Twenty eight

12.2K 701 26
                                    

Harry

-I co? Spotkałeś Charli?-kiedy wychodzę z gabinetu, zatrzymuję mnie, w drodze do pokoju,ojciec dziewczyny.

-Przykro mi, ale nie. Nie było śladu po niej-wzdycham, kłamiąc. Obiecałem jej to, więc dotrzymuję słowa.

-Już sam nie wiem co mam robić-przeciera dłońmi zmęczona twarz-Chcę tylko odzyskać swoją córkę, czy to tak wiele?-kręci głową.

-Musimy być dobrej myśli. Wierzę, że Charli wróci do nas, już wkrótce-posyłam słaby uśmiech w stronę mężczyzny, kładąc dłoń na jego ramieniu-Nie zostawiła nas bez powodu, tego jestem pewien. Powróci, obiecuję.

-Chciałbym się to wierzyć, ale już tracę nadzieję na to, że odzyskam swoje dziecko.

-Będzie dobrze-informuję go.

Charli

Wracam z kolejnych wykładów do mieszkania. Co dziwne jestem zmęczona bardziej niż zazwyczaj, a miałam o wiele mniej godzin. Obecnie marzę tylko o moim wygodnym łóżku. Parkuję pod blokiem i chwytając torbę, wychodzę z auta, następnie je zamykam. Kieruję się po schodach, do mieszkania. Próbuję otworzyć drzwi kluczem, co dziwne okazuje się, że są otwarte. Czuję nieprzyjemne uczucie w brzuchu, to wszystko mi nie pasuje. Moja ciocia powinna być jeszcze w pracy, jest za wcześnie na jej powrót.

Ściągam buty i kurtkę, kierując się do salonu. Moje najgorsze obawy się sprawdzają, kiedy widzę moją ciocię wraz z dwójką mężczyzn, która odwoziła mnie na lotnisko. Również i oni mnie sprawdzają za każdym razem. Musieli się dowiedzieć o Harry'm i Willu. Chyba, że brunet powiedział wszystko królowej. Ale czy by tak łatwo się zgodziła? Nie wydaję mi się.

-O co chodzi?-opieram się o ścianę, kiedy cała trójka przygląda mi się.

-Królowa nas wysłała po panienkę-odzywa się jeden z nich. Jest łysy i ma niebieskie oczy, które sprawiają, że człowiek jest zakłopotany.

-Po co?-marszczę brwi.

-Przykro mi, nie możemy udzielić informacji. Proszę się spakować, jedziemy na lotnisko-informuję kolejny. Młodszy, brunet o prawie czarnych oczach.

-Ma panienka godzinę, my czekamy na dole-kiwam tylko głową, kiedy wychodzą z mieszkania.
Postanowiłam dodać jeszcze jeden :D Kocham Was x

The prince ♔||hs (book two)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz