Ένα μήνα αργότερα...
"Ξερναω!" Φωνάζω στον Μάνο και εκείνος πιάνει ξανά τα μαλλιά μου και ξερναω για τρίτη φορά σήμερα.
"Είσαι καλύτερα?" Με ρωτάει ο Μάνος όταν σταματάω και αμέσως ξερναω ξανά.
"Θα το πάρω έως όχι..." Σχολιάζει και αφού ηρεμήσω πέφτω λιγάκι πάνω του.
"Μάνο θέλω να σου κάνω μια ερώτηση και να μου απαντήσεις ειλικρινά." Του λέω καθώς προσπαθώ να σηκωθώ όμως δεν το πολύ πετυχαίνω.
"Αν οι ζαλάδες και οι εμετοί που κάνεις από εχθές είναι συμπτώματα του covid 19? Αν ήταν δεν θα σε άφηνα να είσαι ξαπλωμένη πάνω μου αυτή την στιγμή αλλά θα σε είχα βάλει σε καραντίνα στο πατάρι." Μου λέει εκείνος.
"Ναι όχι. Άλλη είναι η απορία μου. Αν είναι φυσιολογικό να ανακατεύομαι και ταυτόχρονα να ονειρεύομαι παστές με σοκολάτα και με φρούτα." Του λέω και γελάει λιγάκι.
"Μήπως περιμένεις περίοδο?" Με ρωτάει.
"Γιατί αυτή θα μου φέρει τις πάστες? Η εσύ? Τσακίσου!" Του φωνάζω αυταρχικά και αφού με σηκώσει σηκώνεται και εκείνος.
"Σε πάω στο δωμάτιο σου και τρέχω." Λέει ο γλυκούλης και με σηκώνει στην αγκαλιά του και με πάει στο δωμάτιο μου και με βάζει να ξαπλώσω.
Πάει να φύγει όμως τότε χτυπάει το κινητό του και σταματάει.
"Αχ! Η Αθανασία μου!" Φωνάζει ενθουσιασμένος αλλά εγώ ξινιζω.
"Περίμενε! Μην απαντήσεις ακόμα! Βάλε την σε ανοιχτή ακρόαση! Θέλω να την ακούω!" Του φωνάζω καθώς σηκώνομαι από το κρεβάτι μου.
"Γιατί?" Με ρωτάει αμέσως.
"Γιατί είναι μια παιδοφιλη ανώμαλη καθηγήτρια!" Του φωνάζω.
"Είμαι 22 χρονών δεν είμαι παιδί!" Μου λέει με πείσμα.
"Ναι καλά λαπα απαντά τώρα και ανοικτή ακρόαση!" Απαιτώ και αφού αφήσει μια ανάσα απαντάει στην κλήση.
"Έλα αγάπη μου." Λέει καθώς με κοιτάζει και τον μουτζωνω.
"Γεια σου Μάνο αγόρι μου. Τι κάνεις?" Τον ρωτάει και κοροϊδεύω τον τρόπο που μιλάει και ο Μάνος με σπρώχνει και πέφτω στο κρεβάτι.
"Καλά είμαι. Εσύ πως είσαι μωρό μου?" Την ρωτάει και αμέσως αρχίζω και γελάω ενώ εκείνος αμέσως πατάει σιγαση για να μην με ακούει που γελάω.
"Μωρό σου? Η μούμια? Για αυτό είναι στο αρχαιολογικό! Γιατί είναι αρχαίο υπάρχει!" Τον κοροϊδεύω και με κοπαναει στο μέτωπο μου.
YOU ARE READING
Η καταστροφή
Humor"Μωρό μου σε αγαπάω." Λέει ο Γιάννης και τον κοιτάζω. "Αυτό το λες σε εμένα η στην καταστροφή μέσα στην κοιλιά μου?"