Leželi jsme vedle sebe, Leyton mě objímal jednou paží, aby mě měl co nejblíž, a já měla hlavu položenou na jeho hrudi. Jediné co jsme na sobě měli, byla deka, a zhluboka jsme oddychovali. Z našich těl přímo sálalo teplo a sounáležitost. Pootočila jsem hlavu a podívala se na Leytona, který měl zavřené oči. Stejně jako mně mu na tváři pohrával spokojený úsměv. Ještě jsem cítila, jak se mi trochu třesou nohy a jak mi tělem pumpují uvolněné hormony. Pokud to můžu říct otevřeně, byl to ten nejlepší první sex jaký jsem jen mohla mít. Je mi jasný, že Leyton je o dost zkušenější než já a taky to bylo znát. Logicky mi dávno došlo, že měl přede mnou kupu jiných holek, ale určitě mu to nemám za zlý. Neznala jsem ho a tak si mohl dělat co chtěl. Výhoda je v tom, že ví co má dělat. Za tohle těm holkám můžu jen a jen poděkovat.
„Bylas úžasná,'' vydechl a věnoval mi pusu na čelo. Pousmála jsem se nad tímhle malým gestem.
„Ty víc,'' pohladila jsem ho po hrudníku.
Lehce se zasmál. „Jsem rád, že jsem tě nezklamal. Nerad bych ti tuhle blahodárnou činnost znechutil,'' řekl stále s úsměvem.
„Myslím, že napoprvé jsme si vedli dost dobře,'' odpověděla jsem. Leyton se nadzvedl do polosedu aby mi viděl do očí. Jeho pohled zvážněl.
„Teď vážně. Nechci tuhle chvilku kazit, fakt ne. Ale musím říct jak jsem rád, že jsi na jakejkoliv fyzickej kontakt se mnou úplně nezanevřela, po tom jak jsem se choval v šatně.''
„Leyi, už na to nemysli. Já vím, že jsi v tu chvíli nebyl ve svý kůži a jednal za tebe crack. Tím to pro nás končí, ano?''
„Bože, já tě miluju,'' hlesl a chystal se zpátky sesunout do lehu. Zastavila jsem ho.
„Já tebe taky,'' řekla jsem s úsměvem a dala mu polibek na pusu. Měla jsem v plánu jen krátkou hubičku, ale nakonec z toho bylo dlouhé, procítěné potvrzení našeho vyznání. Odtáhli jsme se od sebe a zase si pohodlně lehli.
To, co jsem řekla, jsem myslela vážně. Ano, v tu chvíli jsem byla docela dost vykolejená, překvapená, zmatená, možná znechucená a nevím co ještě, ale to je všechno pryč. Všechno bylo okamžitě pryč v tu chvíli, kdy jsem ho viděla zhrouceného a vysíleného na trávníku když odcházel ze zápasu. Pak to bylo pryč ještě jednou, v ten okamžik, kdy mi přiznal, že byl pod vlivem. Asi by to neměla být polehčující okolnost, ale pro mě je. I to, že mi to řekl bez okecávání a mazání medu kolem pusy. Řekl holou pravdu, čehož si cením nejvíc.
„Potřebovala bych na záchod, kde ho máte?'' zvedla jsem hlavu a tázavě se podívala na Leytona.
„Musíš po schodech dolů a pak dveře hned napravo.''
„Díky,'' odpověděla jsem a spustila jsem nohy na zem. Hrozně se mi z postele od Leytona nechtělo, ale na záchod se mi chtělo víc. Sebrala jsem ze země svoje spodní prádlo, natáhla jsem si kalhotky, zapnula podprsenku a hodila jsem na sebe Leytonovo triko. Stoupla jsem si a zahlédla jsem jeho pobavený úsměv.
„No co? Je to velký a pohodlný,'' opáčila jsem.
„A sexy,'' doplnil mě. Uchechtla jsem se a zatřásla při tom hlavou. Potom jsem vyšla z pokoje a zamířila dolů po schodech. Dole jsem zahnula do dveří napravo, přesně jak říkal Leyton. Když jsem za sebou zavřela dveře, rozhlédla jsem se po menší koupelně. Na pravé straně viselo na zdi připevněné zrcadlo, vedle něhož byla bílá skříňka. Na levé straně byl záchod a sprcha. Popošla jsem k zrcadlu a podívala se na sebe. Divila jsem se, že nemám třeba rozmazanou řasenku nebo slezlý korektor, ale kupodivu jsem vypadala docela přijatelně. No, minimálně Leytonovi jsem se líbila, což je v tenhle moment důležitější.
ČTEŠ
Soulmates & Drugs
Teen FictionZkuste si to představit. Jaké by to asi tak bylo, žít ve světě, kde má každý předem určenou svojí spřízněnou duši? Kde má každý lásku garantovanou? A jaké by to bylo, kdyby zrovna vaše spřízněná duše brala drogy? Clariss si to vyzkouší na vlastní ků...