Eleven

13.4K 747 21
                                    

-Cześć-słyszę głos swojej cioci, która wchodzi do mieszkania.

-Jestem tutaj-krzyczę z salonu, w którym siedzę pisząc pracę na zajęcia. Robię to od kilku godzin i jestem już naprawdę zmęczona. Ciocia wchodzi do pokoju i siada na jednej z kanap.

-Myślę, że powinnyśmy porozmawiać-patrzy na mnie powożnie, a ja marszczę brwi. O czym mogłybyśmy porozmawiać?

-O czym?

-Twój ojciec do mnie dzwonił-wzdycha. Przychodzi mi tylko jedno do głowy-Julie. Przecież obiecała, że nic nie powie.

-Wiedzą, że tu jestem, prawda?-pytam, a ona kiwa głową. Przez pół roku budowałam wokół siebie mur, robiłam wszystko, żeby mnie nie znaleźli i przez jedną osobę wszystko się zmieniło. Nie mam jej tego za złe, robiła to dla Willa. Gdyby on zniknął, też bym chciała wiedzieć, gdzie jest.

-Tak, Harry i Will przylatują tu w piątek-mówi-Skąd wiedzą?

-Spotkałam byłą dziewczynę Willa, obiecała, że nic nie powie.

-Ale jednak to zrobiła. Będziemy mieli kłopoty. Wszyscy.

-Wiem-wzdycham i pociągam za końce włosów. Jeśli tylko się dowiedzą, że oni są w Kaliforni i mnie szukają wybuchnie wojna. Nie mogę pozwolić na to, żeby mnie zobaczyli, a co najważniejsze rozmawiali ze mną. Nikt nie może nas zobaczyć razem.

The prince ♔||hs (book two)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz