-Co robisz?-spoglądam przez ramię Harry'ego na ekran laptopa. Siedzimy w moim pokoju, w między czasie, kiedy wzięłam prysznic, brunet zdążył zająć moje całe łóżko.
-Przeglądam imiona dla naszej córki-uśmiecha się i odsuwa się, żebym mogła położyć się obok niego. Nie sądziłam, że on aż tak zareaguje na tą ciążę, ale jestem szczęśliwa, bo wiem, że mogę na niego liczyć. W każdej sytuacji.
-Cieszysz się, że będziemy ją mieli-stwierdzam.
-I to jak-całuje mnie, oplatając ramieniem-Nasz mały skarb.
-Uważaj, żeby Will Ci jej nie zabrał-wtulam się w niego.
-Na razie jest urażony, że to będzie dziewczynka.
-I tak sądzę, że mu to minie i będzie mówił, że nauczy ją wyrywać-przewracam oczami.
-Nie, nie ma mowy-kręci głową Harry.
-Wczuwasz się w rolę ojca-śmieje się pod nosem.
-Oczywiście, nie pozwolę, żeby ktoś się kręcił koło mojej małej dziewczynki.
-Może się niech najpierw urodzi-przymykam oczy, zmęczona.
-Chodźmy spać, musisz o siebie dbać-zamyka laptopa i kładzie go na szafkę nocną. Wstaje jeszcze zgasić światło i wraca do mnie. Przytula mnie do siebie i okrywa bardziej kołdrą.
-Dobranoc, Harry-mówię.
-Dobranoc, kochanie-odpowiada, całując mnie w głowę. Tak bardzo tęskniłam za zasypianiem w jego ramionach.
Czy tylko ja uwielbiam takiego Harryego? ❤ Zapraszam na "Hero" x
CZYTASZ
The prince ♔||hs (book two)
Fanfic"Ona musi uciekać. On chce jej powrotu. " Zapraszam na drugą część "Royal" :) ©2014/15 by hazzasminex