Η καταστροφέας μεγάλωσε

829 88 389
                                    

15 χρόνια μετά...
Αρμονίας POV

"Έχουμε αγάπη μου γίνει
όπως η Γη κι η Σελήνη οι δυο καρδιές μας δεθήκαν σε κοινή τροχιά μεσ΄το σύμπαν! Έχουμε αγάπη μου γίνει
όπως η Γη κι η Σελήνη δυο ερωτευμένα αστέρια κάπου στ΄ουρανού τα λημέρια!" Τραγουδάμε με την μαμά καραόκε και τελειώνοντας το τραγούδι η θεία Θάλεια ο θείος Άρης και ο μπαμπάς Ηλίας μας χειροκροτούν.

"Μπράβο! Μπράβο!" Αρχίζουν να μας φωνάζουν ενθουσιασμένοι.

"Ναι! Ναι αφήστε τα μπράβο και προχωρήστε στην βαθμολογία παρακαλώ πολύ! Έχω αγωνία!" Τους λέω κάπως αγχωμένη και τότε η θεία Θάλεια βγάζει μια καρτέλα που κάνω έχει ένα δεκάρι.

"Από εμένα μωρό μου είναι δεκάρι!" Φωνάζει ενθουσιασμένοι και χαμογελάω.

"Και από εμένα μικρό μου είναι δέκα!" Φωνάζει και ο θείος Άρης και ανακουφίζομαι λιγάκι.

"Να σας πω! Σας θέλω αντικειμενικούς! Δεν πρέπει να την χαιδεύομε τα αυτιά." Λέει η μαμά μου αυστηρά.

"Αφού η κόρη μας είναι δεκάρι!" Φωνάζει και ο μπαμπάς Ηλίας και χαμογελάω ξανά χαρούμενη.

"Εσύ αγάπη μου χωρίς παρεξήγηση αλλά είσαι με το ζόρι ένα πέντε." Συνεχίζει να της λέει δείχνοντας της μια καρτέλα με ένα πέντε πάνω και γελάω όπως και η μαμά.

"Για αυτό σας είπα να είστε αντικειμενικοί. Ήταν ντουέτο. Μπορεί το συννεφάκι μου από εδώ να ήταν ένα αστέρι αλλά εγώ δεν ακούγομαι." Λέει η μαμά μου αγκαλιάζοντας με και γυρνάω και την κοιτάζω.

"Μαμά μου μια χαρά είσαι. Και εγώ προτιμώ να πάμε μαζί αύριο στην οντισιόν. Ντρέπομαι πάρα πολύ να πάω μόνη μου." Της λέω ενώ πειράζω νευρικά τα δάκτυλα μου.

"Μωρό μου δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Όλα καλά θα πάνε. Αυριο θα λάμψεις. Είσαι υπέροχη. Έχεις πολύ μεγάλο ταλέντο. Και δεν σου το λέμε μόνο εμείς που σε αγαπάμε. Και όλες σου οι δασκάλες μουσικής σου το λένε." Μου λέει η μαμά μου χαιδεύοντας με τρυφερά.

"Μαμά... Σκέφτομαι να μην... Να μην πάω τελικά αύριο στην οντισιόν. Ντρέπομαι υπερβολικά πολύ. Και φοβάμαι." Της λέω και με πλησιάζει και ο μπαμπάς Ηλίας.

"Δεν χρειάζεται να φοβάσαι Αρμονία μου. Όλα θα πάνε καλά. Έχεις μαγική φωνή. Ακόμα και σε αυτά τα τραγούδια που δεν αναδεικνύουν την φωνή ενός τραγουδιστή η δική σου ακούγεται τόσο όμορφη. Μην αγχώνεσαι." Της λέει χαιδεύοντας τα μαλλιά μου.

Η καταστροφήWhere stories live. Discover now