Hodná holka

234 9 2
                                    

Hladově jsme po sobě pátrali očima a čekali na pohyb toho druhého. Svlékali jsme se jen tím, jak jsme na sebe zírali a já to už nemohla vydržet. Rozhodla jsem se prolomit ledy a vrhnout se na něj, tak jak se to patří. 

Udělala jsem k němu rázný krok a za tričko jsem si ho přitáhla k sobě. Začala jsem ho divoce líbat a pořád ho pevně držela u sebe. Oddálila jsem se od jeho rtů a pousmála jsem se. Vší silou jsem do Leytona strčila a nechala ho narazit rovnou do zdi. Kousla jsem se do rtu a stále se usmívala nad tím, jak se na mě díval. Usmál se a mně došlo, že ty hloupý upírský zuby jsou naštěstí pryč.

„Teda, nezdáš se, Clariss.'' V jeho pohledu bylo překvapení, ale taky zuřící oheň. Užíval si to stejně jako já, a tak jsem hodlala pokračovat. Rychle jsem k němu přišla a ještě víc ho na zeď přitlačila. Líbala jsem ho na krku a projížděla mu při tom vlasy, jež mi proplouvaly mezi prsty. Nechtěně jsem mezi polibky udělala zvuk, který zněl něco jako lačné zavrčení a hned jsem na to doplatila. Leyton mě chytil za ramena a rázem jsem na jeho místě stála já. Vítězně se na mě ušklíbl a jednu ruku přemístil na můj bok. Druhou mi držel přizvednutou hlavu a tlačil mi tvář směrem ke zdi. Zavřela jsem oči a užívala si pocit jeho rtů na mé kůži. 

Za okamžik už to ani jednomu nestačilo. Odtáhli jsme se od sebe a tím si potvrdili, že je načase posunout se dál. Leyton mě tvrdě hodil na postel a sundal si svoje tričko, přičemž si prohrábl vlasy. Ležela jsem tam a říkala si, že mi tohle zacházení v tuhle chvíli ani nevadí. Takhle drsnej mě doháněl k šílenství, a já jeho taky. Už jenom ta přebytečná energie která mi proudila vroucím tělem byla neskutečná.

Nechal mi ramínka od šatů spadnout z ramen a stáhnul ze mě šaty, které mu jen překážely v cestě. Najednou už jsem byla pouze ve spodním prádle. Stáhla jsem Leytona k sobě do postele a sedla jsem si na něj tak, abych mu mohla rozepnout pásek, přičemž on mi sundal podprsenku. Potom jsem mu sundala kalhoty a odhodila je pryč z dohledu. Leyton se mnou mrštil na postel a vyměnil si tak se mnou pozice. Švihem mi roztáhl nohy, s rukama na mých stehnech se sklonil a jazykem mi jel od podbřišku až po prsa. Tam se chvíli zdržel, rozdával polibky a taháním za jeho vlasy mě nechal určovat tempo a směr.

Po chvíli se mi vytrhl a vyloženě ze mě strhnul kalhotky, poslední kus oblečení který jsem na sobě měla. Nestihla jsem se ani vzpamatovat a Leyton šel bez nějakého upozornění rovnou na věc. Nahlas jsem vzdychla, zaryla jsem nehty do deky a nevěřila jsem tomu, že budu moct zítra chodit. 


Nevím jak dlouho jsme provozovali naše hrátky, ale je mi jasný že krátký to nebylo. Měla jsem mozek plný euforie a uspokojení, že jsem myslela že exploduje. Leyton se ale vždycky postaral o to, abych nemyslela a nic jiného než na něj. A fungovalo to, nemohla jsem se ho nabažit a on to měl nejspíš stejně. Byli jsme neúnavní, ale rozhodli jsme se, že je načase jít dělat něco jiného. 

„Miluju tě. Miluju, miluju!'' vydechl Leyton a začal se oblékat, přesně jako já. 

„Já vím,'' usmála jsem se a zapnula jsem si podprsenku.

„Oukeej, takže co jdeme dělat? Počkej, už vim! Jdeme navštívit tvoje kamarády na tu párty, hm? Ukážeme jim jak se paří! Musí tam být hrozná nuda, bez nás dvou,'' tahal mě za loket pryč z pokoje.

„Nechci ti kazit radost, ale podle mě už je dávno po párty,'' oponovala jsem mu a následovala jsem ho ze schodů.

„Pravda, kdo by tam taky vydržel tak dlouho, že? No nic, uděláme si vlastní program,'' pyšně vypnul hruď a začal se obouvat.

Soulmates & DrugsKde žijí příběhy. Začni objevovat