Three

15.4K 836 18
                                    

Harry

-Dzwoniła, pisała, cokolwiek?-pytam, siadając na kanapie w mieszkaniu Charli. W jej byłym mieszkaniu. Obok mnie znajduje się Will, na przeciwko ojciec dziewczyny. Minęło pół roku, a jej nadal nie ma. Chcę chociaż wiedzieć czy żyje. Nadal mam cichą nadzieję, że tak. Karteczka na biurku nie uspokoiła mnie, wręcz przeciwnie sprawiła, że pojawiło się więcej wątpliwośći.

-Niestety nie-wzdycha Will, przecierajcąc oczy. Zmienił się odkąd Charli wyjechała, stał się poważny. Uczy się na pobliskim uniwersytecie, w wolnej chwili szuka jakichkolwiek informacji. Co najgorsze chłopak stracił jakąkolwiek chęć do życia. Przez to wszystko zerwał nawet z Julie, z którą zaczął się umawiać od pewnego czasu, jednak myśl, że jego mała siostra zniknęła, sprawiła, że nie potrafił być tym dawnym Willem. To ona sprawiała, że był tamtym człowiekiem.

-Dzwonił pan do swojej siostry?-patrzę na jej ojca. Człowiek jest zatracony w swojej pracy, całymi dniami zajmuje się tym, po nocach nie śpi, mało je. Szuka swojej córki. Odbiło się na nim to tak mocno, że dziwię się, że ten człowiek jeszcze funckjonuje.

-Tak, nic nie wie-wzdycha.

-Przecież ktoś musi coś wiedzieć!-krzyczę, chowając twarz w dłoniach-Ona nie mogła tak po prostu się rozpłynąć. Nie teraz, kiedy wszysto zaczynało się układać.

Jestem też ja, który szuka ją na każdym możliwym kroku, staram się zachowywać normalnie, ale ja po prostu nie potrafię bez niej. Obiecałem, że się nią zaopiekuję, że będę przy niej zawsze. Dlaczego odebrano mi ją w jednej chwili?

The prince ♔||hs (book two)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz