WAŻNE WYJAŚNIENIE POD ROZDZIAŁEM!!!
-Charli musimy porozmawiać-słyszę dobrzez znany mi głos, kiedy przygotowuję w kuchni kolację dla siebie. Mój ojciec, kiedy tylko wrócił do domu, bez słowa poszedł do salonu, gdzie zaczął oglądać mecz. Nadal ze sobą nie rozmawiamy, dlatego też jestem zdziwiona, kiedy widzę go, jak stoi w wejściu do kuchni.
-Ciekawe o czym? Bo o mamie zapewnie nie-fukam.
-Zrozumiesz to kiedyś-odpowiada, siadając przy stole.
-Ciekawe kiedy. Jakoś Ci się nie śpieszy to powiedzenia mi o niej.
-To jest jej decyzja, nie moja-odpowiada.
-Daruj sobie-przewracam oczami.
-Charlotte, uważaj na swój ton-ostrzega.
-Powiesz mi po co tu przyszedłeś?-odwracam się do niego.
-Co to jest?-podaje mi trzy zdjęcia. Zdjęcia z USG, które musiałam zostawić w salonie, kiedy oglądaliśmy je z Harrym. Jak mogłam być taka głupia i je tam zostawić?
-Chyba wiesz, kiedyś moja mama była w ciąży-przewracam oczami.
-Jesteś w ciąży?-pyta przerażony.
-Tak, jestem-wzdycham.
-Harry?-kiwam głową-Jak Ty sobie to wyobrażasz? Czy Wy w ogóle nie pomyśleliście co zrobiliście?
-Okej, stało się, zaszłam w ciążę, ale ja i Harry sobie poradzimy-mówię zdenerwowana.
-Wróciliście do siebie? Ciekawe co powie na to królowa?
-Harry zrezygnuje z tronu, chce stworzyć ze mną rodzinę-oburzam się. Nie mam ochoty na tłumaczenie tego wszystkiego i tak będzie przeciwny.
-I myślisz, że uda Wam się żyć spokojnie po tym wszystkim? Gdybyś wiedziała jak po tym wszystkim trudno utrzymać prywatność-kreci głową.
-A skąd możesz to wiedzieć?! No skąd?!-krzyczę-Poradzimy sobie z Harry'm! I nawet nie chcę Twojej pomocy-wychodzę z kuchni zdenerwowana.
Ogłoszenia parafialne:
Widzę, że pojawił się mały problem co do zrozumienia ostatniego rozdziału. Katherine nie jest w ciąży. Królowa chce, żeby starali się o dziecko, od razu po ślubie.
Mam nadzieję, że teraz rozumiecie i nie gniewajcie się na Harry'ego (ani na mnie) :D
Zapraszam na nowe ff Footballer oraz oczywiście na Hero x
CZYTASZ
The prince ♔||hs (book two)
Fanfic"Ona musi uciekać. On chce jej powrotu. " Zapraszam na drugą część "Royal" :) ©2014/15 by hazzasminex