-Co Was podkusiło, żeby kupić łóżeczko dla małej?-pytam Willa i Harry'ego, kiedy w czwórkę siedzimy u mnie w pokoju.
-Zostało mało czasu już-wzrusza ramionami Will.
-Powinnyśmy Was uświadomić, że ciąża trwa dziewięć miesięcy-komentuje Julie.
-A zostało nam tylko pięć!-oburza się Harry.
-Z resztą wy kupiłyście już ubranka!
-Ubranka można schować, a tak przez kolejne miesiące to łóżko będzie mi zajmować mój pokój-przewracam oczami.
-Nie przejmuj się, zanim oni to złożą, ona zdąży się urodzić-śmieje się Julie, a ja to odwzajemniam.
-Tak w ogóle co kupiłaś naszej księżniczce?-pyta Harry, obejmując mnie.
-Śpioszki i parę zabawek. Resztę dokupi się potem-wzruszam ramionami.
-Już się nie mogę doczekać naszej małej!-mówi zachwycony Will.
-Naszej?-marszczy brwi Harry.
-Tak, naszej!
-Nie zrobiłeś jej-fuka brunet.
-Harry, proszę Cię-kręcę głową.
-No co? Nie ma prawa do naszej córki, my ją zrobiliśmy, nie on.
-A wtedy się działo-śmieje się Will-Przez Was boję się wychodzić z pokoju w nocy.
-A co mielibyśmy robić u Ciebie w domu?-marszczę brwi.
-Mam nadzieję, że nie kolejne dziecko, ale z Wami nic nie wiadomo-wzdycha.
-Nie będziemy się pieprzyć u Ciebie w domu-komentuje Harry.
-Wyrażaj się przy dziecku-uderzam go lekko w ramię.
-Okej, skończmy ten temat-przewraca oczami Julie.
-Chcesz porozmawiać o naszym związku?-unosi brwi Will.
Podczas kiedy tamta dwójka zaczyna się kłócić, ja patrzę się na Harry'ego.
-Hm?-mruczy, przyglądając się mi.
-Pogodziliście się?-wskazuję na blondyna.
-Tak, nie przejmuj się, Charli-całuje mnie w czoło.
-Kocham Cię-uśmiecham się szeroko.
-Ja Ciebie też-odwzajemnia uśmiech.
-Aw moje gołąbeczki-mówi Will zachwycony. Mam coś odpowiedzieć, ale słyszymy dzwonek do drzwi.
-Zaraz wrócę-wstaję z kolan Harry'ego i wychodzę z pokoju. Kieruję się schodami w dół, aż trafiam pod drzwi mieszkania. Otwieram je, a przede mną stoi jeden z doradców królowej.
-O co chodzi?-pytam.
-Proszę się udać na dół do gabinetu królowej-informuje-Teraz-dodaje, widząc moje wachanie.
Drama time?
CZYTASZ
The prince ♔||hs (book two)
Fanfiction"Ona musi uciekać. On chce jej powrotu. " Zapraszam na drugą część "Royal" :) ©2014/15 by hazzasminex