4 μήνες αργότερα...
"Γιάννη! Γιάννη!" Φωνάζω ξανά στον αγαπημένο μου Γιάννη ενώ χτυπάω το κουδουνάκι με μανία όμως ο Γιάννης δεν έρχεται.
"Γιάννη! Γιάννη! Έλα τώρα εδώ! Γιάννη!" Φωνάζω πάλι ενώ έχω εκνευριστεί λιγάκι που δεν έχει τσακιστεί να έρθει ακόμα όμως τελικά τον βλέπω να μπαίνει μέσα στο δωμάτιο μας τρέχοντας.
"Τι είναι μωρό μου? Τι έγινε?" Με ρωτάει κάπως αγχωμένος.
"Δεν μπορώ να βολευτώ με τίποτα. Φέρε μου ένα μαξιλάρι. Η δύο μάλλον. Και με πονάει η πλάτη μου. Και τα πόδια μου." Του λέω και τότε αφού αφήσει μια ανάσα παίρνει μέσα από την ντουλάπα τέσσερα μαξιλάρια. Το ένα το βάζει πίσω από τον αυχένα μου δύο στην πλάτη μου και ένα ανάμεσα από τα πόδια μου.
"Καλύτερα αγάπη μου?" Με ρωτάει και γνέφω αρνητικά.
"Όχι. Πονάω πολύ. Αλλά σε αυτό φταίει αυτό το μωρό που έχω στην μήτρα μου και επειδή έχω βαρύνει αρκετά." Του λέω και γελώντας χαϊδεύει την κοιλιά μου.
"Μην φοβάσαι. Σε τρεις εβδομάδες μπαίνεις στο μήνα σου. Ο γιατρός μας είπε ότι λογικά θα γεννήσεις το μωρό μας σε πέντε εβδομάδες. Θα τότε θα φύγει όλο αυτό το βάρος από την κοιλίτσα σου και θα έχουμε το κοριτσάκι μας στο σπίτι μας." Μου λέει εμένα όμως δεν μου φαίνεται τόσο καλή αυτή η ιδέα.
Τώρα το μωρό μου είναι ασφαλείς μέσα στην κοιλιά μου.
Είναι μέσα μου και εγώ έχοντας κλειστεί αυτούς τους τέσσερις μήνες σε αυτό το σπίτι και είμαι σίγουρη ότι κανείς δεν θα μπορεί να κάνει κακό στο κοριτσάκι μου.
Φοβάμαι πολύ να την γεννήσω.
Μπορεί να γεννηθεί και να αρρωστήσει κατευθείαν και αυτό είναι κακό. Φοβάμαι να αφήνω τον κόσμο να την πλησιάσει γιατί μπορεί να είναι άρρωστοι και να την κολλήσουν και μα αρρωστήσει και εκείνη.
Επίσης το μπάνιο... Θεέ μου τι θα γίνει αν το παιδί μου γλυστρίσει από τα χέρια μου και χτυπήσει? Τα κοκαλάκια της θα είναι πολύ ευαίσθητα και μπορεί να σπάσουν και εξαιτίας μου να έχει μια μόνιμη αναπηρία. Η αν χτυπήσει το κρανίο της? Όχι όχι... Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.
Επίσης... Ο Γιάννης... Ο Γιάννης έχει αυτά τα θέματα με τους τύπους που τον έμπλεξαν με την πορνογραφία και τον απειλούν.
Εννοείται νοιάζει αν τελικά θα αποφασίσουν να κάνουν κακό στο κοριτσάκι μου?
Για εμένα δεν με νοιάζει... Αν αποφασίσουν να μου κάνουν κακό.
YOU ARE READING
Η καταστροφή
Humor"Μωρό μου σε αγαπάω." Λέει ο Γιάννης και τον κοιτάζω. "Αυτό το λες σε εμένα η στην καταστροφή μέσα στην κοιλιά μου?"