9:00
Ležím v posteli na izbe a pozerám seriál. Oni odišli asi pred pol hodinou a tak tu mám ticho a pokoj. Čo znamená, že mám plnú hlavu Adrina. Neviem o čo mu ide, ale viem, že sa so mnou zahráva. Ale nevadí. Keď sa chce hrať, nech to má. Vstala som z postele a prešla som k ich izbe. Viem, že mali ísť preč, ale možnože je tu... Rozpustila som si vlasy a gumičku som si dala na ruku. Zaklopala som na dvere a otvorila som ich.
,,Ad?" Ozvala som sa. Adrian vyšiel z kúpeľne len v uteráku.
,,Čauko kočka." Ozve sa s tým jeho provokačným úsmevom. Nahodím rovnaký a on podíde ku mne bližšie. ,,Nevieš kam mi dal Logan nabíjačku?" Spýtam sa, zatiaľ čo mi rukou prejde po líci až k výstrihu. ,,V našej spálni, na zemi neviem kde, asi pri posteli." Odpovie a ja sa mu otočím chrbtom.
Vošla som do spálne a Adrian ma nasledoval. Prešla som ku pravej strane postele a on k tej ľavej. Chce provokovať? Nech sa páči. K nemu chrbtom sa zohnem k zemi a tvárim sa, že hľadám nabíjačku aj keď dobre vidím, že tu nie je. ,,Tu nie je." Vystriem sa a narovnám si voľné biele tričko, aby mi zakrylo nohavičky.
,,Možno je tu." Ozve sa Ad a ja prejdem tesne k nemu. Prstom mu prejdem po vyrysovanej hrudi až k tehličkám na bruchu, tesne nad lem uteráku, ktorý je už teraz celkom nízko.
Počujem ako prudko sa nadýchne.
Uškrniem sa, kľaknem si a začnem si dávať vlasy do copu. ,,Wuuh nemyslel som si, že to pôjde tak rýchlo." Uškrnie sa, sadne si na posteľ a trochu roztiahne kolená.
Ja len zadržiavam smiech a dokončím si vlasy. Adrian si stiahne uterák, čo som nečakala ale nevadí.
Uterák padne na zem a s ním aj môj pohľad. Uvidím nabíjačku, zohnem sa k zemi a vezmem ju.
Potom vezmem do rúk uterák a postavím sa. Adrian na mňa prekvapene hľadí.
,,Ani ja som nečakala, že ju nájdem tak rýchlo. Ou a, niečo ti spadlo."
Hodím naňho uterák a kráčam preč z izby. Videla som ako sa zasmial a pokrútil hlavou.
Vbehla som do našej izby.
Hodila som sa na posteľ a zapojila telefón do nabíjačky.11:39
Dve hodiny na to sa vrátili dievčatá z nákupov. ,,Učiteľka hovorila, že sa pomýlila a dnes nemáme oddych, ale poobede ideme do Louvre." Jess odložila tašky s nákupom a pozrela na mňa. ,,Čo si robila?"
,,Nič, len som pozerala filmy."
Jess pokrčila plecami a sadla si na svoju posteľ.
,,Ináč, aj Adrian tu ostal." Prehodila Grace.
,,Hej, viem. Bola som si pre nabíjačku." Povedala som nezaujato, no v duchu som sa zasmiala. ,,Aha, super." Grace si ľahla vedľa mňa a pozerala do mobilu. Odrazu sa ozvala Jess.
,,Počúvaj! Keď sme nakupovali, uvideli sme jednu krásnu kaviareň. Musíme tam ísť, vyzerá skvelo!" ,,Čo kaviareň, ale ten bar vedľa nej! Tam pôjdeme!" Zvolala Grace. ,,Veď máme večierku do pol deviatej. Potom už musíme byť na hoteli a to ešte ani zábava nezačína." Zasmiala som sa a ďalej som sledovala videá.
,,Kto povedal, že tam pôjdeme pred večierkou." Uškrnula sa Grace. Obe sme na ňu pozreli.
,,Nie." Ozvala sa Jess. ,,Nie Grace ani na to nemysli!" Varovne som sa na ňu pozrela.
,,Pôjdeme tam po kontrole učiteľky. Tak o... aspoň o jedenástej večer."
,,Nie Grace! Do toho ja nejdem."
,,A vieš čo? Môže to byť celkom sranda." Ozve sa Jess a ja ju prebodnem pohľadom.
,,Keď nejdeš nevadí, aspoň to tu postrážiš. Párty sa konajú každý piatok takže zajtrááá..." Podišla ku šatníku a vybrala troje šiat v rôznych farbách. ,,Páártyy!" Zvýskla a zdvihla šaty do vzduchu.
,,Počul som slovo párty?" Do izby vošiel Chriss. Podišiel ku Grace, chytil ju za pás a pobozkal ju. ,,Ahoj láska." Šepol a ona mu opätovala bozk. ,,Áno, prehovárame Amie na zajtrajšiu párty." Chriss ju stále držal okolo pásu a pozrel a na mňa. ,,A čo? Nechce ísť?" Chytil ju oboma rukami a pritiahol si ju k sebe. ,,Nie, odkedy je s Jackom, nechodí na párty." Zamrmlala Jess.
,,Nečudujem sa. Jack je suchár."
,,Haló, ja som tu! A chodím na párty! Veď sme za tento mesiac boli už na..."
,,Na dvoch moja! Vieš na koľkých som bola s Jess? Desiatich!" Grace sa odtiahla od Chrissa a odložila šaty. ,,Nejak sme si vymenili role. Do školy si sa privalila ako sebavedomá, drzá party girl a teraz si domáca, pohodlná riťosedka!" Rozosmiala som a nad pomenovaním ktoré mi dala, ale mala pravdu. Chcela som byť taká, aká som sem prišla a potlačiť svoje pravé ja, no to sa nedá. Jack je presne typ ako ja. Slušný. A je jedno či som si zmenila vlasy, šatník alebo chovanie, stále to budem ja a s tým nič neurobím. Lenže takáto byť nechcem.
,,Fajn, idem! Len mi už nehovor pohodlná riťosedka." ,,Woohouuu!" Grace víťazoslávne skríkla. ,,A ty? Čo si chcel?" Otočila sa ku Chrissovi. ,,Ideme na obed skôr lebo Louvre máme o jednej."
Usmial sa a pobozkal ju.
Spomenula som si na Jacka. Vzala som si telefón a vyšla som na balkón. Vytočila som jeho číslo a čakala som. ,,Haló?"
,,Ahoj Jack. Prepáč, že som ti dlhšie nevolala, ale nemala som čas."
,,V pohode. Potrebuješ niečo?" Zarazilo ma to.
,,Nie, len... len som ti chcela zavolať ako sa máš a čo robíš?"
,,Cadyy! Už ťa čakám, pohni si!" Ozval sa dievčenský hlas v pozadí. Po chrbte mi prebehol mráz. ,,Jack?! Kto to bol?! Čo to má znamenať?!" Spýtala som sa nervózne. ,,Neboj sa láska, je to len sesternica, dokončujeme koláč lebo môj bratranec má zajtra narodeniny. Tak musím bežať, zavoláme si zajtra. Ľúbim ťa páá." A zrušil. Bola som úplne zmetená. Ten tón hlasu vôbec neznel nervózne lebo jej ja neviem prihára koláč. Znel zvodne? Ani neviem a asi to ani vedieť nechcem.Vošla som do izby a sadla si na posteľ. ,,Deje sa niečo?" Spýtala sa Grace a sadla si ku mne. ,,Myslím, že ma Jacke podviedol." Vzdychla som si a Jess zhíkla. ,,Ále, netáraj, Jack by to neurobil. Veď som ho videla. Keď je s tebou je ako malé dieťa. Nepohne sa od teba ani na krok, taký je zaľúbený." Grace ma pohladila po chrbte. ,,A prečo si to myslíš?" Jess si sadla k nám. ,,Nemal na mňa čas. Teda.. zavolala som mu a on sa spýtal čo potrebujem. Žiadne ,,ahoj láska, ako sa máš, prečo si nevolala, chýbaš mi,, ani nič podobné len ,,potrebuješ niečo?"
frustrovane som si vzdychla.
,,A potom sa ozval dievčenský hlas. povedala ,,Cadyy! Už ťa čakám, pohni si!"
Napodobnila som jej hlas aj tón akým to povedala. ,,A on to vysvetlil tak, že so sesternicou pečú nejakú tortu či koláč či čo lebo má jeho bratranec narodeniny." ,,Jednoduché riešenie." Ozvala sa Jess. ,,Nech ti pošle fotku tej ,,Torty,, aj s bratrancom a sesternicou." Obe sme na ňu hľadeli akoby vynašla auto na vzduch. ,,Skvelý nápad!" Zvolala som a hneď som mu napísala.-Pošli fotku torty. Aj sesternicu a bratranca, nech ich vidím aspoň takto keď nie osobne. :)-
,,No vidíš a teraz už len počkať čo odpíše." Grace sa na mňa usmiala a vstala z postele. ,,No poďme na obed a potom hurá do Louvre!" Zasmiala som sa a bežala som sa obliecť.
ESTÁS LEYENDO
Sťahovanie nebol zlý nápad
RomanceVždy som sa snažila byť slušným dievčaťom. Teraz som na novej škole a je čas zmeniť to. Ale do cesty sa mi zamiešal slušný chlapec. Slušnosť teda zvíťazila. .len dokedy? Možno dovtedy, kým nepríde chlapec úplne iný ako ten môj? Možno nebudem chcieť...