Časť 42._Louvre,hádka v bazéne_

28 3 0
                                    

13:15

Pomaly kráčame k Louvre pretože sme zistili že vstup máme o 13:50 a tak si ideme dať kávu do vedľajšej kaviarne. ,,Pozri, tento chalan, je z našej školy. Je futbalista, je sexi a hádaj čo? Má frajerku! Polovica školy má frajerky!" Grace mi frustrovane ukázala fotku nejakého futbalistu. ,,Grace, hovorím ti, užívaj si pokiaľ môžeš. Ja mám frajera a.." ,,A aj tak si užívaš." Preruší ma Adrian a buchne ma po zadku. Vzdychla som i a pokračovala som. ,,a aj keby som si užívať chcela, nemôžem." Adrian si prehodí ruku okolo môjho krku. ,,Takže by si si chcela užívať?" Šepne mi. ,,A mám s kým?" Zahľadím sa do jeho očí a zablysne sa v nich vzrušenie. Zasmejem sa a pobehnem k Louvre. ,,Kto ma odfotí?" Skričím a Adrian vytiahne foťák. ,,Dúfam, že mi nepraskne displej." Zatvárim sa urazene a prekrútim očami. Foťák vydal typický zvuk oznamujúci, že je fotka hotová a tak som zmenila pózu. Na tejto som sa usmiala.
Dofotili sme a šli sme si sadnúť do kaviarne. 
,,Takžee..ehm..." Začala som nenápadne a Jess sa pridala. ,,Ako je to s tebou a.." ,,Chrisom?" Dokončila som vetu a Grace zabehla káva. Začala sa dusiť a my ako pravé kamarátky, sme sa začali rehotať. ,,Kravy!" Mračila sa, keď sa trochu upokojila. ,,Nevedela som že ťa táto oázka tak rozruší." Zasmiala som sa a odpila som si zo svojho obľúbeného karamelového Late. 
,,Noo, ja neviem ako to je. Zatiaľ spolu len spávame." 
Vymenili sme si s Jess pohľady a pozreli sme späť na Grace. 
,,Á... to ,,ahoj láska,, neznamenalo nič?" Grace sa nepokojne pomrvila a odpila si z kávy. ,,Neviem. Pýtajte sa jeho. Najprv, on vzťah nechce a teraz mi hovorí láska?! Nechápem ho." Zasnene hľadela na stôl oproti. 
,,Ľudkovia odchádzame!" Zvolala učiteľka.

Prechádzali sme sa po múzeu. Pozastavila som sa nad jedným obrazom. Bolo na ňom dievča a chlapec. Boli malí, mali možno osem rokov. Chlapec dával dievčaťu kvietok a ono sa červenalo. 
,,Je to hlúposť." Ozval sa za mnou hrubý hlas. ,,Prečo by mala byť?" Neotočila som sa k Adrianovi, ďalej som sledovala skrytú krásu obrazu. 
,,Detská láska je hlúposť."
Zopakoval. Tentoraz som sa otočila. ,,Pýtam sa prečo?" Adrian pokrčil plecami a pomaly kráčal k ďalšiemu obrazu. ,,Celkovo, láska je hlúposť." Kráčala som za ním. 
Zastavili sme sa pri obraze, kde boli deti staršie, možno trinásť rokov. 
,,Zamiluješ sa do niekoho, žijete spolu, prežívate krásne chvíle... Ale raz to skončí."
Stíchne a pohne sa k ďalšej kresbe. 
Tie isté deti, vek cca osemnásť, sú k sebe chrbtom akoby sa pohádali. 
,,Prečo by to malo skončiť?"
Pohol sa ďalej. 
,,Pretože to tak je. Láska netrvá večne. Je to len chvíľkové pobláznenie."
,,To si teda nemyslím. Nie vždy sa láska končí, prečo by mala?"
,,Všetko raz skončí."
šepol a okolo štvrtého obrazu len prešiel. Bol to posledný obraz na ktorom boli dvaja dospelí ľudia, ďaleko od seba.
Zadívala som sa na ten obraz. Keď som sa otočila, Adrian tu už nebol.

17:23

Nechápala som túto scénu ktorú urobil. Bol úplne iný ako vždy. Stále je taký bláznivý, nezodpovedný, robí samé zakázané veci a vystrája somariny s chlapcami no teraz... Bol iný...
Bol zamyslený, zahĺbený do svojich myšlienok a slová ktoré vypustil z úst prežíval.
Bol citlivý a bohužiaľ pravdivý. Tiež neverím v lásku ako takú. 

Všetko raz skončí...

,,Amie? Ideme sa kúpať! Máme si zbaliť veci do vaku alebo tašky a ideme dole na wellness."
Vytrhla ma z myšlienok Grace. ,,Jasné, už idem." Vstala som a pobrala som sa zbaliť si plavky. 
O pár minút som už čakala na Grace v čiernych bikinách. Vlasy som si zopla do drdolu, keď sa otvorila kabínka a Grace vyšla von. ,,No konečne." Zasmiala som sa a vošla som do miestnosti s bazénmi. 
Chlapci okamžite upreli svoje pohľady na nás, keďže ostatné dievčatá, boli ešte v kabínkach.
Zachytila som veľa pohľadov, no len jeden bol iný ako ostatné.
Adrianov pohľad nevyžaroval len vzrušenie. Vyžaroval zaujatosť, vášeň a istú dominanciu. Jeho pohľad hovoril ,,To je ona." 
Videla som ako si zahryzol do spodnej pery a pri tom pohľade som ihneď pocítila zimomriavky.
Naše pohľady sa samozrejme stretli a tak som sa len provokačne uškrnula a elegantne som kráčala k bazénu. 
No... moje plány na ladný skok do vody mi prekazila jej teplota. 
Namočila som si nohu ho veľkého plaveckého bazéna.
 ,,Ahh je studená." Grace to tiež skúsila a jej reakcia bola rovnaká.
 ,,No tak tam nevleziem." 
Odrazu som ucítila, ako ma schytili silné paže a ocitla som sa vo vzduchu. 
Odrazu som padla spolu s chlapcom do vody. Ihneď som sa vynorila, pretože som nechcela mať mokré vlasy. 
Adrian sa vynoril hneď po mne a prehrabol si mokré vlasy. 
,,Blázon!" Špliechla som po ňom vodu.
,,Blázon hej?" Uškrnul sa a priplával ku mne. Chytil ma za stená a znovu som sa ocitla vo vzduchu a následne vo vode. 
Zvýskla som a hneď som sa vynorila.
Pocítila som jeho ruky podo mnou a telom mi prebehlo nečakané teplo.
Držal ma za spodok stehien a zadok. Bola som teda na ňom obkročmo. 
,,Takže čo si vravela?" Usmial sa.
,,Nič." Porazene som sa zasmiala a odskočila od neho. 
Odplávala som ku Grace, ktorá na brehu lapala po dychu. 
,,Čo? Nejdeš do vody? Už je teplá."
Grace sa na mňa zamračila. ,,Nie, skoro som sa utopila."
,,Ešteže  len skoro." Žmurkla som a plávala som po bazéne.
O hodinu na to som ostala v bazéne len ja, Adrian, Grace a Chris. 
Samozrejme, Grace venovala všetku svoju pozornosť Chrisovi a tak som len plávala pozdĺž bazéna. ,,Máme na chvíľu voľnú izbu..." Navrhol šibalky Chris. Grace sa hneď rozžiarili oči a priplávala ku schodíkom. 
,,Amie? Nechám ťa tu na chvíľu, idem..."
,,Dobre, bežte." Zasmiala som sa a ďalej som plávala. 
,,Takžee.. Sme tu už len my..." Usmial sa Adrian a priplával tesne ku mne ,,...dvaja." 6murkol na mňa a ani neviem ako a ocitla som sa na ňom. Držal ma pod stehnami a okolo pásu. Ja som sa zachytila o jeho krk, aby som sa neponorila. 
,,A čo s tým mieniš urobiť?" Šepla som. Adrian neváhal ani sekundu. Rýchlosťou blesku sa mi prisal na pery.  Zaskočilo ma to a tak som mu bozky opätovala. Bozkával ma prudko a rýchlo no z ničoho nič, vášnivé a drsné bozky utíchli.
Jeho mäkké pery sa nežne a pomaly vlnili s tými mojimi.

Jack!

Odtiahla som sa od neho. Zadívala som sa mu do očí v ktorých bolo vidno nehu a túžbu.
Pokrútila som hlavou. Takto by to nemalo byť.
Odplávala som od neho a vyšla som z bazéna. ,,Heej! Čo robíš?! Kam ideš veď," 
,,Nie Adrian! Mám priateľa!" Len prekrútil očami a tresol päsťou do vody. ,,Tvoj priateľ je idiot!"
Zhučal po mne. ,,Ten pravý hovorí!" Vrátila som mu a kráčala som do šatne. ,,Veď ťa ani nemiluje!" Na päte som sa otočila k nemu. ,,Čo ty vieš o láske?! Vieš len využívať dievčatá! Vyspíš sa s nimi a potom ich odkopneš! Ani nevieš čo to láska je!" Vrieskala som po ňom. 
V jeho očiach sa zablyslo zranenie, ale hneď pominulo.
,,No lebo ty to vieš dokonalo! Dala si sa dokopy s človekom ktorého si poznala týždeň? Dva? Myslíš, že to bola ,,láska,, ?!"  Po líci mi stiekla slza.
,,Nevieš o láske nič. A o mne a Jackovi tiež! Ľúbili sme sa a tak sme sa dali dokopy a je jedno či je to po týždni alebo mesiaci alebo roku. Keď toho človeka miluješ, budeš s ním a nebudeš večne čakať na to kým si okolie bude myslieť, že už je čas. Je to môj život a ja ho budem riadiť a budem sa dávať dokopy s kým chcem a po akom dlhom čase budem chcieť!" Nadýchol sa, že mi niečo povie, no nenechala som ho.
,,Takže mi ty, nebudeš do toho kecať a vykrikovať mi to, lebo o láske nemáš ani páru. Nevieš čo je láska, lebo pre teba nič neznamená. Vieš len použiť a vyhodiť. Namotáš dievča, vyspíš sa s ňou a odkopneš ju. A takto to robíš s každou. No ja sa nenechám, lebo viem aký si!" Posledné slová som hovorila s najväčšou nechuťou akou som mohla. Otočila som sa na odchod, keď som ho ešte započula. ,,Netušíš aký som." Znelo to ako povzdych, no neotočila som sa. 
Kráčala som k skrinke a do kabínky.



Sťahovanie nebol zlý nápadNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ