierne, vlnisté vlasy.
Už som sa nerehotala ako bláznivá.
Teraz som naňho len hľadela, s úsmevom na tvári som pozorovala každú časť jeho tváre.
Keď sa aj on prestal smiať, všimol si môj pohľad a tak sa zadíval aj on.
Nevydržala som to.
Chytila som tú jeho strašne krásnu tvár do dlaní a spojila som naše pery. A v tom som ucítila ten bozk.
Bozk úplne iný ako tie ostatné. Bozk ktorý nebol len z túžby. Ktorý nebol len plný vášne a vzrušenia. Tento bozk bol plný úplne iných vecí. Cítila som v ňom hnev ale aj radosť. Bol to nežný, milý bozk plný lásky...
,,Woooohuuu!!!" Ozval sa od dverí Chris. Akonáhle ho Ad započul, hneď sa odo mňa odtiahol a postavil sa na rovné nohy. 
,,A Adrianovým tohtoročným úlovkom sa stáva...!!" Chris napodobnil bubny. ,,Amie!" Skríkol.
Pomaly som vstala a pozrela som sa na Adriana. Vyhýbal sa očnému kontaktu.
,,Pekne Ad. Tento rok si sa ukázal." Žartoval Chris. Do izby vošiel tretí chalan, myslím, že sa volal Luke. 
Prešiel k Adovi a potľapkal ho po pleci. ,,Kámo, klobúk dolu, už sa neviem dočkať ako bude vyzerať nasledujúca." Zasmial sa a spolu kráčali von z iby.
,,Bráško nasledujúca bude bomba." Zasmial sa Ad a bez jediného pohľadu odišiel.

Bolelo to, no menej ako som čakala. Vedela som alebo teda tušila som, že sa také niečo stane. No že to povie tak priamo a predo mnou, to som nečakala.
Stála som chrbtom ku mimochodom stále otvoreným dverám, keď som pocítila ruku na mojom pleci.
,,Si v poriadku?" Myslela som si, že je to Adrian. Teda... tak naivne som v to dúfala, no akonáhle som započula nežný a milý hlas, vedela som, že je to Logan. 
,,Áno. Bola som na to upozorňovaná. Ale nebola som pripravená, že to príde tak rýchlo. Pane bože veď som stála hneď vedľa neho!"
Logan si ma otočil k sebe a ja som sa mu hodila do náruče.
,,Vieš čo je najhoršie?" Spýtal sa popri hladení ma po chrbte.
,,Čo?"
,,Že toto je ešte nič. Ak ho necháš a budeš s ním v tom pokračovať, zraní ťa oveľa viac."
Vzdychol si.
,,Ale on taký nie je. Vie, že taký nie je. Keď som ho pobozkala, cítila som v tom všetky jeho pocity, cítila som jeho." Šepla som.
,,Amie, pri tom vášnivom bozkávaní cíti človek aj veci ktoré sa nedejú..."
,,Ale to nebolo vášnivé bozkávanie." Frustrovane som prešla do spálne a hodila som sa na posteľ. Logan zavrel dvere a ľahol si vedľa mňa. 
,,Bozkávali sme sa úplne inak než inokedy. Bol jemný, milý a nežný." vzdychla som.
Logan sa na mňa udivene, až zaskočene pozrel. 
,,Adrian a milý? Nežný? A jemný?! Šibe ti?! Veď Adrian je úplný opak týchto slov. Je hnusný, drsný a dominantný. Hlavne k babám je hrozne prudký a väčšinou je sex s ním plný jeho. Je to celé o ňom. Je rýchly a drsný ako som povedal, má rád keď je on ten dominantný. Nerád o tom hovorím, ale kolujú keci, že znásilnil jedno dievča alebo, že nejaké dievča niekto znásilňoval a on sa nečinne pozeral. To o znásilňovaní neviem potvrdiť, ale neraz som videl v bare opité baby, ktorým chlapi nedali pokoj, boli dotieravý a veľa krát sa pokúsili babu znásilniť a bolo im jedno, že sú uprostred klubu. Adrian nikdy nič neurobil, vždy sa len pozeral." 
Zaskočilo ma to. A to veľmi.

,,Viem, to, že strieda baby a že niekoho údajne znásilnil, mi hovorili všetci, ale pri mne taký nebol..." Logan a mňa s údivom pozeral. ,,A aký teda bol?"
,,Keď som sa opila, v bare sa o to pokúsil jeden chalan. Adrian ma vlastne zachránil, zbil toho chlapca a odniesol ma na hotel."
Logan mal vytreštené oči. ,,Čo si povedala? To vážne urobil?"
,,Áno."
,,Stavím sa, že potom sa s tebou vyspal."
,,Áno, ale on to nechcel." Logan sa rozosmial. ,,No to určite. Adrian a odmietnuť sex? Aj keby bolo to dievča sfetované do bezvedomia, pretiahol by ju aj desať krát."
,,Nie, stále mi hovoril, že som opitá, že si musím oddýchnuť a že by som to ľutovala, no ja som naliehala a tak to spravil. Bol veľmi opatrní a nežný."
,,Priama otázka ale bola si panna?"
,,Nie nebola a on to  vedel."
Logan si prehrabol vlasy a stále udivenejšie na mňa hľadel.

Popísala som mu jeho správanie, to aký bol v tú noc a aj čo presne sa stalo dnes. Povedala som mu aj o rande na streche a vtedy vstal z postele a začal sa prechádzať po izbe.
,,Ten chuj sa asi zamiloval." Neveriacky sa zasmial Logan. 
,,Zamiloval?! A takto?!"
,,Amie, teraz ti niečo poviem." Sadol si na okraj postele a hľadel mi priamo do očí.
,,Adian, v živote, aleže nikdy, nikoho nevzal na rande, nesmial sa so žiadnou, žiadnu nezachránil a už vôbec sa k nej nesprával milo, nežne a jemne. A to ti hovorím ako jeho najlepší kamarát s ktorým preberá všetko. Poznám ho už deväť rokov. Odkedy sa sem prisťahoval je môj najlepší kamarát a nikdy som nevidel, žeby tieto veci robil s nejakým dievčaťom."
,,Tak prečo sa správa pred ostatnými ako totálny idiot, prečo len tak zo sekundy na sekundu zmení náladu?!"
,,Lebo je to Adrian Berck sakra!" Kričí na mňa. ,,Buď rada, že si tieto veci zažila, lebo Berck je bezcitné hovädo, ktoré len ničí dievčatá a absolútne netuším prečo to robí lebo viem, že vnútri je to dobrý človek." 
Posledné slová šepne. 
,,Buď rada, že si videla jeho dobrú stránku, lebo si jedná z veľmi mála ľudí, ktorí ju videli."
Utriem si slzu ktorá mi stiekla po líci a vstanem.
,,A načo mi to všetko bude, keď sa ku mne nakoniec aj tak zachová ako totálne bezcitný úbožiak?"

Vzlyknem so slzami v očiach a vyjdem z izby.




Sťahovanie nebol zlý nápadWhere stories live. Discover now