Časť 38._výlet-2.deň_

29 3 0
                                    

7:00

Neviem ako, ale zobudila som sa v našej izbe. Pamätám si, že som zaspala na Adrianovom pleci. Posadila som sa a pozrela som sa vedľa seba. Na moje prekvapenie tam nebola Grace, ale Ad. Bol tesne pri mne a jeho ruka bola na mojom bruchu. Jess vyšla z kúpeľne a prešla ku skrini. ,,Čo tu robí?" Šepla som. ,,Grace tam zaspala a keď sa prebrala, využila to, že spíš a tak vyhnala Adriana a spala u Chrisa." Povedala nahlas ,,A Logan?" ,,Hej, aj toho vyhnala. Spí u nás na gauči. Vraj tam by ich počul." Prekrútila som očami. Potichu som dala Adrianovu ruku preč a opatrne som vstala z postele. ,,Nemusíš byť potichu, o desať minút máme byť na raňajkách." Prekvapene som na ňu pozrela. ,,Desať minút?! Koľko je hodín?" ,,Sedééém!" Skríkla a skočila na posteľ. Pochopila som o čo jej ide. Uškrnula som sa a začala som skákať po posteli. ,,Ohh, stačí, stačí, už som hore." Vzdychol Adrian a ja som posledný krát skočila, no podlomila sa mi noha. Spadla som na Adriana. ,,Hm, to sa mi páči, Jess, nechceš sa pridať?" Zamračila som sa a odtiahla som sa od neho. Vstala som a prešla som do kúpeľne. ,,Grace je už hore?" Zakričala som a umyla som si tvár. ,,Pravdepodobne ešte chrápe pri Chrisovi." ,,Alebo ešte.." ,,Ad! Vypadni!" Zvrieskli sme obe. Len zdvihol ruky na obranu a odišiel.
,,Čo si mám obliecť na raňajky?" Spýtala som sa pomedzi čistenie zubov.
,,Neviem. Ja si beriem tie béžové  nohavice s tou mašľou. Vieš, ukazovala som ti ich."
,,Hej, viem. Asi si vezmem overal."
,,Ten biely s čiernými pásikmi?" ,,Hej!"
Vzala som si kozmetickú tašku a nalíčila som sa. Nič extra iba obyčajné líčenie dokonca som si nedala ani linku. Obliekla som si krásny biely overál a tenkými čiernymi pásikmi, na ramienka, siahajúci po kotníky. K nemu som si dala obyčajné, biele lodičky a okuliare do vlasov.
,,Wau, vyzeráš tak elegantne až ťa nespoznávam." Zasmiala sa Grace, ktorá práve vošla do izby.
,,S tebou sa nebavím."
Zobrala som si telefón a vyšla som von z izby. Sadla som si na gauč v obývačke a zapla som telefón.  ,,Ale no ták. Nebola si rada, že si spala s Adrianom?"
,,Nie!"
Skríkla som aby to bolo jasné.
,,Tak prepáč, no." Zasmiala sa.
,,Odpustené, čakám vás vonku!" Vstala som a vyšla som na chodbu. Vedľa našich dverí je kreslo a tak som si doň sadla.
Vytočila som Jackovo číslo a on zdvihol na prvé zazvonenie.
,,Áno? Ahoj láska!" Usmiala som sa.
,,Ahoj. Ako sa máš?"
,,Strašne. Chýbaš mi! Ale inak v poho."
Zasmiala som sa a on so mnou.
,,Bože tak mi chýbal tvoj smiech. Už som ti niekedy povedal, že máš krásny smiech?"
,,Áno, práve teraz." Zasmiala som sa.
,,Čo robíš?"
,,No popravde sa chystám do postele. Ešte si zahrám NHLko a idem. A ty?"
,,Tu je teraz sedem aj niečo takže idem na raňajky."
,,Aha, tak dobrú chuť."
,,Ďakujem. A tebe dobrú noc."
Jack sa zasmial.
,,Ďakujem. Večer mi zavolaj. Ľúbim ťa."
,,Aj ja teba."
Zrušila som som hovor. Zdvihla som pohľad a uvidela som Adriana stáť vo dverách jeho izby. Hľadel na mňa celkom smutným pohľadom, no keď si všimol môj pohľad, zaškeril sa.
,,Jack?"
,,Hej."
Vstala som a vošla som do našej izby. ,,No už ste?!"
,,Héj, už idem!" Ozvala sa Grace z kúpeľne. Jess sedela vyvalená na gauči v bielych, voľných šatách.
,,Pohni Grace! Som hladný!"
Ozval sa mi za chrbtom Adrian. Grace vybehla v sivom, krátkom overaly z kúpeľne, zapínajúc si náušnicu.
,,Veď už idem!"
Zobrala si mobil, ja som zamkla izbu a všetci aj s chalanmi, sme zišli dole do jedálne.

9:12

Zamkla som izbu a vyšla som von. ,,Dobre, sme všetci?" Spýtala sa učiteľka. ,,Áno!" Povedali sme jednohlasne a tak učiteľka prikývla a vybrali sme sa na prechádzku.
,,Do obedu si prejdeme tuto okolie a poobede pôjdeme na Eiffelovku."
Oznámila nám a tak sme kráčali krásnymi ulicami Paríža. 
Zastavili sme sa v cukrárni. Dala som si svoje obľúbené, vanilkové late a tri makrónky. 
,,Mmmm, tie makrónky sú úžasné." Rozplývala som sa nad úžasnou chuťou koláčikov. 
,,Ináč, ehm. Ako to vyzerá medzi tebou a Chrisom?" Spýta sa Jess. Grace si odpije kávy, pozrie na Chrisa a keď uvidí, že sa na ňu díva, usmeje sa. ,,Neviem, najprv bol len zábavka no teraz... Chcem vzťah chápeš?" Prikývli sme. ,,Ale čo ty a Logan? Včera večer ste sa k sebe mali." Jess prekrútila očami a zjedla jednu makrónku. ,,Ále, to nič neznamená. Veď vieš, že sa mi páči Owen." Grace si vzdychla. ,,Bože ale veď to je pako!"
,,Nie je!"
 ,,Ušlo mi niečo?" Zdvihnem hlavu od jedla a zadívam sa na ne. ,,Kto je Owen?" ,,Ten chalan v bielom." ,,Otočím sa a pozriem sa ku chlapčenskému stolu. Biele rifle, biela košeľa, biele tenisky, to bude asi on. Je to blonďavý chalan, vyššej postavy, s celkom pekným telom. Tvár má celkom roztomilú ale nie je môj vkus. 
Pokrčím plecami a odpijem si z kávy.
,,Nie je môj typ." 
Jess znovu prekrúti očami a vzdychne si. 
,,Ale môj je. Dnes ho zavoláme na izbu." 
,,Prečo?"
,,Dnes sa hrá." Povie znudene Grace.
,,Čo sa hrá v našej izbe a ja o tom neviem?" 
,,Neviem! Fľaša, aktivity, karta alebo film? Uvidíme."
Prikývla som a dojedla som posledný koláčik.

11:53

Vrátili sme sa na hotel a šli sme na obed. Ten kto dojedol, mohol ísť na izbu prichystať si veci na Eiffelovú vežu. Dojedla som prvá a tak som šla hore. Na našej chodbe som začula kroky. Otočila som sa a za mnou bol Adrian. Uškrnul sa a pobehol ku mne. ,,Tak, vyzerá to, že sme sami." Šepol, keď som zastala pred mojou izbou. ,,Áno, budem sama lebo idem do izby." Usmiala som sa a odomkla som dvere. Počula som ako sa usmial, oprel sa o zárubňu a  cítila som ako na mňa hľadí. Otočila som sa k nemu. ,,Ešte niečo?" Na tvári sa mu rozhostil úsmev. ,,Áno. Priblížil sa tesne ku mne. 
Cítila som ako mi búši srdce. Nechcela som, ale zachvela som sa.
,,Teba." Šepol a chcel ma pobozkať, no ozvali sa kroky a ja som sa uhla. Na chodbe sa objavila Grace a uprene na nás hľadela. ,,Myslím, že by si mal ísť." Prekrútil očami a odstúpil odo mňa. ,,Fajn, ako chceš." Usmial sa a odišiel do svojej izby. Grace nakráčala ku mne, stiahla ma do izby a zabuchla dvere. 
,,Čo to má znamenať?!"
,,Čo?!" 
,,Pozri, do tvojich vzťahov ma nič, ale zas nechcem sa pozerať ako Jack trpí! Nesmieš chodiť s jedným a olizovať sa s druhým!" Kričala Grace.
,,Veď sa nič nestalo! Odtiahla som sa!"
,,Lebo som prišla ja. Ale odtiahla by si sa aj keby som tam nebola?"
 Nie, nechala by som sa pobozkať.
,,Áno, jasné, že áno." Grace pokrútila hlavou. ,,Tá prestávka medzi odpoveďou hovorí za všetko." Povedala chladne a prešla do spálne. Šla som za ňou. 
,,Grace, netuším čo sa to so mnou deje. Proste v jeho prítomnosti strácam hlavu a prestávam myslieť na Jacka."
,,Prečo?"
,,Ja neviem, možno preto, že sme už mesiac spolu a on nechce nič viac ako bozky a mne to zrejme nestačí!" Skríknem a zvalím sa  na posteľ. 
Grace sa na mňa chápavo pozrie a sadne si ku mne. ,,Tak to musíš vyriešiť s ním." 
Vzdychnem si. ,,Ja viem, chcela som, ale vždy odbočí od témy s tým, že sme spolu krátko."
,,Nechcela by som."
,,Diky." Poviem ironicky a vstanem. ,,Mám si zobrať tento overal alebo niečo iné?"
,,Toto vyzerá super."
,,Okay."


Sťahovanie nebol zlý nápadWhere stories live. Discover now