Piatok-17:36
Párty sa zrušila, keďže sa všetky dievčatá sesterstvo rozpadlo a tak sedím doma pri stole a pripravujem učivo dejepisu pre Adriana. Akurát som dopísala poslednú vetu, keď mi zacinkal telefón.
-Idem s partiou von ideš?- Usmiala som sa
-S partiou?- Vstala som a prešla som ku skrini. Dnes je celkom chladnom tak si vezmem..
-Áno, dnes s partiou, čakám ťa u teba v obývačke. Obleč sa poriadne, vonku je zima.-
Zasmiala som sa a zo skrine som si vytiahla tmavo-modré rifle, čierne tielko a hnedý, hrejivý kardigan. Obula som si čierne topánky, vlasy som si natočila a dala som si výraznejší make-up. Po dvadsiatich minútach som zišla dole a Jack neklamal. Sedel s koláčom v ruke pred telkou a o niečom s mamou horlivo debatoval. ,,Ehm ehm. Už som." Upútala som pozornosť na seba. ,,Idem, ďakujem za koláč, dovidenia." ,,Ahoj a nezabudni, že o desiatej už bude spať." ,,Spoľahnite sa teta." Usmial sa na ňu a podišiel ku mne. ,,Ahoj mamí." Zakývala som jej a vyšli sme von. ,,Si nádherná." Díval sa mi do očí a ja zas do tých jeho. Stále keď som sa do nich pozrela, topila som sa v nich. Boli tak nádherné a ten pohľad ktorý vyžarovali. Bol to pohľad plný šťastia, citu a pochopenia. Zadívala som sa na jeho pery. Vyzerali tak mäkké a jemné.. Čo keby...Nie, nie, nie. Prestaň. ,,Poďme." Prešla som k autu a nastúpila som skôr ako som stihla urobiť niečo, čo by som ľutovala.
Dorazili sme na pláž. Jacob zaparkoval a pobrali sme sa naprieč plážou. Kráčali sme po pláži a už z diaľky bolo vidno a hlavne počuť jeho partiu. Sedeli na lavičke. ,,Čautéé!" Privítali nás. Jack si dal ruku na môj pás. Prekvapilo ma to a myslím, že som nebola sama. ,,Ty.. vy spolu teraz chodíte alebo.." Spýtala sa Rylei. Jack vyzeral, že povie áno a tak som ho predbehla. ,,Nie. Veď sa poznáme len týždeň." Zasmiala som sa a sadla som si k dievčatám. Sedeli na opierke lavičky a chlapci sedeli po nimi, na sedadle. Jackob si sadol podo mňa. Zachytila som pohľad Rylei. Zamračila sa. ,,O čom kecáte?" Spýtala som sa. ,,Ále, nechty a.." začala Rylei ale Rachel ju prerušila. ,,O tebe. Bavili sme sa o tebe." ,,Rylie nauč s hovoriť pravdu." Rylei vstala a odišla. ,,Neboj, ona len preháňa. Urazí sa a potom príde. Nerieš to." ,,Okay..." ,, Hovorili sme o tebe, že mi prídeš celkom sympatická ale zaujíma ma čom sa motáš okolo Jacka." Zaskočila ma tá úprimnosť ale páči sa mi to. ,,No.. bol to prvý človek ktorého som tu spoznala. Takže.. tak." ,,Aha ok. A ináč ako? Máš tam v škole už nejakú kamku? Keby nie, pridaj si ma na fb, môžeme zájsť niekedy na kávu." ,,Super, to fajn. No mám, jednu.." ,,Meno?"
,,Grace." Všetci sa na mňa pozreli. ,,Ona taká nie je. Bola lebo ju Sophia vydierala, ale už sme to vyriešili. Je v skutočnosti taká ako ja." Vysvetlila som situáciu. ,,Cool tak ju niekedy priveď, nech sa spoznáme s cool Grace." Ozvala sa Rachel. ,,Hej, my poznáme len tú fiflenu Grace, tak nám ju niekedy ukáž." Zasmial sa John. ,,Máme tu Nejaký alkoholl chceš?" Podal mi fľašu. ,,Nie, keď neviem čo to je tak to nepijem sorrko." ,,Fajn tak tu mám ešte víno." Johny mi ukázal nedotknutú fľašu bieleho vína. ,,Hmm, to si dám. Milujem víno." ,,Hej, víno je fajn, len z neho pekne bolí hlava." Zasmiali sme sa započuli sme kroky. Riley sa vrátila. ,,V poho?" Pošepla jej Rachcel. Riley prikývla. Johny nám dal poháre a nalial víno.
21:39
,,Hej opila sa. Spitá na mól tancovala na stole a spievala makarenu." ,,Hej ale ako ju spievala." Johny zoskočil z lavičky a začal tancovať kačací tanec. ,,Tttdtd, makarena, hhththd makarena ooo makarena!" Všetci sme sa rehotali. ,,Ja som za to nemohla, to Dylen ma opil!" Smiala sa Rachel. ,,No a? Keď bol tak lacný?" Smiali sme sa a popíjali sme víno. ,,A čo ostatní ha? Johny sa raz tak opil, že sa vyspal s chlapom." Všetci vybuchli do smiechu. ,,To fakt?" Smiala som sa. ,,Bola to transka dobre? Vyzeral ako dievča a to kam som ho strčil, mi bolo jedno." ,,Ty prasa!" Smiali sme sa. ,,No ha ha. Ty sa nesmej Jack. On keď sa prvý krát opil, zaspal v strede parketu." ,,Čože?!" Znovu prepukol obrovský smiech. ,,No, bol tak spitý, že ho vyplo priamo na parkete." ,,Hej a ty pako si ma tam nechal." Povedal urazene Jacob, ale potom sa smial aj on.
,,A čo ty Am?" Pozreli sa na mňa. ,,Nemám na to pekné spomienky.." Zahovorila som." ,,To nikto." Zasmiali sa ale ja som to myslela vážne. ,,Stavím sa, že ťa tromfnem." Zasmiala som sa. ,,Dobre." John to zobral vážne. ,,Fakt?" ,,Hej. O dvadsať dolárov." ,,Tak začni." Vyzvala som ho. ,,Nie, nie. Dámy majú prednosť." smial sa ale ja som neprotestovala. ,,Keď ma prvý krá opili, takmer ma znásilnili." Povedala som s úsmevom na tvári. Johny vybral peňaženku a dal mi dvadsať dolárov. ,,Vyhrala si." ,,To fakt?" spýtala sa Riley. ,,Hej." Prikývla som smutne. ,,Čo sa vtedy stalo?" Vyzvedala. ,,Neviem či je to vec o ktorej by sa chcela rozprávať..." Upozornila ju Rachel.
,,Nie, to je v poriadku. Viete mala som dvoch úžasných spolužiakov, ktorý si zmysleli, že by bola sranda opiť ma, ľahnúť si ku mne a ráno predstierať, že som sa s nimi vyspala. To by sranda bola. Lenže, keď ma už uložili do postele a mali takto totálne spitú, možno aj sfetovanú, vôbec netuším čo mi dali. Tak si mysleli, prečo to nechať len pri slovách. Že veď nič sa nestane ak sa so mnou naozaj vyspia." Odmlčala som sa a pokrútila som hlavou. Do očí sa mi tlačili slzy. ,,A čo by bola ešte väčšia sranda? Natočiť si to. A tak ma začali na kameru vyzliekať." Slza mi padla na líce, ale ja som ju hneď zotrela.
Jack stál za lavičkou, a zozadu ma objímal. Síce to bolo... divné, nezvyčajné, nevadilo mi to. Jeho objatie ma príjemne hrialo.
,,Keď som tam nevládne ležala už len v nohavičkách, dnu vtrhol tretí chalan. On o tom vedel. Teda vedel o tej srande. Keď sa dozvedel, že ma chcú znásilniť, obliekol ma a zobral ma odtiaľ preč. Som mu za to doteraz vďačná. Keby neprišiel..." Vzlykla som a utrela som si slzu. ,,Keby neprišiel, znásilnili by ma. A čo bolo najhoršie, po tom sa promenádovali po škole akoby nič. Šli sme na políciu a tam nám povedali, že to bola moja vina. Že som nemala piť ani byť na párty. Že mám len pätnásť a veď sa nič nestalo. Že na mojom mieste by to nechali tak, lebo sa to môže otočiť proti mne."
Dokončila som svoj monológ a všetci pozerali zamyslene buď na mňa, na more alebo do zeme. ,,To je sila." Ozvala sa Rachcel. ,,Hej." Prikývla som. ,,Ale mám aj vtipne spomienky. Napríklad som sa opila a hrali sme fľašu. Dostala som úlohu priniesť jej čerstvé kvety. Tak som vyšla von ale na záhrade žiadne neboli. No ich suseda mala krásne ruže. Tak som spitá preskočila začala šplhať cez plot. Skočila som na zem a vytkla som si členok. Ale ja som si to neuvedomovala a tak som šla ďalej. Lenže ja som nevedela, že tá suseda má psa. Ten ma začal naháňať a ja som upaľovala spitá, s vytknutým členkom cez plot späť." Všetci sa sme sa smiali. ,,A dostala si ten kvet?" Spýtal sa pomedzi smiech Jack. ,,Hej, teda len to čo z neho po šplhaní a plašení psa ostalo." Ozval sa ešte väčší smiech.
CZYTASZ
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomansVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...