Surpriseeeeeeee

1.1K 111 318
                                    

Έναν μήνα αργότερα..

"Το μωράκι σας είναι μια χαρά." Μου λέει η γυναικολόγος και χαμογελάω χαρούμενη.

"Φαίνεται αν είναι αγοράκι ή κοριτσάκι?" Ρωτάει ο αδελφός μου.

"Όχι ακόμα... Αλλά προς το παρόν... Δεν βλέπω κανέναν μικρό στρατιώτη." Απαντάει η γιατρός.

"Εντάξει μπορεί ο στρατιώτης του να είναι μικρός." Λέει η Ροζάνα και αμέσως ο Μάνος γυρνάει και την κοιτάζει.

"Καλέ? Ο δικός μου ο ανηψιός να έχει μικρό στρατιώτη? Δεν υπάρχει περίπτωση!" Φωνάζει ο αδελφός μου και γελάω.

"Εγώ πάντως είμαι σίγουρη ότι το παιδί είναι κορίτσι οπότε για αυτό δεν έχει στρατιώτη." Λέω σκουπίζοντας το τζελ από την κοιλιά μου.

"Εμείς Ροζάνα μου θα κάνουμε αγοράκι ή κοριτσάκι?" Την ρωτάει ο αδελφός μου και αυτή καθαρίζει τον λαιμό της λιγάκι κάπως αμήχανα.

"Να... Εμ... Αυτά θα τα πούμε άλλη στιγμή." Του απαντάει αμήχανα η Ροζάνα.

"Πάντως το μωράκι είναι μια χαρά. Υγιέστατο." Μου λέει η γιατρός και σηκώνομαι από το κρεβατάκι.

"Και οι εξετάσεις σου Λενάκι μου βγήκαν πολύ καλές. Όλα είναι μια χαρά. Αλλά θέλω να αρχίσεις να μετράς από εδώ και πέρα κάθε μέρα το ζάχαρο σου και να το σημειώνεις." Μου λέει και γνέφω θετικά.

"Γιατί? Δεν είναι καλά? Και σου είπαμε ρε Λενάκι! Μην τρως τόσα γλυκά! Όλη μέρα στης Σάντρα είσαι και τρως γλυκά!" Αρχίζει να φωνάζει ο Μάνος.

"Αφού όταν έχω κατάθλιψη μόνο το γλυκό με κάνει να το ξεπερνάω." Του απαντάω και η γιατρός γελάει λιγάκι.

"Δεν υπάρχει πρόβλημα με το ζάχαρο σου. Απλά συνήθως σε αυτούς τους μήνες τις εγκυμοσύνης το ζάχαρο ανεβαίνει άρα θα πρέπει να προσέχετε." Μου εξηγεί και γνέφω θετικά.

"Υπέροχα. Θα τα πούμε σε τρεις εβδομάδες. Σωστά?" Την ρωτάω.

"Ναι κορίτσι μου. Και αν χρειαστείς κάτι περισσότερο θα με πάρεις αμέσως τηλέφωνο." Μου λέει και της χαμογελάω.

"Υπέροχα... Θα τα πούμε." Της λέω ευγενικά.

"Γεια σας." Λέει και η Ροζάνα και τελικά βγαίνουμε έξω από το ιατρείο.

"Λοιπόν θα πάμε σπίτι ή θέλεις να πάμε κάπου να φάμε ή να πιούμε κάτι?" Με ρωτάει ο αδελφός μου.

"Με τα κορίτσια έχουμε κανονίσει να πάμε να φάμε στο ζαχαροπλαστείο της μαμάς της Σάντρα. Θέλετε να έρθετε μαζί μας?" Τους προτείνω.

Η καταστροφήWhere stories live. Discover now