Časť 49._príprava na oslavu.

36 4 0
                                    

Štvrtok: 15:38

Zajtra budem mať párty. Narodeninovú párty sedemnástych narodenín. S mamou som sa dohodla, že na celý piatok a sobotu bude u Davida. Zoznam hostí mám už takmer hotový a rozhodla som sa, že to bude niečo medzi luxusnou párty a obyčajnou.
 Chcem aby boli slušne oblečený, ale ak si urobia hanbu, je to ich vec.
Alkohol mi už vybavil Jack, cez jedného kamoša. Mama napiekla nejaké malé koláčiky a torta bude zajtra. Všetky ostatné slané a sladké jedlo pôjdeme kúpiť dnes.  ,,Tak? čo nám ešte chýba?"  Grace si ku mne prisadla a položila misku s pukancami na posteľ, medzi nás. ,,Podaj mi zoznam." Podala som jej svoj zošit a ona začala odškrtávať položky ktoré už máme. 
,,Dobre takže, výzdoba hotovo, jedlo hotovo, zoznam hostí hotovo... Ou pozvala si Adriana?" 

Nad týmto rozhodnutím som rozmýšľala veľmi dlho, no napokon som sa rozhodla, že ho pozvem. Veď ako som mu v škole povedala, nič medzi nami nie je tak prečo by nemohol prísť? 
,,Áno, pozvala som aj jeho. Ďalej?" Grace si len vzdychla a prekrútila očami. ,,Fajn. Čo hudba?" ,,Mám vytvorený najlepší playlist ever!" Grace sa zasmiala a odškrtla položku hudba. ,,A čo šaty? Už vieš ktoré si dáš?" Vyskočila som z postele a pribehla som ku šatníku. ,,Ánooo!" Vytiahla som svoje nové biele, úzke šaty na ramienka. 
,,Mmm, sexi! Každý bude pozerať len na teba."
 ,,Hm, to aj bez tých šiat. Po tom čo sa stalo.."  Odložila som šaty do skrine.
,,Ale Amie. Prestáň, oni na to zabudnú, po čase... Pozri, na party sa stále niekto opije a tým pádom vyvolá škandál. Budú riešiť to a nie teba, ver mi."
Sadla som si k nej a vzala som mobil do ruky. ,,Aj keď Adrianove baby sa riešia stále najdlhšie..." Prehodila.
,,Grace!"
 ,,Už som ticho. Neboj, bude to v pohode len sa správaj tak ako doteraz. Nedaj im pocítiť, že ťa to zranilo."
 ,,Veď hej. Zajtra sa budem baviť a kľudne si zatancujem aj s Adrianom, aby videl, že pre mňa nič neznamená." Grace sa zasmiala a zapla film. ,,Dobre, už to nechajme tak, film začína! Párty doriešime zajtra na nákupo," Ozval sa zvonček. 
,,Čakáš niekoho?"
 ,,Nie, mama je v práci. Možno nám niečo priniesol David." Usmiala som sa. ,,Stopni mi to." Zasmiala sa a ja som vstala. Napravila som si Jackove tričko, aby mi zakrylo nohavičky a zbehla som dole. 

Otvorila som dvere a,
,,Ad?!"
 ,,Čau. Prišiel som na doučko." ,,Dnes?! Ale...ale už. Ja som myslela, že už nechceš chodiť na doučovanie. Ale uf, dnes nemôžem, je tu Grace." ,,Aha, no mala by si mi to oznámiť nie? Nie len tak sa rozhodnúť, že nič." Až zadržiaval smiech ako opakoval moje repliky, keď som naňho minule bola nasratá. ,,Áno, fajn prepáč. Poď dnu, dám ti aspoň poznámky." Adrian vošiel dnu a ja som kráčala po schodoch hore. ,,Fajná riť!" Zakričal za mnou, na čo som mu len odpovedala prostredníkom. 

,,Amie..." Grace na mňa vrhla vražedný pohľad. ,,Však som práve nepočula," ,,Áno, je tu Adrian. Prišiel na doučovanie." Obišla som ju a prešla som k môjmu pracovnému stolu. ,,Doučovanie?! Po tom všetkom?!" Zvýšila hlas. ,,Grace, veď sa nič nestalo!" Vytiahla som zo šuplíku papiere, ktoré som si na dnes nachystala a nepekne som na ňu pozrela. ,,Všetko počuje." Šepla som jej a šla som dole. Zbehla som po schodoch k nemu a podala som mu papiere.  Namiesto papierov chytil moju ruku a pritiahol si ma k sebe. ,,Amie.." Šepol a jemne ma pobozkal na krk. Prudko som sa nadýchla. ,,Viem, že sa ti to páči.."
 ,,Dosť!"
 Odtrhla som sa od neho, dala som mu  papiere do ruky a odstúpila som. ,,Tu máš papiere, môžeš ísť." 
Adrian sa uškrnul a otočil sa. Šla som za ním, aby som zamkla.
 ,,Mimochodom, chutná podprda." žmurkol na mňa a odišiel. 
,,Aghhh! Ja ho tak neznášam!" Skríkla som. Zamkla som dvere a vybehla som hore. 

,,Zas začína a ja presne viem o čo mu ide." Vošla som do izby a nahnevane som sa hodila na posteľ. Ľahla som si pod paplón a Grace si ľahla vedľa mňa.
,,O čom to hovoríš."
,,Povedal mi, že so mnou ešte neskončil. Zas hrá tie svoje hnusné hry ale tento krát viem o čo mu ide a nepodľahnem mu." 
,,Nechápem ale ideš, Amie! Nedaj sa!" Zasmiala sa a opäť pustila film. Tento krát sme si už zobrali pukance a pozerali sme.


Piatok: 17:49

,,Zober ešte jednu whisky a potom môžeme ísť na čipsy." Vzala som desiatu fľašu alkoholu a s košíkom sme sa posunuli do uličky so slanými vecami. Hádzala som do košíka zaradom aspoň dvadsať balíkov. ,,Hej! Nie je to Jack?" Na konci uličky bol Jack s nejakou babou. Držal ju okolo pásu a náramne sa na niečom zabávali.  ,,Nemal byť v práci?" Poznamenala Grace. Po škole som sa ho totižto pýtala či pôjde s nami na nákupy a povedal, že musí ísť do reštaurácie.  ,,Neviem, počkaj." Vzala som telefón a zavolala som mu. 
,,Ahoj láska."
,,Ahoj mojko, potrebuješ niečo?"
,,Áno, kde si prosím ťa?" 
Jack zaváhal. Rozhliadol sa, ale našťastie nás nezbadal. 
,,Veď, ah, hovoril som ti, že idem do práce.."
Zložila som a vykročila som k nemu. Došla som k nim a poklepala som ho po chrbte. 
,,Oh, Amie, čo tu robíš?" 
,,Tak čo tu ja robím? Prečo mi klameš? A kto je toto?" Ukázala som na dlhovlasú blondínu. 
,,Amie, toto je moja sesternica Ava. Ava, toto je moja frajerka Amie." Usmial sa a podišiel ku mne. Dal si ruku okolo môjho pásu a pobozkal ma na hlavu. 
Ava mi podala ruku. ,,Teší ma." Milo sa usmiala, no neviem prečo, ale zdal sa mi falošný. 
,,Takže to ty si bola minule uňho? Tie koláče pre bratranca?"
,,Ehm, čo?" Nervózne sa zasmiala. ,,Ou aha, áno, to som bola ja."
Neverila som jej, ale zatiaľ to nebudem riešiť. 
,,Ale stále si mi nepovedal prečo si mi klamal?" Pozrela som sa na Jacka a ten si nervózne prešiel po vlasoch. ,,No.. heh, kupovali sme ešte nejaké darčeky." 
Nadvihla som obočie. Darček v potravinách, hm, úplne mu verím.
,,Fajn, ja som tu s Grace, takže sa budeme musieť rozlúčiť." Zasmiala som sa, no Avin úsmev zamrzol. 
,,Grace je tu?" Nervózne sa spýtala. Jackov úsmev sa tiež niekam vytratil. 
,,Deje sa niečo?" Ozvalo sa za nami. Otočili sme sa. Grace stála za nami a ako náhle jej pohľad padol na Avu, úsmev jej zamrzol. 

,,Ava?! Čo tu ty robíš?" Podišla k nám a objala ju. ,,Bože tak dlho som ťa nevidela. Ako sa máš, oh a ako ti je? Si už v poriadku?" Spýtala sa neisto.  ,,Oh, áno, áno, už som v poriadku. Potrebovala som len vypadnúť odtiaľto." Tá nervozita v hlase sa stále stupňovala. ,,Oh, tak vy sa poznáte? Nevedela som, že poznáš Jackovu sesternicu." Zasmiala som sa, no Grace sa ku mne prudko otočila. 
,,Sesternica?! Nie, to je Jackova bývala frajerka."

Sťahovanie nebol zlý nápadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora