Koruyuculara Dair

3K 311 75
                                    

Koruyucular hakkında merak edilenler, bu bölümde toplanmıştır. Kitap için hazırlanmış özel bir bölümdür.

Multi: Mnestra'nın haritası. Detaylı hâli değildir. Kabataslak durumdadır. (Güncelleme: Harita değiştirilmiş ve yerine Midrestha evreninin haritası konulmuştur.)

---

° Koruyuculara Dair:

Koruyucular, insanları ve yardıma ihtiyacı olan her türü korumak üzere kurulmuş bir birliktir. Tam olarak 866 yıl önce, 1154 yılında Vincent Williams tarafından kurulmuştur.

Koruyucular ilk kuruldukları yıllar yalnızca birkaç yüz kişiden oluşuyordu fakat yaklaşık altı yılın sonunda sayıları, üç bini bulmuş ve giderek artış göstermişlerdir.

O yıllarda ortaya çıkan Alchera, insanları öldürüyor ve türleri tehdit altında bırakıyordu. Ailesi Alchera tarafından katledilen Vincent Williams, intikam ateşiyle yanıp tutuşmuş ve Alchera'yı yenmek adına kendisine bir ordu toplamaya başlamıştır. Savaş yakındır, Alchera giderek güçleniyor ve şehirler onun askerleriyle dolup taşıyordur.

Vincent, güçlü savaşçıları belli bir sınavdan geçiriyor, en dayanıklı ve yetenekli olanları yanına alıyordu. Zamanla sayıları artan bu orduya, Koruyucular adını verdi. Çünkü tek amacı Alchera'yı yenmek değildi. Yardıma ihtiyacı olanları koruyacak, ölümle burun buruna gelen masumları kurtaracaktı.

Kısa sürede bir efsane gibi yayıldı Koruyucular. Onların hakkında birçok bilgi ve haber dolanıyordu etrafta fakat kimse kesin bir şey öğrenemiyordu.

- Bilinenin aksine Koruyucuların güçleri yoktur. Hepsi sıradan insanlardır. Yalnızca zorlu eğitimlerden geçerler. Elbette aralarında güçleri olanlar da vardır fakat bu tamamen o kişilerin kendi özellikleridir. Korucular bir tür değildir. Sonradan birlik haline gelen savaşçılardır.

Büyük savaşta birçok tür yan yana savaşmıştır. Orduların başında Koruyucular bulunmuştur. Alchera, o savaşta böyle büyük bir orduyla karşılaşmayı beklemediği için yenilmiştir fakat öldürülememiştir. Yalnızca büyücülerin yardımıyla sonsuz bir uykuya yatırılmış ve bedeni Süvariler tapınağına gömülmüştür. Şimdilerde bu tapınağın nerede olduğu bilinmemekle birlikte, Alchera'nın bedeni kim olduğu belli olmayan kişi veya kişiler tarafından bulunmuş ve de yeniden hayata döndürülmüştür. Bu kişinin Yancy Rogers olduğu öne sürülmektedir ama ortada kesin bir delil yoktur.

Koruyucular, o savaşta Alchera'yı alt etmeyi başarmıştır ancak sayıları da fazlasıyla azalmıştır. Vincent Williams, herkesin Koruyucu olamayacağını böylece fark etmiş ve eğitimlerin beş yaşından itibaren olması gerektiğine dair güncesine notlar almıştır. Vincent Williams'ın güncesi, bir kural kitabı niteliğindedir. Saklanması zorunludur ve Koruyucuların o zamanki liderine emanet edilir. Bu şekilde yüzlerce yıl saklı kalmıştır.

Savaş sonrasında Vincent Williams, Mnestra'ya bir kale yaptırmış ve Koruyucuları orada toplamıştır. Bu kalenin adı Mestra konulmuş, kimsenin yıkamayacağı kadar dayanıklı hale getirilmiştir. Fakat sonrasında bu kale Aria Torres tarafından yıkılacak ve tarih yeniden yazılacaktır.

-Ek Bilgiler :

° Kurtadamlar:

Genellikle bir kurt tarafından ısırılma ya da belirli ayda doğma olayı diye bilinir. Normal bir insana göre çok daha hızlı hareket edebilirler, duyuları fazlasıyla gelişmiştir. Kurtlarda bulunan neredeyse tüm özellikleri almışlardır. Bunun haricinde hızlı iyileşebilme potansiyeline sahiplerdir.

Avery: Metanoia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin